Simstopic #1

Volgens mij wil dit niet meer, vorig jaar was ik ook bezig met sims 2 en las toen dat ze dit niet meer deden.

Heb wel de sims 2 gedownload via de website die hier werd benoemd en die doet het super.

Dankjewel voor het meezoeken! Het is al de digitale versie die ik heb helaas…

Ik ben toch Sims 3 op de Wii gaan spelen, en het was leuk totdat er een Sim die bij me op bezoek was vast kwam te zitten tussen de koelkast en de muur??? :confused: :joy: Ik kon er niks mee, kreeg haar niet weg, ze is daar uiteindelijk doodgegaan. En vervolgens kreeg ik de koelkast die ik aan de kant had gezet óók niet meer weg :weary:
Maar verder wel leuk, dus niet opgeslagen (ging niet veel verloren) en morgen opnieuw verder :joy:

5 likes

Aaah sneue manier om dood te gaan eigenlijk :no_mouth:Kon je dr niet debuggen? :sweat_smile:

1 like

Kan daar niet, voor zover ik weet!

Ik heb ergens vorig jaar deze gedownload. Er staat niet officieel SMEG op maar is wel qua uitstraling hetzelfde.

koelkast

1 like

Mijn tuinhuis vol intergalactische groei pods, goed voor ruim 10.000 simoleons per dag. :money_mouth_face: Mijn Sims hoeven iig niet meer te werken.

25 likes

Oh nice!! Hoe heb je dat gedaan? :smiley:

Hoeveel uren Sims hebben jullie er al opzitten? #durftevragen

860🙈 echt erg haha

500 :slight_smile:

Volgens mij had mijn Sim tijdens haar werk een UFO (Uniek Fruit Object) in de ruimte gevonden. Deze geplant, geoogst en steeds weer nieuwe geplant.

Je kunt ook zeldzame zaadjes kopen via internet, dan heb je ook kans deze te krijgen. Wel eerst tuinieren naar maximaal brengen denk ik.

4 likes

493!

Maar heb ook heel veel Sims 1, 2 en 3 gespeeld.

Ik heb een heel leuk huisje gebouwd en daar veel tijd ingestopt. Maar nu heb ik de uitbreiding honden en katten gekocht en wil ik verhuizen naar die wereld. Kan ik dan heel het huis meenemen? Meubels kunnen sowieso maar vind het zonde als ik mijn mooie huisje niet mee kan nemen :frowning_face:

Opslaan in de gallery en dan plaatsen?

Oh daar heb ik nog nieteens aangedacht. Ga ik vanavond proberen, thanks!

Al die berichten over Sims 2 maakt dat ik ook weer graag de Sims 2 zou willen spelen. Op iOS kan ik het alleen via de App Store vinden voor €32,99. De reviews zijn wisselend, waardoor ik het niet helemaal aandurf om het spel via deze weg te kopen. Heeft iemand van jullie ervaring met Sims 2 op een iMac?

Die doet het niet meer!

Dank voor de waarschuwing, hoef ik daar mijn geld niet aan uit te geven. :sweat_smile: Zijn er nog versies beschikbaar die wel werken?

Als het goed is, is de Sims 2 32 bit en dat ondersteunt Apple helemaal niet meer :persevere: