Kun je het dak één tegel verder trekken? Dus op het dak klikken en zoals we het op deze foto zien het dak naar jezelf toe slepen
Kun je het dak niet verwijderen, dat stuk ook en er dan een nieuw dak opzetten? Misschien is het dan weg?
De daken in de sims steken sowieso een stukje uit. Dit kun je evt ook nog iets verkorten. Dit is met een dikker en korter pijltje dat je ziet als je op het dak klikt.
En die kan je dan niet slopen met de sloophamer? Wat gek zeg… dan weet ik het ook niet eigenlijk
De wicked whims mod icm een studentenhuis is geen goeie combo
Hier zitten ze de hele dag te baffen
Zo erg is het gelukkig ook niet. Nog niet
Hele avond zitten simsen en net trap ik per ongekuk het stekkerblij uit waar m’n computer op is aangesloten😩 en ik had al lang niks opgeslagen. Ik pleit voor autosave in de sims
Ik heb Sims 3 gedownload met wat uitbreidingspakketen op een Mac maar hij blijft staan op ‘voltooien’. Heeft iemand dit wel eens gehad? Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals opnieuw opstarten, opnieuw downloaden etc.
Daar bestaat een mod voor! Hij heet “daily save”
Wow! Thanks
Ik weet niet waar je Mac op draait, maar de Sims 3 is nog niet 64 bit en blijft bij mij ook op voltooien hangen.
Een Tiny house gebouwd (middelste maat, 64 tegels) met vide. Ben trots op mezelf, alleen van buiten zo saai dat ‘ie helemaal vierkant is. Echt zo’n blok… binnenkort buiten even pimpen en dan zal ik het hier delen als ik het niet vergeet.
Ik heb gisteren ook lekker gesimst en speel met een verhaal dat gedeeltelijk op jouw verhaald is gebaseerd en een deel op dat programma van koolhoven (ging over the godfather).
Ik heb een soort vrouwelijke Don Corleone gemaakt: ze begon als crimineel in een heel simpel huisje met alleen maar basics en focuste vooral op werk(dief). Nu heeft ze net dat grote penthouse gekocht (moet het nog inrichten, maar nu ff geen geld ) Ze heeft ook overal liefjes, mannelijk en vrouwelijk en ik wil haar echt een soort maffia maken (met kat).
Anyway, ik vond de criminele baan een beetje saai (al wil ik eigenlijk graag de hoge boevenbaas worden), dus nu heb ik de drugsmod gedownload eigenlijk is ze ook drugsdealer nu (level 6 zit ik nu) en als je die uitspeelt kan je ook een gang opzetten. Ik vermaak me er enorm ermee. Ben normaal niet zo van de mods, dus haal het later denk ik weer weg ook. Maar voor nu is het zo leuk!
Dank je wel voor je antwoord! Mijn vriend heeft alles opnieuw geïnstalleerd en nu doet die het als het goed is… stom dat die bij jou ook op voltooien blijft
Ooh gelukkig! Sims 3 is zo leuk! Nah, ik heb ook een 2012 MacBook dus ik verwacht er niks meer van
Misschien leuk om weer een soort ‘challenge’ of gezamenlijk doel te bedenken nu we allemaal opgesloten zitten?
Ja, leuk! Misschien een huishouden verzinnen en dat we om die personages heen een huis bouwen?
Ik zit er ook klaar voor! Ben alleen niet zo goed in challenges bedenken
Mijn sims zijn eigenlijk altijd in quarantaine hahah vind de openbare kavels niet zoveel aan