Zeker. Stuur je even een berichtje?
Wat een gepriegel met een tiny house, die foto’s!
Don’t mind the mess, dit is de eerste keer dat ik a) een tiny house maak en b) foto’s in Sims maak.
Het is dus een boshuisje met een vide. Privacy heb je alleen niet, haha!
Wauw dat interieur 
Wauw, is dat schilderij boven het bed cc?
Volgens mij wel! Heb nét afgesloten, zal volgende keer even kijken.
Ik moet echt mezelf aanpraten dat het oké is om alleen maar te bouwen en niet echt te spelen, haha! Voel me nu bijna schuldig dat ik niet ga spelen, maar dat zoek ik echt niet 
Herkent iemand dit?!
Echt super mooie huizen hebben jullie ervan gemaakt! Doen jullie dat gewoon uit je hoofd of zijn jullie ergens door geïnspireerd? Ik kan nooit zoiets leuks verzinnen.
Ik ben Sims 3 nu aan het spelen en moet echt super erg wennen want was Sims 4 gewend. Is ook echt moeilijker, mijn kat is zojuist meegenomen omdat ik hem niet goed verzorgde 
Edit: daarna ging mijn verjaardagstaart in brand en kreeg ik een midlifecrisis. Je kan wel zeggen dat Sims 3 uitdagender is inderdaad haha.
Ik was idd wel geïnspireerd, maar uiteindelijk is het totaaaaaal anders geworden haha!
Iemand enig idee hoe ik deze bestanden uitgepakt krijg? Ik heb ze gedownload vanaf een Tumblr-pagina en ze staan in mijn mapje van Mod. Ik kan het nergens terugvinden! Het is dus een PACKAGE. Bestand
Ik ga ook maar weer simsen… en nu met die korting wil ik ook weer een nieuw pakket kopen haha.
Is vampiers of dat magische pakket leuk? Of beter Seasons of University? Ik heb Get Famous en City Living al, en Abrakadabra vond ik in de Sims 1 het allerleukst maar volgens mij zijn de magische dingen in de sims 4 niet net zo leuk… twijfel twijfel. Weet niet zo goed wat nu het meeste aan je spel toevoegt 
Jongens, ik krijg berichten dat het wachtwoord van de Drive niet meer klopt. Ik kan er zelf ook niet meer in. Heeft iemand per ongeluk het wachtwoord aangepast? Of heeft iemand een melding gekregen dat er met teveel apparaten is ingelogd?
Wat gek, ik kom er wel nog gewoon in! Was wel nog aangemeld. Zal ik het ww nog eens aanpassen nu ik er toch in zit?
Heb net afgemeld en aangemeld en het ww klopt bij mij gewoon wel
Persoonlijk zou ik seasons nemen. Op de andere paletten was ik snel uitgekeken.
Seizoenen!
Bij mij doet hij het ook nog!
Aah leuk gedaan! Ik wil ook een tinyhouse bouwen nu haha, heb het pakket wel gekocht met accessoires.
Hij doet het weer! Dankjewel 
Ik kom er ook niet in. Heb email plus wachtwoord gecheckt. Misschien toch met teveel mensen ofzo
Ik ben aan een andere shell challenge begonnen van een random persoon in de galerij want vond de vorige echt heel leuk om te doen! Nu heb ik een beetje een mediterraans huis gebouwd en ik wilde wat gaan landscapen en toen dacht ik leuk, doe een waterval in de achtertuin. Zitten echt bloed zweet en tranen in maar ik vind het nu voor geen meter bij het huis passen, veel te groot en een hele andere stijl eigenlijk hahaha
Ik denk dat ik het zo maar even opsla en het huis kopieer zodat ik de waterval kan houden maar er een ander huis bij kan bouwen