Alvast een foto van mijn laptopscherm haha.
Hoe ik het tot nu toe heb ingedeeld.
Leuk om de WIP’s (nieuw woord geleerd, nu ga ik het gebruiken ook haha) te zien van anderen! Ik heb de mijne in Sulani gebouwd. Vond het wel leuk zo op het water! De buitenkant is af denk ik, nu nog de binnenkant indelen… Ik heb trouwens echt geen leven hoor, net geopereerd en heb bedrust dus ik kan serieus heel de dag Simsen haha dus hoop details toegevoegd.
@Bill ben trouwens ook niet helemaal tevreden over het dak… misschien kan ik hem ook maar beter plat maken of een andere kleur geven. Goede daken maken is echt moeilijk
Morgen verder met de binnenkant.
Ik ben echt al veeeeeeel te lang bezig met de buitenkant haha en jezus die vervloekte daken Vind het wel echt leuk om te doen! In Sims 3 bouwde ik altijd hele huizen, in Sims 4 heb ik eigenlijk alleen nog maar bestaande huizen verbouwd en inrichtingen gedaan. Nu ben ik dus aan het leren hoe daken, funderingen, trappen etc in Sims 4 moeten. Ben echt niet tevreden met het dak en de kleuren miss ook niet maar idk ik krijg het niet beter dan dit haha. Nu kamerindeling!!!
Ik ga ook beginnen! Zin inn
Ik ga ook meedoen!!
Ik ga vandaag of morgen ook kijken of ik iets kan maken Ben zo slecht in bouwen en alle meubels matchen ook nooit
Ik twijfel zo om die uitbreiding te kopen, maar ik lees idd veel dat het studeren bijna alle tijd in beslag neemt. Maar studeren lijkt me zo leuk
Iemand toevallig aanraders voor een andere leuke uitbreiding? Ik heb nu aan het werk
Jaaa wat een leuk idee!! Ik ben gister ook begonnen maar mijn vriend heeft de pc overdag nodig voor werk, dus vanavond kan ik weer ff en zal ik.wat screenshots maken
Ik vind stedelijk leven wel leuk
Zo mooi! I give up!
Wauw! Heel mooi! Love de tuin ook
Ik ben heel erg aan het puzzelen met de indeling maar het begint ergens op te lijken denk ik haha
Waaauw echt mooi allebei! @HvO @DarkwingDuck
Ik ga zometeen ook weer verder stuntelen Ik doe er echt heel lang over maar ik leer er veel van!
Wojooooo wil jij onze dropbox voor CC even vullen?
Wat zijn jullie echt fantastische bouwers! Hebben jullie dit ergens specifiek geleerd of is dit eigen creativiteit?