Simstopic #1

Praaaaachtig!

1 like

Is er een dropbox?? Kan ik hier ook in?

Jazekers! Ik stuur je wel even een berichtje met de inlogcode.

Edit: ik kan je geen bericht sturen want je profiel is verborgen. Stuur je mij anders even een berichtje?

1 like

@Popcorn en @DarkwingDuck nog wat uitleg over de Drive

1 like

Jullie maken altijd van zulke mooie huizen! Kan ik die ook vinden in de gallerij?

Wil ik wel doen, maar heb net als @popcorn geen idee waar ik die kan vinden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Als je me even een berichtje stuurt, stuur ik je de inloggegevens!

In de officiële regels niet in ieder geval. Maar ik denk dat we hier allemaal niet heel krap kijken haha

1 like

Wow wat een vette dingen maken jullie! Echt ZO leuk om te zien dat er van die ene shell zoveel verschillende stijlen en indelingen komen.

Ik heb alvast een wip van de buitenkant

20 likes

Even mijn random complimenten in dit topic haha, wat een huizen bouwen jullie, zo vet! Ik heb daar éeeecht geen geduld voor haha!

4 likes

Kunnen jullie gewoon inloggen in de Drive trouwens?

Omg ik durf mijn WIP bijna niet meer te posten nu, ik bouw echt zelden :sweat_smile:

Dat dak is frustrerend zeg

14 likes

Ik ben echt onder de indruk van jullie daken hoor! Zal morgen foto’s posten van mijn ~poging :joy:

Zoeken op ff Shell challenge geeft geen resultaten bij mij…

Ja mij is het gelukt! Ik zal morgen ook even wat uploaden. :grin:

1 like

WIP haha. Boven de eethoek en 't andere zitje heb ik een glazen dak gedaan, vandaar dat je daar geen plafond ziet

36 likes

Zoek je op hashtag of op naam?

Beide

Niet op gebruikersnaam maar op naam van het gebouw zegmaar. Of bij de hashtag achter # ffshellchallenge zetten. Dan zou hij er moeten staan!

Ook niet helaas :sob: