Simstopic #1

Zonder spaties?

Ook niet. Heb ook het spel opnieuw gestart maar dan nog steeds niet. Vreemd :joy:

Heel raar! Ik had ook screenshots gemaakt van de floorplan met het raster aan. Misschien kun je hem daarvan nabouwen. Zou het anders ook niet weten!

Wat een mooie dingen maken jullie allemaal! :heart_eyes:Zo leuk om te zien hoe alles zo verschillend wordt ook

Waauw die glazen muren / deuren! Weet je nog waar je die vandaan hebt?

1 like

Die zitten in deze set: https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-sets-objects-construction/title/lyne-build-set--addons/id/1447658/

Je kunt ze ook los downloaden btw!

Thanks! Ga dit weekend m’n Tiny house afmaken en hier delen, misschien kan ik hier nog wat leuks mee doen.

2 likes

Heb je bij het dropdownmenuutje (mooi woord) geklikt op hashtag? Toen ik daar FF invulde kwam hij meteen naar voren!

Ja! Vind hem nergens helaas :joy:

Ik ben met mijn buitenkant verbeteren en de inrichting nu zo’n 8 uur bezig geweest :joy: Morgen alleen de tuin nog

2 likes

Oh wat apart dat hij dan niet tevoorschijn komt!

Ik ben een boomhut aan het bouwen voor mijn peuter, iemand nog tips om het nog echter te maken?

9 likes

Ik ben klaar! Heb er ook echt heel lang over gedaan hoor @Bill , maar hou er wel van om er veel details in te stoppen. Heel andere stijl dan ik normaal bouw. Eigenlijk ben ik meer van het moderne maar vond het wel leuk om weer eens wat anders te doen!

34 likes

Mag ik ook de inlog voor de dropbox? Love alle shells!

Oeh mag ik ook de Dropbox? :smiley:

Ik ga vanavond ook aan de slag. Ben lang niet zo goed in bouwen als jullie, haha

Eindelijk!! Vind het dak nog steeds lelijk maar voor de rest ben ik er wel blij mee, is de eerste keer dat ik zo uitgebreid heb gebouwd in Sims 4. Vind het nog steeds lastig, omdat ik de bouwmodus van Sims 3 zo gewend ben.

15 likes

Vind het idee heel leuk, maar ik haaaat grote huizen haha! Als er keer een kleinere is doe ik graag mee, als ik tijd heb.

3 likes

Hebben jullie tips om je cc folder makkelijk uit te pluizen op een mac?

Zou ik ook de inlog van de Dropbox mogen? Ben weer volop aan het Simsen de laatste dagen!

Ik zou ook graag de inlog willen? :blush:

Mag ik ook in de dropbox mogen?

Ik ben bezig! Nu nog met de buitenkant, zal proberen straks wat te posten!