Simstopic #1

Een gedeelde google drive en het linkje naar iedereen sturen? Dan hoef je niet in te loggen op 1 account

Yeeees, dankjewel!

1 like

Ik ga het proberen!

De link naar de Drive met CC is: https://drive.google.com/open?id=1sgshgdcyG14d1_0OY7xl-LyGTGQyp3mS

6 likes

ik heb een tijdje geleden alle sims uitbreidingen download via die ene site die hier werd gedeeld en dat werkt top, maar weten jullie waar ik daar cc kan toevoegen?

Dankje!

Hier nog het linkje van ‘t tv meubel!

2 likes

heeft iemand de ultieme cc voor een hoek-eetkamer set? ik ben een oostenrijks vakantie appartementenhuis aan het bouwen en zo’n hoekbank lijkt me zo leuk :heart_eyes:

1 like
Heel veel foto's

16 likes

Wauwwwww alweer zo mooi!

1 like

Voor wie zin heeft; ik heb een FF Challenge gemaakt!

Een oud, leegstaand huis waar al heel wat jaar niks aan is gedaan. Aan jou de taak om deze weer te moderniseren! Vul hem met je favoriete meubels of whatever je er mee wil doen :wink:

Paar foto's van het huis

Regels:

• Bijbouwen aan de buitenkant is niet toegestaan
  • Ramen en deuren mogen niet worden verwijderd
  • Je mag de indeling naar wens aan passen (keuken naar een andere plek bijv.)
  • Muren in het huis mag je verplaatsen/verwijderen/toevoegen
  • De tuin mag je helemaal onder handen nemen

Het lijkt me leuk om er een bedrag aan te koppelen… wat is een beetje een reëel bedrag (voor sims haha)? 10k?

Oja het huis vind je door te zoeken op mijn ea-naam marjoet (FF Make Over Challenge)

15 likes

Ik heb me net weer gewaagd aan sims 4, maar tijdens het bouwen kan ik echt niet wennen aan de controls. Heeft iemand tips hiervoor? Het lijkt heel anders dan bij de sims 3 en daardoor ben ik er mega snel klaar mee.

Ook irritant dat je niet alles makkelijk kan customizen :pensive:

Leukkkkk! Ga m straks zoeken. Ook meubileren dus?

Oja nu je het zegt, die prijzen van cc zijn vaak mega goedkoop… hmm. Wat mij betreft hoeft er niet per se een budget aan te zitten!

1 like

Yess ja zeker meubileren! Zal dat er even bijzetten nog

1 like

Heb je hier veel CC gebruikt? Of gewoon veel pakketten? Die rolgordijnen vind ik prachtig (heb ze voor mezelf ook gekocht IRL)

@Bucky heel veel cc idd! Zal de rolgordijnen wel even voor je zoeken

@Solsikke leuk! Het liefst eigenlijk alle ramen en deuren behouden, zodat je het huis alleen kan oppimpen met mooi behang en nieuwe meubels (en wellicht de ramen en deuren in andere kleuren)

4 likes

Ben begonnen! Zo leuk hoe je hem ook echt oud en muf hebt gekregen. En ben nog maar bij de buitenkant haha

1 like

Ik ga hem ook doen! Heb volgens mij als een van de weinige helemaal geen CC. De vorige keer heb ik dat wel gehad met Sims 3, maar toen is m’n hele spel kapot gegaan. Opnieuw installeren etc. hielp ook niet :frowning: Dus ik durf het nog steeds niet aan.

Oh, ik mis een deur van het halletje naar de woonkamer. Die mag ik wel plaatsen toch? (Zwembadkant)