Superleuk, en dankjewel voor het coördineren! Ik doe mee, ga komende week proberen wat te maken. Voor mij zal de uitdaging zijn er een verhaal om te zetten, ik doe altijd maar wat haha
Ontzettend leuk idee, ik ga er ook mee aan de slag. Dat wordt nog een uitdaging zonder cc 
Briljant idee! Ik ga ook mee doen. Heb echt zin om een Tiny house te maken en een openbaar zwembad.
Super leuk dit! Ik ben zelf een hele slechte bouwer, maar wil wel heel graag meedoen. Ik bouw mijn huisje wel op kavel 7. 
Speelt er trouwens ooit iemand in Oasis Springs? Ik merk dat ik al sinds Sims 2 nooit met die woestijnwerelden speel. Trekt me echt niet…
Oh ik vind dit echt een superleuk idee! Ik wil eentje bouwen op 8. Ben geen master builder trouwens maar ga er wel mijn best voor doen 
Ik wil wel een bibliotheek bouwen, misschien kavel 13?
Ik wil graag op kavel 11 bouwen! 
Aaah dit wordt echt zo leuk! Ben benieuwd wat iedereen ervan gaat maken!
Even een nieuw overzicht met de kavels die al geclaimd zijn 
Ik wil graag 4 en 9!
Aah mag ik 12? Ik ben niet zo goed in bouwen maar heb wel een leuke sim en een grappig verhaal erbij. 
Zo leuk!! Ik wil graag kavel 3! Overigens kan ik niet perse goed bouwen, maar ik ga mijn best doen!
Het gaat wel hard zo! Ik denk dat er nog een wereld bij kan. Liever Oaisis Springs (de woestijn wereld) of Newcrest (de lege wereld)
- Oasis springs
- Newcrest
0 stemmers
Leuk, mag ik kavel 5? 
Oeh dat gaat hard, mag ik 15?
Mag ik nummer 18? Ik wil graag een spa/gym maken!
Is kavel 1 nog open? Dan zou ik die graag willen
Elke andere overgebleven kavel is ook prima!
We doen er gewoon een nieuwe wereld bij!
En @Dombo , een deadline is misschien wel handig. Nu we ook de 2e wereld erbij hebben misschien woensdag 22 april? Dat is ongeveer anderhalve week. Dat moet denk ik wel haalbaar zijn 
@Scribo yes, 1 is voor jou dan!
Ik zag dat hij nog niet was weggestreept dus voor er straks een dubbel huis is, ik ben bezig met 5 van Willowcreek 
Oepss, sorry! Alleen 6 is nog over dus