Simstopic #1

Leuk, mag ik kavel 5? :blush:

1 like

@Frambozenpudding
Is er trouwens ook een deadline?

Oeh dat gaat hard, mag ik 15?

1 like

Super leuk! Mag ik 17?

1 like

Mag ik nummer 18? Ik wil graag een spa/gym maken!

2 likes

Is kavel 1 nog open? Dan zou ik die graag willen :blush: Elke andere overgebleven kavel is ook prima!

We doen er gewoon een nieuwe wereld bij!

En @Dombo , een deadline is misschien wel handig. Nu we ook de 2e wereld erbij hebben misschien woensdag 22 april? Dat is ongeveer anderhalve week. Dat moet denk ik wel haalbaar zijn :grinning:

@Scribo yes, 1 is voor jou dan!

3 likes

Ik zag dat hij nog niet was weggestreept dus voor er straks een dubbel huis is, ik ben bezig met 5 van Willowcreek :blush:

1 like

Oepss, sorry! Alleen 6 is nog over dus :blush:

1 like

Even een poll om te inventariseren welke packs iedereen ongeveer heeft? Ik vind basegame only een stuk moeilijker dan ik dacht! :sweat_smile:

Voor de mensen die mee doen: welke packs heb jij allemaal?

• Aan het werk
  • Beleef het samen
  • Stedelijk Leven
  • Honden en Katten
  • Jaargetijden
  • Word Beroemd
  • Eiland Leven
  • Studentenleven
  • In de Natuur
  • Wellnessdag
  • Uit Eten
  • Vampieren
  • Ouderschap
  • Jungleavonturen
  • Magisch Rijk

0 stemmers

Stuffpacks laat ik ff achterwegen, anders wordt de poll zo lang

1 like

Oh ik wil ook wel mee doen, maar ik weet niet of ik newcrest heb? Ik heb alleen de basegame

Nou mijn huisje en Sims staan erin hoor! Hun beschrijving staat wel in de comments want ik was daar echt mee aan het kutten? Hoop dat ik alles goed heb gedaan. @Frambozenpudding, mijn huisje heet Grumpy Residence. De familie heet Rickman (altijd blijven verwijzen naar je forumnaam haha). Bij beide heb ik ook de hashtags forumfeminarum en ff gebruikt. Ik hoop dat je ze kan vinden! :slight_smile:

4 likes

Slim! Ik probeer ook een hoop van de base game te gebruiken maar het is idd lastig als je zelf meer keuze hebt.

@Luzarl Newcrest heb je als het goed is, is een base game wereld! Het is alleen wel dat als je de save file download, dat je dan wat dingen kan missen die andere mensen hebben gebruikt uit andere packs. Maar meedoen kan sowieso :smile:

@Grumpyharry leuuuk! Ik ga zo kijken of ik ze kan vinden

1 like

Ik ben toch CC aan het downloaden door een tutorial van Teske en ik ben echt benieuwd!!

3 likes

Super leuk idee en bedankt voor de moeite! Mag ik op plekje 21 in new crest? Ga ik een ‘arm’ gezin maken.

1 like

Ik speel de Sims basegame op de ps4 zonder uitbreidingen en twijfel nu om de Sims voor pc aan te schaffen omdat de uitbreidingen daar 9/10x veel goedkoper voor zijn.
Weet iemand hoe dat zit met Origin? Mocht er iets met m’n laptop gebeuren, ben ik het spel dan kwijt? Omdat je er dus geen cd-rom bij krijgt.

Je spel is gekoppeld aan je account, dus je kan het spel weer installeren op een nieuwe computer.

1 like

Mag ik ook nog 26 in New Crest? Ben helemaal los aan het gaan :grimacing:

1 like

Is het gamepack ‘naar buiten’ leuk? Ik wil een bundel kopen met stedelijk leven en klein leven, maar weet niet welk gamepack leuk is

Hmm of is seizoenen of werken leuker :joy: ik weet het allemaal niet

1 like