Leuker nog dan stedelijk of studentenleven??
Ik vind seizoenen ook erg leuk!
@Luzarl Jaaa seizoenen! Tuinieren is leuk en ik vind dat je er leuke meubels en spulletjes bij krijgt Bij elk soort familie die je creëert heb je wat aan dit pack
Ik vind stedelijk leven het aller leukst. Ik denk dat het verschil is of je liever met een gezin of met 1 sim speelt.
Mag ik ook nog 24 in New Crest? Dan maak ik daar een park!
Ik ben weer helemaal geĂŻnspireerd door dit topic en zit dus nu mijn sims 4 te updaten.
En wat leuk die FF wereld!
Ik zit al dagen een 100 baby challenge te kijken op YouTube en heb bedacht dat ik m nu ook zelf ga doen, dit wordt heftig
Ow oeps ik heb mijn huis gemaakt op plek 18âŠ
Mag ik 23 in Newcrest?
Heb je een linkje?
Man man, mijn huishouden en huis staan ook klaar in de galerij. Ben er bijna de hele dag mee bezig geweest. Was nog wel een gedoe om uit te vogelen hoe het nou precies zat met de galerij en opslaan/aanpassen enzo. Maar het is gelukt! Als het goed is ook via de hashtag ForumFeminarum.
Nog twee tips voor anderen die nog gaan beginnen/bezig zijn:
- Ik kreeg bij het opslaan van het huishouden steeds foutmelding dat er een âverboden woordâ in de omschrijving stond. Ik had er niks geks in staan en na lang zoeken bleek het aan het woordje ânaarâ te liggen. Geen idee wat daar mis mee is, maar dan weet je dat iig als je ook problemen ondervindt bij het opslaan.
- Ik had vooraf dus een heel verhaal uitgetypt over mijn sim, maar er zit dus een limiet aan tekens voor de omschrijving. Houd die dus beknopt.
Haha top dat het uiteindelijk gelukt is! Als je verhaal van je sim langer is kun je ook nog een stukje in je comments plaatsen op de galerij. Komt dan idd niet in de beschrijving van je sim maar dan heb je het niet voor niets geschreven haha
@Kaassoufle aahh, ik hoop dat je huis op dat plekje in newcrest ook mooi uitkomt!
Ben inmiddels zwanger van de tweede
In Willow Creek is nog steeds plekje 6 beschikbaar, wie biedt?
Ennn en nieuw overzichtje Newcrest. Ik vind het nu al zo leuk worden en nog lang niet alle huisjes staan er

@Elafonisi moest zo lachen om je # bosbabe hahaha. Heel gezellig huisje ook!
Ik wil wel wat proberen!
Van harte gefeliciteerd haha. En dankje voor het linkje!
Mag ik nummer 28 ?
Edit:
Ik heb trouwens echt constant gezeur met Origin.
Kan steeds geen verbinding maken dus geen Sims spelen. Gisteren deed ie het prima, vandaag weer niet. Laptop al opnieuw opgestart, origin al opnieuw gedownload, niks helpt.
Meer mensen last van ?
Edit2: aha!
Ik wil nr 20 wel! Ga vanavond er mee aan de slag.
Zou ik no 22 in Newcrest mogen?
Mag ik van Newcrest nummer 25? Ik wil een openbare kavel maken. Doet iemand toevallig al een fitness inclusief zwembad? Anders doe ik dat graag.