Ik vind de huisdierenuitbreiding echt heel leuk. Tof om de dierenartspraktijk te openen bijvoorbeeld, en gewoon leuk om overal honden en katten op straat te zien, hen truukjes aan te leren etc. Ik geraak niet uitgespeeld met huisdieren.
Als je echt voor een wereldberoemde sim wil gaan is die uitbreiding ook heel tof, maar ik vind alle perks die erbij komen minder (dat er de hele tijd paparazzi voor de deur staat, je nergens meer kan komen zonder dat iedereen een handtekening wil, âŠ) Als je met een âgewoneâ sim de stad ingaat, zie je ook overal beroemdheden en valt de rest van de stad in zwijm dus wanneer je niets met de beroemdheden doet in een bepaalde verhaallijn vind ik het niet echt iets toevoegen. Terwijl honden en katten ook overal opduiken in je stad maar dat maakt het dan weer net wat realistischer ofzo.
Dus goh, om een heel lang verhaal kort te maken: hangt volledig af van hoe je graag speelt.
@Frambozenpudding mijn huis en sim is ook af! Je vindt hen (familie Bolsens) onder #ffsavefile en #forumfeminarum. De basis is opgebouwd uit basegame, maar ik heb wel wat extra packs gebruikt voor de verdere inrichting.