Simstopic #1

@DarkwingDuck maakt een sauna/fitness op nummer 18, maar juist leuk met nog meer openbare ruimtes vind ik!

Dat ging over Willow Creek toch?
Anders maak ik wel een bieb

Ja, ik maak hem in Willow Creek inderdaad! Dus jij kan er een in Newcrest maken

Ik kan ook steeds niet inloggen! Jij nog steeds last van?

Hier doet hij het inmiddels! Maar echt net pas, dus even proberen?

Nee lukt nog steeds niet helaas.

Bij mij doet ie het ook niet.

Tip! Als je op je bureaublad klikt met rechtermuisknop op het Origin icoontje staat er “speel de Sims 4” en dan kan je gewoon spelen!

Ik ben zo lekker aan het bouwen :grin:
Ik hoop vanavond het huis af te hebben en dan moet ik natuurlijk nog even mijn familie aan de gang krijgen, dat vind ik altijd het minst interessant eigenlijk :no_mouth:

1 like

Nog iemand die problemen heeft om in te loggen bij Origin?
Had eindelijk beslist dat ik toch de sims 4 wou downloaden en nu kan ik niet inloggen…

Ja ik heb het ook weer. BLOEDIRRITANT

1 like

Bij mij staat dit niet! :unamused:

Mij lukt het ook nog steeds niet om online te gaan bij Origin. Wou graag het huis en familie van @Elafonisi in de stad plaatsen, maar dat lukt nog niet :pensive:

Ze zullen wel overbelast zijn denk ik

Ik vind het zo jammer dat de sims 4 via origin gaat. Normaal kon ik de sims 2 en 3 altijd en overal spelen, omdat het via de cd ging. Nu moet je eerst inloggen bij origin en dan kun je offline spelen, zo omslachtig.

Beetje off-topic, maar ik kwam dit tegen, hoe leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Voor iedereen die meebouwt aan de FF save:

• Ik bouw met alle packs die ik heb
  • Ik bouw (zoveel mogelijk) met base game

0 stemmers

Ik probeer de essentiële dingen te bouwen met alleen base game. Soms qua decoratie wat andere packs en ik heb bij een huis een wasmachine toegevoegd etc. Maar dat is niet heel erg als dat mist in het huis

1 like

Is er nog iets vrij? Ik wil misschien wel meedoen maar ben echt heel slecht in bouwen. Mijn huis is meestal een rechthoek en met balkons heb ik al moeite. :joy:

1 like

Jahoor! Zal zo even een nieuw overzichtje maken :smile: