Appartementen!
Thanks voor de tip. Ga ik dat zo proberen!
Jaa volgens mij doen best veel het zo! Ik zorg dat mijn huis af is en er goed uitziet met alleen base game. Daarna voeg ik dingen toe als wasmachines, fietsen of andere leuke extra’s die met andere packs komen. Als je het dan opstart en je hebt dat pack is het leuk, zo niet dan is het niet erg want het huis is dan verder wel af
Oh dit is een heel goed idee. Mijn sims was al heel goed bezig met haar vorderingen die je zag op het scoutingbord en heb hem met pijn in mn hart weggehaald. Ik ga hem nu weer terug zetten op een plek dat je hem niet mist als je die pack niet hebt!
Ik wil nog 30 als dat kan!
Mag ik nummer 27?
Ja ik probeer dit ook! Iemand zei hier heel slim dat ze wel af en toe accessoires uit uitbreidingen gebruikte omdat het minder stoort als die wegvallen, dat vond ik wel een goeie!
Oke numero uno is klaar! Mijn EA naam is soopher en je moet even aanklikken dat je ook tussen modified content zoekt, anders komen ze niet op om de een of andere reden? Heb geen CC gebruikt!
Het is de familie van Cleef en het gelijknamige huis.
Welke zal ik kopen nu ze in de aanbieding zijn?
- Eiland Leven
- Word Beroemd
0 stemmers
Okee, nog een erbij dan! De 3e basegame wereld. Er was nog meer animo en ik ben zelf eigenlijk ook nog niet uitgebouwd haha. Super leuk dat iedereen zo enthousiast is!
Wat er in een aantal posts al besproken is, het gebruik van verschillende packs.
Probeer je huis of openbare plek er goed uit te laten zien in base game. Wanneer dat gelukt is kun je aanvullende dingen toevoegen als bijvoorbeeld wasmachines of fietsen. Het is dan leuk om ermee te kunnen spelen als iemand het pack heeft maar zo niet mist er ook niet echt iets
@Kaassoufle Weer genoeg keus, haha!
Ojee nu wil ik nog meer bouwen.
Doe mij nummer 35 ook nog maar dan
Ik soms echt niets van dit spel (speel sims 4 ook nog niet zo lang). Ik heb net een familie gemaakt en wilde deze plaatsen in een appartement. Alle appartementen waren vol dus ik dacht, ik gooi een bestaande familie eruit en zet deze nieuwe familie erin. Dat deed hij niet. In plaats daarvan speelde ik dus met de huidige familie in dat appartement. Nu is mijn nieuwe familie nergens te vinden? Ik heb dit ooit eerder gehad en de familie was niet helemaal uit het spel toen, ze kwamen wel gewoon langslopen op straat. Hoe vind ik mijn familie terug? Of kan ik opnieuw beginnen (waar ik dus geen zin in heb omdat ik altijd 3 uur bezig ben met 1 poppetje)?
Ik wil graag 48 als dat nog kan haha
Ik wil dit ook nog wel proberen. Mag ik 49?
Ik ben je gaan volgen!
Ik doe eigenlijk nooit iets met die galerie dus ik moet het allemaal nog uitvogelen. Volgens mij heb ik wel mijn familie voor de ff save file inmiddels opgeslagen en gedeeld.
Hoe sla ik een huis op?
Ik heet trouwens Kindercolaaa
Ja echt he. Ik vind alles ook zó lelijk
Zou iemand willen kijken op mijn profiel of het gelukt is met het huis uploaden?
Kindercolaaa
Edit: ik heb echt alles geprobeerd maar mijn huis verschijnt niet in mijn galerie, wat doe ik verkeerd?