Fijn dat het beter gaat nu weer. Ik heb mijn Sim opgeslagen nu, ik kan alleen nog maar opmerkingen toevoegen, krijg de beschrijving niet aangepast.
Ik kom er ook nu pas achter dat er cheats zijn om promotie te maken, had al een heel huis gebouwd om het spel op speedplay te spelen haha.
Ik zal in de opmerkingen ook #FF plaatsen, maar je hebt mijn huis ook gevonden dus ik denk dat je vanuit daar mn gebruikersnaam weet (en alleen die ene persoon en het huis staan in mn galerie)
Yess, komt goed! En dat maakt niet uit hoor, als je het in de opmerkingen toevoegt zie ik het ook en kan ik het uiteindelijk in de beschrijving plaatsen 
En die cheats zijn soms best handig haha, zeker met dit soort dingen!
Ik speel voor het eerst met een gezin in Sims 4, en nu hebben mijn Sims een kind gekregen maar ze is best lelijk 
Haha, kun je aanpassen toch?
Ik vind meisjespeuters vaak lelijk haar hebben, dat pas ik meestal ook aan (twee staartjes is toch echt schattiger)
Ik heb dr andere wenkbrauwen gegeven en dat hielp iets, maar ik ben niet zo goed in knappe Sims maken dus heb me nog niet aan haar hoofd durven wagen haha 
Ik geef ze altijd pas plastisch chirurgie als ze tiener zijn, bij peuters en kinderen gaat het bij mij altijd mis.
Plastische chirurgie 
Als ik het goed heb zitten alle buurten in 1 bestand! Dus wordt alles tegelijk samengevoegd
Aah shit wat balen!! Ik hoop dat het nog lukt om er wat moois van te maken!
Ik kan ineens geen meubels meer draaien. Heel irritant, sneltoetsen werken ook niet bij mij… meer mensen hier last van?
Ik heb soms tijdens het spelen ineens een bugje en bij mij helpt het meestal om even naar het hoofdmenu te gaan en weer terug naar het huishouden!
De dedication hahaha
Ik vind hem nog steeds super mooi! Ga hem erin zetten 
Oeh van welk pack is die badkamermuur en die wastafels?
Zo benieuwd naar de nieuwe trailer morgen 
Oeh op Instagram staat iets met een windmolen dus misschien is het iets met duurzaamheid? Zou ik wel echt superleuk vinden 
Edit: hmm in de comments wordt gesproken over een boerderij/country pack. 
Hopelijk komen er dan ook paarden
Ja hopelijk dat dus niet
Gebruikte die traktor uit de Sims 3 store ook nooit
Het is Eco Lifestyle lees ik net! Lijkt me wel leuk qua gameplay, met doelen etc.