Simstopic #1

Oooh ik heb het gevonden!
Zie je hem nu?

Edit:
Naaaaah zulke lelijke foto’s!

Jaaaa gevonden!
Haha jaa stom he, dat je zelf geen fotos kan kiezen. Maar hij staat nu, Super mooi!

1 like

Mijn openbare ruimte is af! het is een soort volkstuintje geworden.

Kun je vinden met #FFsavefile of op mijn gebruikersnaam SealineC

Dit was voor lot 31

12 likes

Jeffrey Hudgins en de Forum Villa (aka het lelijkste huis ooit) staan ook in de galerie voor nummer 49.

2 likes

Schermafbeelding 2020-04-18 om 12.17.02

Kavel 32, te vinden onder Vitaminwater
Ik heb wel veel met bb.moveobjects on gebouwd, hopelijk blijft alles op zn plek

3 likes

Ik was de sims helemaal zat maar heb het toch weer ontdekt.
Ik heb appartementen, studentenleven en eilandleven.
Eilandleven vind ik helaas niet zoveel aan.
Maar ik heb nu een gezin dat helemaal top gaat, goede carrières, slim kind etc.
Alleen ze wonen in een appartement en ik mis voor het kind het contact met andere kinderen een beetje.
Maargoed hij is nu net tiener en ik heb echt zin dat die naar de universiteit gaat!
Kan je eigk kinderen adopteren bij de sims 4?
En welke uitbreiding vinden jullie echt leuk? Ik twijfel tussen naar het werk of huisdieren. Ik vind bouwen niet per se heel leuk.

Jaa adopteren kan via de computer!

1 like

Zou ik ook nummer 51 mogen?

Mijn familie op nummer 11 is trouwens ook af, ga hem later vandaag in de gallery zetten!

1 like

Ik zat al stiekem te kijken, en sommigen van jouw Sims hebben een doel of eigenschap die bij een pakket hoort (en die ik niet kan zien omdat ik het pakket niet heb)! Ik weet niet wat er dan gebeurt als ik die open, zal ook wel random worden? Is vast oké, maar misschien kunnen anderen daar nog op letten! :blush:

1 like

Hij wordt dan random, iets wat erop lijkt! Ik zag dat als iemand de wens heeft om beroemd te worden (get famous) dat het dan verandert in de super populair wens. Dus dat gaat wel goed dan :blush:

2 likes

Ik plaats ze allemaal met moveobjects aan, zou dan goed moeten gaan :grin: Maar als ik rare dingen zie die dan waarschijnlijk niet kloppen pas ik ze even aan!

1 like

Oké, gelukkig! :blush:

1 like

Ja daar dacht ik later inderdaad ook aan, maar maak ze ook juist met verhaal zodat ze al wat skills hebben enzo. Maar goed, denk dat @Frambozenpudding inderdaad gelijk heeft. Dus komt goed! :smiley:

Besef me nu wel dat ik dat ook met de beschrijving in hun verhaal gedaan heb, maar als iemand straks speelt mag ie vervolgens natuurlijk zelf weten wat ie wel of niet met dat verhaal doet haha.

1 like

Jaa precies! Ik vind bij de sims 4 sowieso dat je je sims niet mega veel personality kan geven. Je moet altijd een beetje je fantasie erbij gebruiken om er echt een verhaal van te maken denk ik haha. Is alleen al leuk om te lezen wat anderen bedacht hebben :smile:

1 like

Ik heb je huis gevonden! Heb je ook nog je familie erbij? :smile:

Hmm als je die niet onder dezelfde naam kan vinden denk ik van niet! Dan upload ik die zo nog even

1 like

Ik heb nu sims 4 met stedelijk leven.
Alleen nu klaagt mijn sim steeds over smurrie, terwijl er nergens smurrie is want alles is schoon.
Ze staat dan bij het ventilatierooster, maar daar kan ik niks mee. Ook als de huisbaas is geweest, veranderd er niks?
Iemand die raad weet?

Ik ben zo geirriteerd, mijn sims kunnen geen borden of glazen meer opruimen of afwassen, mijn hele inventaris zit nu maar vol met vieze borden. Maar ik snap niet hoe het komt?
Ik heb de gootsteen en vaatwasser al vervangen en verplaatst.
Ik heb trouwens huisdieren gekocht, nog even zoeken maar wel leuk!

Heb je een prullenbak?

Ja, zo’n studentenklapding. Die werkte altijd prima en zit niet verstopt volgens mij. Mss kan ik er nog 1 plaatsen.