Simstopic #1

Misschien even je spel repareren? In je origin bibliotheek rechts klikken op de sims en dan repareren. Helpt bij mij vaak wel

Ik heb dit ook gehad bij 1 familie. Leek een bug. Heb toen zelf steeds maar alles naar de vaatwasser of gootsteen gesleept. Paar dagen later was alles weer normaal

Stomme vraag maar ik speel sinds een paar weken met custom content, raak ik dat dan niet kwijt?

Ik heb nog een extra huis over. Is er nog ergens een lege kavel? 40x30 ofzo?

nee hoor! Doe het juist altijd na het downloaden van CC omdat mijn spel daar vaak een beetje van slag van dus zou zomaar kunnen dat dit bij jou ook het geval is. Doe het dus eigenlijk standaard na downloaden voordat ik het spel opstart, heb eigenlijk nooit meer problemen

1 like

Dankje, ben het nu aan het doen!

1 like

Het repareren hielp niet maar het vervangen van de prullenbak een beetje, ze deed het alsnog niet iedere keer. Maar nja hopelijk gaat het nu weer beter :). (of met een paar dagen, het is sinds gisteren) @keekie @anon808047

1 like

Oh shit, dat is jammer! Hoop inderdaad dat het gewoon vanzelf weg gaat dan

Ik ben klaar met het huis voor kavel 11. Matthias woont samen met zijn dochtertje Hazel in een groot huis. Hij is bodybuilder en werkt aan zijn carrière als detective. Hazel is erg zelfstandig en spendeert veel tijd met de babysitter aan huis. Het pand is de voormalige gym van de stad, maar dan omgebouwd tot een gezinswoning.

image

De familie en het huis zijn te vinden onder nori872 :blush:

17 likes

Wow, wisten jullie dit? Er zitten echt super veel mooie cactussen in de Strangerville pack, maar je moet dan wel ‘bb.showhiddenobjects’ gebruiken voordat je ze kan gebruiken :cactus:

2 likes

Ik heb gisteren mijn beste vriendin gemaakt in de sims en het is bijna eng hoe goed dat ze lijkt.

Overigens ‘glimmen’ sommige van mijn sims. Weet iemand waar dit door komt? Is dit een bug in mijn cc?

Is het gelukt uiteindelijk? Zo niet dan moet je naar familie bewerken in ces/cas en daar kun je de familie opslaan en uploaden, hoop dat het zo lukt!
En als het dorp met alle huizen klaar is deel ik we save file. Die kun je dan in je eigen spel stoppen en in die wereld spelen! Dus dat (en uitleg hoe het precies werkt etc.) komt eraan als iedereen klaar is :smile:

3 likes

Shit, ik was zo lekker bezig met een nieuw huisje maar opeens is mijn computer kapot :exploding_head:. Dit was mijn inspiratie en wil zo graag verder bouwen!

7 likes

Ik heb mn huis voor Oasis Springs nr 35 ook af.
Te vinden onder Kindercolaaa
De familie is nog under construction :grin:

1 like

Mijn park voor New Crest is af! Te vinden in de gallerij onder soopher

2 likes

Mijn familie voor Oasis Springs staat er ook in :ok_hand:t2:

Trouwens, toch wel handig de Sims als je even wilt kijken of je simpele tuinontwerp voor onze eigen tuin er in 3D ook een beetje leuk uit ziet:

Krijg alleen geen overkapping gebouwd op de palen :grin:

Edit:

Toch gelukt!

9 likes

Ik ben ook klaar met mijn spa/sportschool voor kavel 18 in Willow Creek
Spa

Heb wel heel veel spullen uit de Spa uitbreiding gebruikt, maar dat was ook wel echt nodig omdat ik anders geen massagestoelen en sauna enzo kon doen :sweat_smile: Dus hoop dat de meesten deze uitbreiding wel hebben…

Hij is te vinden onder Darkwing Spa & Gym in de gallerij!

14 likes

Gebruik je die uitbreiding wellnessdag vaak/is die leuk? Ben geneigd hem misschien te kopen.
Vandaag is de laatste aanbiedingsdag en ik mag nog 1 uitbreiding van mezelf kopen.
Ik heb al eilandleven (vind ik meh), stadsleven, studentenleven en huisdieren.

Vind het wel leuk om af en toe naar de spa te gaan inderdaad, maar dat doe ik niet super vaak met m’n sims. Alleen de yogamatjes gebruik ik wel heel vaak en vind de wellness skill ook altijd leuk om te ontwikkelen, dus dat vind ik een hele leuke toevoeging! En vind veel van de decoratie ook erg mooi

Ik ben zo geirriteerd.
Ik had dus eerst al dat gedoe dat ik de afwas niet opgeruimd kreeg, toen heb ik mijn sim maar naar de universiteit gestuurd zodat dat probleem opgelost was.
Maar nu zit die op de universiteit en ik kan superveel niet.
Ik kan geen enkele sociale interactie starten met een andere sim. Ik moet dus maar hopen dat iemand mijn sim aanspreekt of dat ik kan bellen of chatten, maar ik had een heel liefdespad bedacht.
Als ik op dat huisje klik om naar huis te gaan dan werkt dat niet, ik moet dan het huis weer opzoeken en daarop klikken om iets te doen.
Ik kan geen eten pakken en direct opeten. Dan staat mn sim eerst sullig met dat bord in zn handen, zet het weer neer en daarna moet ik aanklikken dat die het nog even op moet gaan eten.
En ik kan de game dus niet repareren maar het is zo echt niet zo leuk meer om te spelen :(.