Mijn park voor New Crest ontbreekt nog! Ziet er super uit verder!
en beterschap!
Mijn park voor New Crest ontbreekt nog! Ziet er super uit verder!
en beterschap!
Is er nog ruimte om iets te maken? Ik heb een beetje de aanloop gemist, dus ik snap ook niet helemaal of er 3 wijken of 1 worden gemaakt?
Maar ik wil best een woonhuis maken. Ik ben namelijk druk bezig met landscaping ontdekken.
(ik had wel de regels toen gelezen met zoveel mogelijk basegame)
Oeps! Ga hem erin zetten, dankjewel!
@Kusjessoldaat Leuk! Er zijn nog wel wat plekjes vrij in Oasis Springs, dus als je wil kun je er eentje kiezen. Verder moet je inderdaad even terug lezen voor de regels etc, maar het is niet zo ingewikkeld haha
Hieronder kun je zien welke nog vrij zijn
Leuk ik wil 52 wel doen!
Super bedankt voor alle moeite! En heel veel beterschap!
Ik kan morgen pas beginnen aan mijn huisje. Ga er dan gelijk aanzitten. En als het je niet lukt met in elkaar zetten oid wil ik wel helpen? Laat maar weten of je hulp nodig hebt!
Ik ben begonnen met de legacy challenge in sims 4.heb t een paar weken geleden gekocht. Moet wel zeggen dat ik sims 4 minder leuk vind dan 3,heb het gevoel dat alle waarde in de uitbreidingen zit, er is echt weinig te doen in de base game voor mijn gevoel.
Laatst deelde iemand een gratis download van sims 3 eilandleven, ik kan het niet meer vinden. Weet iemand wat ik bedoel?
En kan iemand me helpen met slice of life? Ik heb alles gedownload en in de mods map gezet maar ik kan er niet mee spelen
Ik heb 52 af, ik heb 'm opgeslagen als #ffliving met erbij #ffsave
Edit: ik heb er geen gezin bij gemaakt, is dat wel de bedoeling?
Ik ben bezig met 51, heb mijn computer inmiddels gemaakt en de grafische kaart vervangen. Alles ziet er opeens zoveel mooier uit
Ik ben ook weer begonnen met simsen. Wat is de leukste uitbreiding en leukste game pack?
Uitbreiding seizoenen en game back ouderschap zijn naar mijn mening het leukst
Ik vind die ene waar je mee kan naar het werk heel tof!
Als je meestal met gezinnen speelt: Seasons en Parenthood, anders City Living!
Welke laptop heb je gekocht en hoe weet je dat hij niet genoeg is?
Welke? Dan koop ik die sws niet
Ik heb city living maar ik vind die festivals dus helemaal niks aan.
Ik vind het hebben van een appartement wel echt leuk.
Ik had trouwens net tiny living in m’n winkelwagentje gegooid en blijkbaar stond m’n PayPal gesynchroniseerd dus toen had ik 'm meteen gekocht? Nou ja was ook m’n plan hoor maar ik dacht dat er nog een handeling bij zou komen.
Ik heb die seksmod gedownload en zat net te simsen met mn moeder, komt die peeping tom langs. Zo irritant
Dat is apart! Ik heb precies dezelfde laptop en totaal geen problemen met het spelen van de Sims.