Simstopic #1

Kan je niet de gewone editie downloaden?

Wat raar, zou niet horen inderdaad als ik jouw laptop zo zie. Hier wordt gezegd dat het kan dat je die versie aan je account hebt toegevoegd, is dat zo? Want dan pakt hij dus automatisch die editie en niet de normale.

Geen probleem! Als niks werkt kan je de klantenservice proberen, via de amerikaanse site kan dat gewoon via chat ipv mailen/bellen.

1 like

Wow volgens mij heb ik ook de legacy edition op m’n imac (2013) en tot nu toe doet alles het, maar betekent dit dat als er een nieuwe uitbreiding uitkomt dat ik het niet meer kan downloaden?

1 like

Raar zeg! Ik heb mijn Lenovo ook een dik jaar geleden gekocht. Vorige maand Sims 4 en twee uitbreidingen via Origin gekocht en vooralsnog werkt alles. Hopelijk krijg je het toch nog voor elkaar

1 like

Oh maar studentenleven is toch die november uitgekomen? Die doet het wel bij mij

1 like

Heeft iemand hier Realms of Magic en is het wat? Ik hoor er niet zo positieve verhalen over als ik reviews zoek, maar ik vond Sims 1 Abracadabra altijd het allerleukst en wil gewoon lekker kunnen toveren, haha. Alleen als het ronduit stom is is het natuurlijk zonde van je geld.

Ik heb klein wonen gisteren gekocht voor de woning eigenschappen. Ik vind de meubels erbij trouwens ook wel mooi.
Maar ik woon nu off the grid op het strand in een tiny house met m’n poes en it is the best thing ever (behalve dat ze gespannen raakt van d’r borden afwassen) maar ze doucht bij de waterval.
Ik heb trouwens ook een ananasplant gevonden en ik wil een grote moestuin :slight_smile: (ben ik al druk mee, moestuin is sowieso echt goed cashen). En ze eet nu dus nog heel soms uit de koelkast maar dat vind ik eigk maar raar dus heb een kampvuur gekocht en dan kan ze d’r planten en eigen gevangen vis eten :).

5 likes

Ik vind het zelf wel leuk! Het nadeel is wel dat veel sims opeens ook tovenaars worden buiten de sims die in de wereld wonen. Het ligt er een beetje aan hoe leuk je toveren vind, ik vind het iig heel chill om een kapotte wc te repareren met een spreuk ipv de sim te laten zwoegen.

De meeste kritiek komt, volgens mij, vanuit het feit dat het niet héél uitgebreid is. Je kan niet heel veel spreuken of drankjes leren.

2 likes

Ik heb hem zelf niet, maar ik hoor veel dat het (zoals bij veel packs) heel makkelijk is om tovenaar te worden en alle spells te leren. Het is geen uitdaging zeg maar als je dat zoekt.

1 like

En @Fuji dank! Dan ga ik het gewoon doen voor die 20 euro. Geeft niet dat het geen uitdaging is, daar kan ik me wel overheen zetten. Thanks :slight_smile:

2 likes

Ik heb hem gevonden! Wat een schattig huisje :blush:
Jaa, graag ook een familie erbij! Met in de beschrijving het “verhaal” van de familie. Wees creatief haha

1 like

Hoe kan je aan het strand wonen? Ik deed ook off the grid maar dat is niet zo makkelijk in de stad

Hoe kan je uberhaupt off the grid? Kan dat met eilandleven of andere pack?

In de bouwmodus kun je bepaalde eigenschappen aan een kavel toewijzen (is sinds de update van een paar maanden geleden volgens mij). Hier kun je voor ‘buiten het netwerk’ kiezen, kan in alle werelden volgens mij!

2 likes

Ja @Blush kan gewoon met de basisgame! Moet je linksboven op dat huisje klikken in bouwmodus en dan kan je eigenschappen instellen als snel internet, natuurlijk licht (beter voor schildercarriere), goede akoestiek voor muziekcarriere, tienerbuurt, buiten het netwerk enz

1 like

@Luzarl @Leilouka er gaat echt een wereld voor me open.

Ik heb eilandleven!
En m’n sim is nu een zeemeersim dus ze wil ook niet meer douchen, dat is echt chill want ze was iedere x zo geïrriteerd na het douchen.
Ik heb de plant en vis aspiratie uitgespeeld, ben nu die curator/verzamelaar aan het doen maar ik vind die wel echt heel moeilijk.
Ik probeer filmpjes te zoeken maar het helpt nog niet echt

1 like

Ik had toen toevallig Tiny living gekocht en daarvoor moet je ook de kaveleigenschappen aanpassen, anders was ik er ook nog niet achter gekomen haha. Ik heb sowieso het idee dat ik nog niet de helft van alle mogelijkheden heb ontdekt, kom er zo vaak achter dat er nog veel meer dingen kunnen dan ik dacht.

Ik krijg met geen mogelijkheid mijn huizen met families geĂŒpload. Mag ik ze ook apart uploaden en dan in de beschrijving welk huis bij welke familie hoort?