Jaloers! Hoe kom ik aan zo’n lieve vriend? 
Ik heb 'm van Tinder 
Hierzo!
Ik moet eerst nog heel de dag aan de studie voor ik kan spelen
Maar even meegenieten alvast via jullie screenshots
Ik heb meteen jungle avonturen ook gekocht want die was maar een tientje :x
Ik dacht trouwens dat er ook een polyamoureuze eigenschap bij zag maar die kon ik niet vinden?
Edit: ik kan trouwens vanavond pas spelen, heb net kwartiertje gezeten
Ik ook
Ik mag eigenlijk pas volgende week vrijdag 
Waar zie jij de nieuwe piercings? Ik kan ze nie vinden 
Oh ja ik gebruik deze uitbreiding nauwelijks. Ze hadden van mij wel íets meer activiteiten oid mogen toevoegen aan Granite Falls.
Maar als je het leuk vindt om dingen te verzamelen in de Sims is het wel een goede uitbreiding daarvoor!
Nu wil ik ook eco living! Maar moet van mezelf sparen 
Ik las ergens dat er een sims 5 uitkomt en dat er daarom zoveel packs zijn met korting… geloven jullie dat? Ik vind simsen trouwens echt niet meer leuk, ben zo snel verveeld, durf eco living ook niet te kopen
Maxis heeft wel een tweede studio geopend, maar er zijn nog veel aanwijzingen dat ze nog aan Sims 4 blijven werken. Ik denk sowieso dat de Sims 5 minimaal anderhalf jaar van tevoren wordt aangekondigd.
Ik wil nu ook eco living maar duur 
Ik vind eco living toe nu toe wel leuk! Moet nog best wel zoeken hoe het nou precies allemaal werkt met die eco voetafduk enzo. Ik vraag me alleen af of ik hier vaker mee ga spelen of dat het na een tijdje weer naar dd achtergrond verdwijnt. Normaal maak ik rijke sims die niet op hun stroomrekening letten 
Ik mag eco lifestyle pas kopen als ik vakantie heb over 2 weken. Beetje zelfbescherming 
Ik weet niet of het komt doordat m’n hoofd vol is met andere dingen maar ik vind eco living echt nog helemaal niet leuk.
Moet ook wel zeggen dat m’n sim op 1 buurtactieplan moet stemmen voor d’r aspiratie en dat heeft ze al 4 x gedaan maar hij blijft open staan, dat werkt niet mee.
Ik ben iig weer verder gegaan met m’n legacy challenge en ga het later nog wel een x proberen
Ja dat heb ik ook! Echt jammer, want daardoor kan ik het nog niet echt spelen
Ik las van de week een artikel dat het uitkomt bij de PlayStation 5 en die komt einde 2021 uit.
Is eco te nieuw daarvoor?
Parenting is ook een gamepack toch?
Eco lifestyle komt pas vanaf eind deze maand in de bundel.