Simstopic #1

Eindelijk zonnepanelen!!

2 likes

Ik vind dit best leuk! Maar ik ben ook zelf wel een ecofreak, ik vind off the grid wonen ook heel leuk en hoop dat dit daarbij past

1 like

Ik vind de mode erg leuk, maar ik weet het verder niet hoor. Ik denk niet dat dit 40 euro waard is.

2 likes

Ik ben vooral benieuwd wat je er verder allemaal mee kan?

Lijkt me opzich wel leuk samen met de Tiny Living pack, maarja €40,- is het denk ik niet waard.

2 likes

Ja in combinatie is het natuurlijk wel leuk, maar ik denk dat dit prima bij elkaar had gekund.
Ben ook wel bang dat dit een heel verhaal is net zoals Stranger Ville.

Hmm vind het jammer dat het echt een expansion pack is, aangezien ik niet heel veel nieuwe dingen zie? Kaarsen maken lijkt me wel weer gaaf, maar ja daar ga ik geen 40 euro voor betalen hahaha

2 likes

Dit inderdaad
 misschien leuk als kleine uitbreidingsset maar voor een volwaardige expansion toch beetje aan de prijs dan

1 like

Ze hebben niet veel geleerd van het my first pet stuff pack :grimacing:. Vind het wel leuk eruit zien, maar dit is meer een gamepack dan een expansion pack.

1 like

Je moet eens googlen op sims 4 weak chin.

Ik vind het pack wel leuk omdat het iets origineels is en niet een sims 1 pack in de zoveelste uitvoering.

2 likes

Vind het gĂȘnant dat ze dit als een expansion pack uitbrengen

3 likes

Wauw, ik wist helemaal niet dat dit zo’n bekende klacht was! Kwam een thread tegen waarin iemand opmerkt dat elke generatie minder kin krijgt en zo lijkt het serieus

1 like

Ik heb sinds kort weer Sims (3) en moet er echt weer inkomen. Had mijn familie een huis laten betrekken en dan rijk gemaakt met cheats zodat ik ze een villa kon laten verhuizen, maar dat is niet meer mogelijk? Lukte me in ieder geval niet :sweat_smile:. Morgen maar even googlen

Ik ben van plan een game pack te kopen maar twijfel erg tussen deze twee. Welke is leuker?

• Strangerville
  • Magische rijk
  • Beide niet. Don’t waste your money

0 stemmers

1 like

Ik ben ook underwhelmed. Terwijl ik irl best veel met eco living heb. Skip deze wel denk ik.

Oke duidelijk dus beide niet. Zijn er andere game packs die het wel waard zijn?
Ik heb al vampieren, ouderschap en uiteten.

Ik vind naast ouderschap geen een game pack echt het geld waard. De meeste heb je zoals @Sedana zegt na één keer spelen wel gezien, tenzij je het ook echt voor de spullen doet. Maar ik zou eerder voor twee stuff packs gaan.

1 like

@Koekwaus indd als je nog één wilt kopen, dan zou ik Spa Day doen! Ik vind de build/buy opties daaruit mooi en gebruik ze redelijk vaak.

1 like

Ja het is een leuk pack maar dan als game pack vind ik, vind dit echt niet genoeg voor een expansion. Waar is die goede oude tijd :sob:

1 like

Jaaa eens! Het is idd een pack die je snel vergeet, maar zodra die uit je game is mis je wel de wereld, de clubs en de cas items.

Is vampieren leuk?