Heeft er iemand word beroemd? Ik heb nu dus een bug. wanneer je Acteur bent en audities/optredens hebt en tussen de auditie en het optreden reist/cas opent (dus eigenlijk een laadscherm krijgt), krijg ik geen melding om naar het optreden te gaan en gaat mijn Sim dus ook daadwerkelijk niet. Als ik tussendoor geen laadscherm krijg heb ik het niet. Daardoor zijn die dagen tussendoor super saai haha. Las wel dat het al een bekende bug was, hebben meerdere mensen er last van hier?
Heb voor het eerst in een tijd weer uren achter elkaar gespeeld (het is nu 02:30 u ) en heb een soort octagon huisje gemaakt. Wel leuk om een keer een andere vorm huis te proberen. Ben alleen niet echt goed in bouwen haha.
Ja ik heb dit ook. Zit nog te wachten tot het opgelost wordt ook…
Ik heb klein leven gekocht en vind het wel leuk!!
Ga jij eco living kopen?
- Ja, als die uit is
- Ja, maar pas als die 20€ kost
- Nee denk het niet
0 stemmers
Ik ga 'm wel kopen, heb ook al bedacht dat ik 'm voor het hele bedrag ga kopen (en daarom mag ik nu niks meer voor de sims kopen van mezelf) want ik denk dus dat het wel leuke dingen voor mij toevoegt, ik speel graag zonder kinderen en denk dat deze gameplay daar goed bij past.
Ik wacht nog even de reviews af maar ik wil zó graag windturbines in de sims dus ik denk dat dat het me niet lukt om te wachten totdat het een keer in de aanbieding is haha.
Pffff ik weet het nog niet. Ik denk wel als hij pas 20 euro is, maar aan de andere kant matcht deze pack zo goed met Tiny Living.
Ik ga hem niet kopen, vind de stad echt mooi eruit zien maar ik zie niks qua gameplay wat me aanspreekt en vind het wat dat betreft ook vrij kaal. Een gebrek aan leuke gameplay is juist wat er voor zorgt dat ik op dit moment vrijwel niet speel
Ik ga ‘m ook niet kopen! Misschien wel ooit als hij in de aanbieding is. Hangt ook af van de CAS & build items qua gamepack zou ik Jungle avonturen toch wel aanraden want de Jungle is prachtig én je krijgt er fantastische build items bij (super mooie retro keuken bijvoorbeeld).
Ik lees dit zo vaak, en ik ben ook echt verliefd op eilandleven omdat het zo prachtig is, dus wil hem nu alsnog kopen (vandaag laatste dag in de aanbieding!).
Kan je wonen in de jungle?
Je kan op vakantie in de jungle. Je huurt dan een huisje en je kan de wereld in om de jungle te verkennen. Echt prachtig gemaakt! Ga eens in de zoveel tijd op vakantie naar de jungle of het bos (in de natuur). De koelkast + kookmeubel van Jungle Avonturen gebruik ik werkelijk in ieder huis! Echt een aanrader als je het mij vraagtz
Oeh oeh, ik weet dat het niet The Sims is, maar volgen jullie de updates rond Paralives? Er is nu een filmpje van hoe de ParaPeople er gaan uitzien en het ziet er zo vet uit! Denk dat het nog wel (makkelijk) een jaar duurt voor het spel effectief af is, maar ik vind de teasers Al heel veelbelovend.
Nog nooit van Paralives gehoord! Een soort alternatief voor Sims?
Voor een team met maar drie personen, waarvan 1 part-time, en een stagiar vind ik dit toch best mooi. Zeker aangezien het spel vorig jaar nog niet zo gedetailleerd was. Het past wel bij de hond.
Ben wel blij met de lengte sliders en dat het haar weer beweegt.
Ja en het wordt denk ik ook beter
Nog een trailer! Ik ben wel heel benieuwd naar de livestream, hoop dat die snel komt :).
Ik las net dat Paralives nog 2 mensen gaat aannemen, dus het zal wel mooier worden. Ik wil zo dat dit een goed spel wordt
Ik dacht trouwens dat die 1 juni uit kwam maar dat is dus niet zo, volgens mij een week later.
Echt jammer!
Waardoor?