Hm, het klinkt heel erg alsof ze precies Sims gaan namaken en daarbij een wishlist die ze hebben voor de Sims in hun nieuwe spel implementeren?
Is dat waarom het jullie leuk lijkt, Sims maar dan nog beter?
De Sims is sinds de Sims 4 al niet meer wat het geweest was. Het mist lore, gameplay (vooral voor babies, kinderen en tieners), basisdingen die wel in de Sims 3 zaten, interacties en de emoties mogen van mij weg.
Het wordt weleens tijd dat EA concurrentie krijgt met de Sims net zoals Simcity 2013 met Cities Skylines had. Misschien wordt het dan weer een spel wat je uren kan spelen.
Ik heb 5 dagen vrij en die ga ik besteden aan de legacy challenge!
Heeft iemand die wel eens gedaan al? En welke stad had je toen gebruikt? (ik heb eilandleven, city living, huisdieren waar dus extra steden bij zitten)
Ik vind City Living het leukst daarvoor
Ok misschien toch wel cool, als ik die trailer zo zie. Ik vind de Ecologist carriĆØre in Island Living ook wel heel tof en dit sluit daar wel leuk bij aan.
Ik ben ook echt heel benieuwd naar paralives! Concurrentie zorgt hopelijk voor een betere versie van de sims en ik ben eigenlijk ook gewoon nieuwsgierig wat een indie ontwikkelaar kan in vergelijking met een enorm bedrijf als EA. Zoals het er nu uitziet is het nog niet echt mijn smaak, maar dat is ook wel een kwestie van wennen (sims zag er iedere keer ook weer heel anders uit). Hoop wel dat mensen dit een eerlijke kans geven en niet alleen vergelijken met sims.
Er was/is een livestream op Twitch voor de nieuwe uitbreiding (ik ben nu aan te terugkijken). Er komt een soort van āeco-footprintā meter in de sims en wat voor materiaal en spullen je gebruikt om je huis te bouwen heeft daar effect op. Er zit dus best veel nieuw bouwmateriaal in, waaronder ladders (al komen die ook in de basegame volgens mij)! Ook zijn je rekeningen nu opgesplitst in stroom, water, etc.
De nieuwe wereld is ook best groot (13 kavels) en komen ook een paar appartementen. Ik vind de wereld echt supermooi uitzien en afhankelijk van hoe groen je de huizen bouwt wordt de wereld dus ook groener of juist āviezerā. Per buurt kun je ook stemmen op regels voor de hele buurt (over duurzaamheid maar er is bijv. ook een free love regel).
De stream is twee uur lang dus heb een beetje doorgespoeld en vast veel gemist maar ik vind het er nog veel leuker uitzien dan in de trailers :).
Edit: deze reddit comment is een betere samenvatting haha
Aaah!
Ik heb die thread gelezen, heel nice.
Op gegeven moment staat er dit:
Iām not looking because I want to be surprised in-game
En precies dat heb ik als reden nu die stream niet aan te gooien :ā). Ik ben echt heel enthousiast, ben ook echt blij dat off the grid zo verbetert gaat worden want dat is zoo leuk!
Ik wil eco living ook heeel graag! Ik mis gewoon heel erg een doel in de Sims, ik ben meestal al klaar als ik een poppetje en een huis heb gebouwd omdat ik gewoon niet weet wat ik daarna moet doen. En ik hoop dat ik daarvoor een leuk pack is!
Hebben jullie aanraders voor andere packs die ook echt wat toevoegen aan je verhaal? Dus waar je echt wat kan doen?
Er komt een grote update aan in juni met onder andereā¦
Brandweermannen!
Yay eindelijk!! Ze hebben het ook over Repoman, dat moest ik even googlen, maar dat is een deurwaarder!
Ik heb nu al zin om fikkies in mijn huis te stoken om vervolgens met de brandweerman kindjes te krijgen
Ben bang dat ik door de livestream ben overgehaald om Eco te kopenš slimme zet van de Sims hahahaha.
Heb je Strangerville al eens gedaan?
Ja dat zou fantastisch zijn!
Wat houdt dat free door placements in? Het was het enige dat ik las waar ik echt echt niks van begreep
Alle youtubers uploaden nu hun 1e aflevering van de nieuwe Eco expansion pack!
Bouwvideo van Lilsimsie en Letās Play van Deli
Ik vind het er wel echt leuk uit zien, maar zou hem zelf nooit kopen
Nieuwe piercings!!!
Ramen en deuren compleet vrij plaatsen!!
Je kunt ramen en deuren nu alleen op hele tegels plaatsen. Met de update kun je ze ook op halve tegels plaatsen en als je alt indrukt kun je ze overal plaatsen.