Ik ben de legacy challenge begonnen en het is echt best leuk hoor, maar (!!!) het regent letterlijk de hele tijd, en als het niet regent is er wel een sneeuwstorm.
Het bliksemt ook heel veel, dus mijn microscoop is al verschroeit. Terwijl ik dus amper geld heb, dus dat was mooi kut.
En ik heb een moestuin (neem ik meestal) en ik wil een drakenfruit, heb al 25 van die dure zaadpakketjes gekocht maar ik krijg heel de tijd alleen bomen of die stomme toverbonen :(.
Ja je kunt alle bouwelementen en gameplaytoevoegingen spelen in al je werelden! Ik heb alle expansion packs die je noemt en ik vind ze allemaal leuke en minder leuke dingen hebben. Bij City Living zitten best veel mooie spullen om te bouwen en meubels en ik vind een appartement ook wel leuk voor de afwisseling soms. Je kunt inderdaad niets aanpassen aan de buitenkant van het appartement (dus geen ramen toevoegen bijv.). University vind ik leuk maar het kost wel veel tijd om je sim een hele studie te laten doorlopen. De dorms werken hetzelfde als de appartementen dus daar kun je aan de buitenkant weinig aan verbouwen maar verder kun je alle kavels (studentenruimtes, café, bibliotheek, een paar (studenten)huizen) wel helemaal aanpassen. En Get together heb ik eigenlijk alleen maar gekocht (en misschien een klein beetje spijt van) voor de wereld want van mijn hoeft dat clubgedoe niet zo en vind de wereld best mooi maar niet echt passen bij veel van de meubels.
City Life is sowieso een aanrader. Het is de enige pack die ik constant gebruik. De festivals voegen echt veel toe (oke, de gamecon vind ik iets minder, maar de liefdesfestival, vlooienmarkt en specerijenmarkt vind ik geweldig), de appartementen zijn leuk en je krijgt veel meer qua culturele diversiteit.
University is leuk vanwege de kleding en tattoo’s. Wat ik zelf jammer vind aan die uitbreiding is dat je sim gewoon ouder wordt tijdens het studeren. Het liefst had ik gehad dat de tijd dan stopte. Bouwen van de dorms kan wel, maar je kan geen spullen kopen als je leeft.
Get Together is leuk vanwege de stad. Het heeft de beste stad van alle packs. Ik hou van de Europese elementen en de uitgaansgelegenheden vind ik daar het best.
Outdoor Retreat gebruik ik bijna nooit, omdat het me niet trekt. En de laatste keer ging mijn Sim dood door bevriezing
Realm of Magic heb ik alleen maar gekocht voor de CAS, omdat ik zelf niet zo hou om als super natural sim te spelen.
Ik kan als ik in de dorm woon niet in de build mode. Ik zorg altijd dat de hele inventaris van mn studerende sim bomvol zit of (als ik het vergeet) stop spullen van mn huisgenoten in mijn inventaris (en verkoop het dan)
Volgens mij kun je als je club meer dingen samen heeft gedaan en clubpunten heeft verdiend ook bepaalde bonussen voor je clubleden kopen. Dus dat ze bijv. een vaardigheid sneller leren. Maar ik speel eigenlijk niet echt met die clubs dus ik ben nog niet zover gekomen.
Ik snap de tijdlijn van de sims gewoon niet in university. Nu is die tijdlijn natuurlijk sowieso al niet al te realistisch, maar ik dacht altijd dat jongvolwassene zo’n 20-30 was en volwassene 40-50. Als je echter een studie volgt zonder met de tijd te klooien dan ben je pas klaar als je al een paar dagen volwassene bent. Ik zet ouder worden altijd voor minstens 2 semesters uit.
Ok ik heb nu pas eco lifestyle bekeken en ik dacht dat ik m aan me voorbij zou laten gaan. Maar ik ben nu echt excited en misschien ga ik niet eens wachten op een sale…
Haha echt hé ik tel af.
Ik heb trouwens wasgoed toch wel gekocht en ik vind het stom.
Echt? Wasgoed is zo leuk! Prachtige CAS items en ik vind de waslijn in de tuin altijd zo gezellig ogen.
Get Together is inderdaad niets meer dan het maken van clubs. Windenburg is wel een prachtige buurt maar ik vind GT zeker niet expansion pack waardig.
City Living is fantastisch! Ik woon het liefst in appartementen. Ook leuk om je Sims daar te laten beginnen (tegelijk studeren bijvoorbeeld) & daar laten sparen en zo doorstromen naar een family home in bijvoorbeeld Brindleton Bay.
Ik speel altijd op leeftijd ‘lang’, zo merk je vrij weinig van de semesters op de uni. Ik rond meestal 1 of 2 vakken af per week zodat ik nog veel tijd over heb om te werken, club bijeen te laten komen & om op dates te gaan enz!
@Frambozenpudding is al een tijdje niet online geweest zie ik, hopelijk gaat alles goed!! Voel me ook een beetje vervelend om dit te vragen aangezien het natuurlijk wat langer duurde door persoonlijke omstandigheden en dat helemaal niet erg is, maar misschien heeft iemand anders zin om de save file te maken? Alles is als het goed is vindbaar onder #ffsavefile of iets vergelijkbaars toch?
Het blijft natuurlijk het initiatief van Frambozenpudding maar ik heb zo’n zin om in die wereld te spelen, sorry als dit een stom bericht is!!
Jaa! En ook zo irritant als ik m’n peuter in de kinderstoel wil laten eten en de ouders hem er steeds uithalen.
Ik ben om. Ik ga meteen Eco Lifestyle kopen als ie uitkomt
Jaa het is zoveel gedoe, en met de legacy challenge moet m’n volgende opvolger een vrouw zijn en ze kreeg een zoon dus nu moet ze nog een kind krijgen.
Ik wil niet nog meer kleuters.
Ik vind 't ook ideaal als je sims weg zijn voor werk en je kind gewoon naar het kdv gaat, is 't eens een x niet mijn zorg.
Ik kan ook niet wachten tot de nieuwe patch. Hopelijk fixen ze de acteercarrière, want die doet het niet meer
Ja zou tijd worden
Wanneer komt eco living eigenlijk? Zou het dit weekend wel chill vinden, maar vast niet😜
Nou mijn 2e kind was wel een meisje hoor dus generatie 3 is ook goed nu bij m’n legacy challenge.
Ik vind het wel heel leuk dat ik nu bv een sim heb in de criminele carrière met de misschief aspiratie, daar werk ik normaal nooit mee.
Ik heb zojuist eco lifestyle gepre-orderd, echt geen idee waarom want tis niet dat ik het as vrijdag vergeet.
Maar heb wel weer een hoop filmpjes gekeken ervan en heb er wel zin in.
Trouwens ik had een plantsim en die liet ik zwemmen en toen ging ze dat zwembad niet uit en toen ging ze dood.
Vind het zo jammer dat ze 2 dagen rouwen als er iemand dood is, wel realistisch hoor maar mehhh.
Ik ben ook alvast begonnen met mijn familie voor Eco Lifestyle! Geïnspireerd door @Kusjessoldaat hier een klein verslagje.
Ik maak normaal nooit foto’s, maar aangezien ik nu een influencer heb is het heel leuk om foto’s te maken.
Samenvatting
Dit is Denna Roth. Ik heb haar gemaakt door Alexandra van de Kerkhof te mixen met nog een paar andere Sims.
Denna wilt heel graag beroemd worden, maar skills heeft ze nog niet. Dus wordt ze Influencer.
Al snel raakt ze bevriend met buur Akira Kibo en met zijn zang skills verovert hij haar hart.
Al snel verloven ze zich
En trouwen ze na een week op het Liefdesfestival
Happy couple!
Hun eerste dochtertje, Sakura.
De eerste twee awards voor haar mommy stijlgidsen
Sakura is nu een peuter en Denna is zwanger van een tweede meisje.
Het gezin is naar Windenburg verhuisd en spaart nu hard om een tweede verdieping op hun kleine huisje te bouwen. Denna is bezig met haar tweede zwangerschapsboek en is een B-ster. Akira is een niveau 6 techneut. Dus het geld zal er snel zijn.
Oeeeeh de nieuwe patch is eindelijk aan het downloaden. Ik ben benieuwd!
Samenvatting
Iedereen is benieuwd naar de tweede baby.
Daar is Emi! Wordt zij of Sakura de erfgenaam?
Het is Halloween en tijd voor een verkleedfeestje
Sakura is alweer jarig!
Ze lijkt erg op haar vader
De twee zussen samen. Emi is bijna jarig!
Hier poseert Denna eventjes tijdens de tweede award uitreiking. Helaas won ze deze keer niks.
En nu is mijn game geüpdate en ga ik verder spelen!