Simstopic #1

Beide! Ik vind bijvoorbeeld de schoolopdrachten heel vervelend altijd :sweat_smile:

Omg! Er is MAC make-up bij de nieuwe patch!!! En Koreaanse gradient lips! En Japanse blush! En E-girl make-up! I love!

4 likes

Ik vond kinderen vanaf parenthood pas leuk eigenlijk, heb je tenminste wat te doen

2 likes

Is de acteercarriere nu gefixt of weet je dat nog niet? :blush:

Ja is gefixt! Iig staat in de patch notes

Wanneer je een huis download moet je die niet in de mods map uitpakken zoals je met normale cc doet. Je maakt een andere map aan die ‘tray’ heet en pakt daar de bestanden van het huis uit. In game kan je je huis dan terugvinden in de galerij maar moet je niet vergeten om het vinkje ‘inclusief custom content’ aan te vinken.

Volgens mij wordt na een update automatisch die instelling dat mods gebruikt kunnen worden uitgeschakeld. Kan het zijn dat je die instelling nog opnieuw aan moet zetten?
Dan de spellen niet opslaan die je nu geopend hebt en waar het eruit is, en ze opnieuw openen als het weer ingeschakeld is, dan kun je alles nog redden denk ik.

2 likes

Uit (oudere) reddit posts begrijp ik dat het ook mogelijk is om een nieuwe uitbreiding in een bundel te kopen (en je er voor dezelfde prijs nog een game en stuff pack bij krijgt), maar wel pas als de pack overal ter wereld is gereleased. In Europa komt eco lifestyle vannacht om 12 uur uit en in Amerika weer een paar uur later. Ik kan zelf pas morgenavond spelen dus ik denk dat ik wel ga wachten tot het in de bundel zit. Als je geen haast hebt is dit dus ook nog een optie :).

Edit: oke nvm, ea heeft gezegd dat dit pas kan eind juni. Daar ga ik niet op wachten haha.

2 likes

Ohh wat leuk!! Heb je toevallig linkjes naar dat badkamermeubel en de badkamervloer :grin:

@Bill moet je nu specifiek voor deze update het spel back uppen en je cc verwijderen? Heb dat met andere updates nooit gedaan eigenlijk.

Ahh oke! Dat scheelt weer een hoop werk. Van de cc opnieuw aanzetten wist ik gelukkig al wel af.

Ben echt heel benieuwd naar eco living! Heel benieuwd naar de ervaringen. Voorlopig kom ik zelf aan spelen niet toe denk ik…
Heeft iemand hier al een brandweer thuis gehad? :grin:

Ja maar mn domme sim had zelf het vuur al gedoofd.
Mijn haardvuur geeft echt best vaak brandjes, kan daar ook echt geen vloerkleed neerleggen want dan heb ik binnen 5 minuten weer brand en zijn ze weer gespannen.
Ik wil dus eco living spelen en ik ben echt geneigd om gewoon op te blijven tot die uit is :’), maarja dan ga ik ook nog spelen en tegen die tijd is het 2 uur snachts als ik naar bed ga. Ik heb morgen in de avond tijd om te spelen, maar duurt voor mn gevoel nog zo lang haha.

1 like

Haha, dat zat ik net toevallig zelf ook te denken. Maar heb het niet uitgerekend.
Denk dat ik het echt niet wil weten.

Was het bedrag wat je verwacht had? :laughing:

Op hoeveel speeluur zitten jullie bij de sims 4?
Ik wilde een poll aanmaken maar ik heb echt geen idee welke marges ik aan moet houden, ik zit zelf op 180 uur.
(opzoeken: origin - mijn gamebibliotheek en dan de sims aanklikken)

184 uur, heb het spel sinds eind begin 2020

Hij is nu aan het installeren! Mijn oudste kind is bijna jongvolwassen en dan gaat ze in Evergreen Harbor in een container wonen

4 likes

Mijn vriend heeft als verrassing Eco Living voor me gekocht! Echt zin om te gaan spelen

8 likes

Jaloers! Hoe kom ik aan zo’n lieve vriend? :open_mouth:

1 like

Ik heb 'm van Tinder :joy:

12 likes

screenshots!!!

Ik zit op m’n werk dus moet tot vanavond wachten :pleading_face:

Hierzo!

1 like

Ik moet eerst nog heel de dag aan de studie voor ik kan spelen :sob: Maar even meegenieten alvast via jullie screenshots

2 likes