Ik heb meteen jungle avonturen ook gekocht want die was maar een tientje :x
Ik dacht trouwens dat er ook een polyamoureuze eigenschap bij zag maar die kon ik niet vinden?
Edit: ik kan trouwens vanavond pas spelen, heb net kwartiertje gezeten
Ik heb meteen jungle avonturen ook gekocht want die was maar een tientje :x
Ik dacht trouwens dat er ook een polyamoureuze eigenschap bij zag maar die kon ik niet vinden?
Edit: ik kan trouwens vanavond pas spelen, heb net kwartiertje gezeten
Ik ook Ik mag eigenlijk pas volgende week vrijdag
Waar zie jij de nieuwe piercings? Ik kan ze nie vinden
Oh ja ik gebruik deze uitbreiding nauwelijks. Ze hadden van mij wel Ćets meer activiteiten oid mogen toevoegen aan Granite Falls.
Maar als je het leuk vindt om dingen te verzamelen in de Sims is het wel een goede uitbreiding daarvoor!
Nu wil ik ook eco living! Maar moet van mezelf sparen
Ik las ergens dat er een sims 5 uitkomt en dat er daarom zoveel packs zijn met korting⦠geloven jullie dat? Ik vind simsen trouwens echt niet meer leuk, ben zo snel verveeld, durf eco living ook niet te kopen
Maxis heeft wel een tweede studio geopend, maar er zijn nog veel aanwijzingen dat ze nog aan Sims 4 blijven werken. Ik denk sowieso dat de Sims 5 minimaal anderhalf jaar van tevoren wordt aangekondigd.
Ik wil nu ook eco living maar duur
Ik vind eco living toe nu toe wel leuk! Moet nog best wel zoeken hoe het nou precies allemaal werkt met die eco voetafduk enzo. Ik vraag me alleen af of ik hier vaker mee ga spelen of dat het na een tijdje weer naar dd achtergrond verdwijnt. Normaal maak ik rijke sims die niet op hun stroomrekening letten
Ik mag eco lifestyle pas kopen als ik vakantie heb over 2 weken. Beetje zelfbescherming
Ik weet niet of het komt doordat mān hoofd vol is met andere dingen maar ik vind eco living echt nog helemaal niet leuk.
Moet ook wel zeggen dat mān sim op 1 buurtactieplan moet stemmen voor dār aspiratie en dat heeft ze al 4 x gedaan maar hij blijft open staan, dat werkt niet mee.
Ik ben iig weer verder gegaan met mān legacy challenge en ga het later nog wel een x proberen
Ja dat heb ik ook! Echt jammer, want daardoor kan ik het nog niet echt spelen
Ik las van de week een artikel dat het uitkomt bij de PlayStation 5 en die komt einde 2021 uit.
Is eco te nieuw daarvoor?
Parenting is ook een gamepack toch?
Eco lifestyle komt pas vanaf eind deze maand in de bundel.
Nice!! Hoe heb je het afval opgeruimd? Ik werd echt gek dat ik het niet aan kon klikken.
Die aanbiedingen op de PlayStation zijn niet goed voor me.
Heb vanaf vrijdag wordt beroemd, mijn eerste huisdier, honden en katten, klein wonen, jaargetijden, jungle avonturen en griezelige accessoires gekocht. Hoop zat in een bundel wel.
Ben wel een beetje āboosā op EA. Heb een mail gestuurd met bewijzen van eerdere aankopen voor de PC en kreeg een heel mwah mailtje met het antwoord dat ze niets voor mij doen. Dus een aantal uitbreidingen ga ik gewoon niet opnieuw kopen. Ga geen dubbel geld betalen.
Ik word gek⦠ik wil simsen, maar ik moet m updaten en hij blijft steeds op Voorbereiden hangen en dan loopt ie vast hij zegt ook dat Windows een download blokkeert, maar ik heb een MacBook haha
Hoe heb je dat afval weggekregen? Gebeurt dat als buurtplannen zijn doorgevoerd of is er een andere manier?