Dat is toch logisch? Als je het alleen fysiek kon kopen moest je het ook 2 keer kopen
True maar het had wel aardig geweest. Ze kunnen gewoon in mijn account vinden welke ik allemaal heb gekocht en dat ik nu vóór de PS weer dingen koop.
Ja klopt, maar bij EA gaat dat helaas niet lukken
Wow er zit volgens mij zo veel in wat ik nog niet heb ontdekt. Hoe doe je dit dan?
Haha ziet er heel apart uit! Ben benieuwd
En wie besluit er weer op mijn huwelijk dood te gaan? Mijn vader
Hopelijk blijft Magere Hein niet rondhangen
Wow ik had even niet door dat ik in het Sims topic zat hahaha
Was hij bejaard? Ik nodig nooit meer bejaarden uit op feestjes omdat die dan altijd dood gaan, echt onbeschoft
Ik ben hier ook nog zoekende in want mijn eco voetafdruk fluctueert nogal dus blijkbaar doe ik soms iets niet goed?! Maar je moet zorgen dat je zonnepanelen schoon zijn, anders werken ze niet. Ik heb ze verbeterd waardoor ze zichzelf schoonmaken en niet kapot kunnen gaan. Ook kan je al je huishoudelijke apparaten en sanitair verbeteren zodat ze milieuvriendelijker worden enzo kan je ook water besparen. Misschien helpt dat?
Ik vraag me overigens echt af hoe je aan eco onderdelen komt, weet iemand dat? Ik zag het in het opstartscherm voorbijkomen maar was te laat om te lezen
Bij mij werkte die platte ook niet! Ik overal maar die schuine neergezet
Er is nog weinig te vinden op google, maar net wel dit gevonden:
Stuk duidelijker al!
Ik ben zo excited over het spel en jaloers dat ik nog niet kan spelen Volgende week donderdag 14:50 mag ik pas
Oooh die heb ik ook eens gehad. Zo stom!
Een meteoriet? Ik heb echt nóóit dat mensen doodgaan?! Terwijl ik ze soms zo beu ben. Heb ook maar 1x ooit brand gehad in de wasmachine en zelfs toen was er niet zoveel ad hand
Ik wil ook dooie mensen!!
Haha same, al was er laatst wel iemand doodgevroren maar verder echt nooit.
Sinds ik een open haard heb in een huis heb ik wel al 5 x brand gehad maar dat loopt altijd met een sisser af.
Ik had dit laatst nog met een pool party ofzo ik ga dan mooi terug naar mn laatste save, of is dat eigenlijk not done
?
Bij veel spellen vind ik dat stom om te doen maar bij die random shit van de sims vind ik het wel oke.
“ You can even make most plumbing objects off the grid with the biofuel upgrade from the insect houses.”
Heeft iemand dit al geprobeerd? Hoe werkt dit?
Rupi Kaur: speelt al maanden geen Sims meer.
Also Rupi Kaur als er een nieuwe uitbreiding uit is: wil kopen
Maar is ie het echt waard?
Ik heb geen ruggengraat maar nu wel Ecologisch Leven.
Waarom vallen de bijen mij telkens aan ondanks dat ik een band met ze probeer te smeden?