Haha ik had dat met huisgenoten, die deden niks anders dan taarten bakken en het vuilnis buiten zetten
Mijn save game doet het niet meer Iedere keer als ik hem opstart, loopt hij vast bij het laadscherm nadat ik de familie geselecteerd heb…
Las op internet al dat meerdere mensen hier last van hadden. Hoop dat het snel wordt opgelost
Ik ben jaloers op mijn Sim. Ik wil dit. En de legging ook.
Ondertussen leest ze gewoon verder
Bij mij gaat er trouwens ook nooit iemand dood eigenlijk? Ooit 1 keer eentje in de Sims 1, maar daarna nooit meer.
Ik twijfel trouwens of ik uitbreidingspakketten wil kopen (wil dan studeren oid en huisdieren eigenlijk), maar ben bang dat ik het dan niet meer speel en vind het dan best prijzig. Sims 4 heb ik destijds gratis kunnen downloaden bij Origin.
Nou hier gaan de insecten ook telkens dood!
Ze is ze zelfs dood aan het verzorgen… en dan komen ze ook weer tot leven?? Snap er niet zoveel van haha!
Heb een beetje het huis nagemaakt dat in een artikel stond dat hierboven gedeeld werd. Had zelf niet zo heel veel inspiratie qua layout van de vorm van het huis.
Tot nu toe vind ik eco living leuk! Zitten ook best leuke meubels tussen. En de meubels die je op de fabricator kunt maken vind ik ook best leuk. Probeer nu zo min mogelijk water en stroom te gebruiken, heb voornamelijk kaarsen in huis staan en probeer alle apparaten te upgraden.
Ik heb ook ergens gelezen dat je water kan verzamelen op visstekken en bij de waterval in Sulani, maar dat lukte me nog niet?
@HvO het lukt mij nog niet om een ‘vleesmuur’ te maken. Gek! Ik heb de richting civiel ontwerper gekozen. Jij ook?
Hier wat screenshots van het huis!
Ik kan gewoon geen kaarsen maken?
Heb je wel bijenwas? Die kun je oogsten bij de bijen
Of sojawas! Staan veel planten in de stad waar je dat uit kan halen
Ah toevallig! Had vanmiddag wat sojawas geoogst bij mn sojaplant. Vroeg me al af wat ik ermee kon
Bijenwas ga ik proberen! Ik heb zoveel sojawas dus daar ligt het denk ik niet aan
Ik heb alle accessoirepakketten gekocht.
Hebben jullie trouwens zin om een build challenge te doen? Ieder kamer een pack of kleur?
Ja leuk!
Jaaaa! Ben wel weer toe aan een challenge
Is er iemand die een leuk huis met een paar kamers kan bouwen? Dan kunnen we die gebruiken. Ik ben daar zelf niet zo goed in.
Dankzij jullie ben ik ook weer begonnen met Sims spelen!
Hmmm ik kan het morgen wel proberen aangezien er geen deuren en ramen etc. moeten, maar mocht iemand zich vanavond nog vervelen…
Buurtmaakt niet uit en aantal kamers hmmm… doe maar wat je leuk lijkt
Hier kan je alle packs invullen die je hebt en kan gebruiken. Het is wel leuk als je ook de packs erbij laat die je minder leuk vindt.
En als je bijvoorbeeld een wc/behang/koelkast nodig hebt, maar de pack heeft 'm niet, dan mag je basegame gebruiken!
En verder mag je zo creatief mogelijk zijn!
OMG ik heb echt heel veel accessoire packs gekocht: achtertuin, peuter, kind, bowlen & film avond.
Oooh ik was in eerste instantie niet zo enthousiast over Ecologisch Leven, maar nu ben ik fan! Wat een prachtige meubels, kapsels en wereld. Gameplay vind ik tot nu toe ook erg leuk. Heel anders dan wat we al hadden.
Het valt me sinds een tijdje op dat de vrouwelijke random sims in cas mooier zijn dan eerst, maar dat de mannelijke random sims er echt uitzien als doorgekookte aardappelen. Herkent iemand dit?