Simstopic #1

Ik heb exact hetzelfde met de random sims in cas. Aan vrouwen hoef ik bijna niks meer te veranderen maar de mannen hebben nog heel wat werk nodig…

1 like

Je gelooft het niet maar zojuist op de snelweg zag ik een vrachtwagen met container langsrijden en op de container stond ‘Evergreen’. Is this a sign? :joy:

5 likes

Ik ben gisteren ook gevallen voor tiny living, die meubels zijn echt heel mooi :heart_eyes:

2 likes

Ik heb nu al spijt van de challenge. Ik kreeg fitness stuff voor de huiskamer :sob:

8 likes

Oeh leuk! I’m in!!

Heb trouwens iets raars nu. Heb een hond en kat geadopteerd maar ze wonen nu niet meer thuis. Ze zitten nog wel in mijn huishouden. Ik kan ze ook opbellen en vragen of ze willen chillen op het huidige kavel. En dan komen ze dus wel weer op bezoek. :thinking: Nog iemand last van?

2 likes

Ja, ik had dit na de update met de man/vader van een familie!!! Hoewel die ook echt niet meer in mijn huishouden zat en niet te vinden was bij ‘huishoudens beheren’, dus ik weet niet zeker of het echt hetzelfde is trouwens. Ik heb dat opgelost door de sim uit te nodigen en dan met de shift-cheat hem weer toe te voegen aan het huishouden.

Get Together is echt een gameplay van niks. Je kan clubs maken en deze ‘snel’ uitnodigen. Maar je kan ook gewoon bellen en meerdere Sims selecteren. Windenburg is prachtig maar voor de gameplay hoef je GT zeker niet aan te schaffen! Ik zou kiezen voor Seasons of City Living :slight_smile:

1 like

Oke, lach me niet uit. Het was zo moeilijk om alles in te delen!

Het huisje! Ik had voor de buitenkant en de tuin Perfect Patio. Makkelijk dacht ik. WRONG! Er zaten geen bomen, geen tegels, ramen, deuren en behang in deze pack. Dus dat heb ik met de basegame opgelost.
De daken heb ik ook 3 keer lager gemaakt, zodat er ramen geplaatst konden worden

Samenvatting

Het halletje was Kids Stuff. Met een beetje gepuzzel en moveobjects heb ik er toch wat van gemaakt.

De huiskamer was dus Fitness Stuff en dat was vreselijk! Geen tv, geen bureau en computer. Weer met moveobjects heb ik het leuk kunnen krijgen. Voor zover dat kon dan.

De keuken was Get To Work. Heel moeilijk aangezien deze geen koelkast etc. had. Gelukkig had de base game iets wat erbij paste. Verder heb ik met wat moveobjects en [ ] het kunnen decoreren.

Voor de eetkamer had ik Jungle Adventures. Was ik heel blij mee en deze kamer is een van mijn favo’s geworden.

Badkamer was Magisch Rijk en was een klein beetje moeilijker dan verwacht. Ik heb er toch nog wat van kunnen maken, maar de wastafel werkt helaas niet.

De tuin! Hier begon ik als eerste mee. Ik had geluk dat ik Perfect Patio had.

Tweede halletje was Glamour Lifestyle en dat is een van mijn favo packs. Niet zo moeilijk dus!

University voor de grote slaapkamer. Was iets moeilijker dan verwacht en de gordijnen waren helaas te groot. Gelukkig woont ze naast een kerkhof en zal ze niet veel gluurders hebben.

Het kleine kamertje was Seizoenen. Ik vind hem best knus geworden. Wederom geen passende gordijnen helaas.

City Life voor het balkonnetje. Viel mij eigenlijk tegen hoeveel buitenmeubels er in deze pack zitten.

En nog een overzichtje

Ik zal hem nog uploaden!
Edit: Met de hashtag ffbuildchallenge kan je hem vinden. Al heb ik geen idee waarom je een huis met geen functionerende wastafel zou willen.

19 likes

Ook zo lastig!

GTW zou ik zeker wel aanschaffen, maar pas nadat je ook Seasons hebt gekocht. Seasons maakt het spel zo veel leuker en realistischer. Ik ben ook een heel grote fan van City Living. I can’t get enough!:heart:

1 like

Ik heb de build challenge iets anders opgevat! Niet voor elke kamer een ander pack maar ik heb 3 packs laten randomizen en die gebruikt voor de hele build. Ik heb dus onderstaand huisje gemaakt met cats & dogs, laundry en outdoor retreat. Viel me nog tegen hoe weinig keuze ik had voor vloeren, muren en muurdecoratie. Er was geen keuken dus daarvoor heb ik basegame gebruikt. Ohja en hij staat ook in de gallery dus je kan 'm bewonderen via de ffbuildchallenge hashtag.

Overdosis foto's

5 likes

Heel leuk!

1 like

Je kan de feestdagen aanpassen! Ik heb alleen de dingen die makkelijk te doen zijn als een sim alleen is en ook alle irritante dingen (zoals groot eetfestijn) gewoon weggehaald. Je kan ook feestdagen geheel verwijderen en dan blijven ze een heel sim jaar weg.

2 likes

Ja maar er zitten ook feestdagen tussen waar het enige doel is dat sims moeten vechten, dus die gooi ik gewoon weg. Maar je kan feestdagen dus net zo leuk maken als je zelf wil en dat vind ik juist het leuke.

1 like

Daarover gesproken, maken jullie weleens eigen feestdagen? En zo ja welke dan? Wat was je leukste feestdag? :see_no_evil:

Hahah! Doe mee aan de FF bouw challenge!!

@Yard ik maak eigenlijk nooit eigen feestdagen!

1 like

4th of July! Want er is geen leuke zomer feestdag. Lekker de barbeque aan en in de tuin zitten

2 likes

Goed idee!!

Door al deze verhalen wil ik ook meer uitbreidingen. Ik heb nu jaargetijden en ouderschap.
Welke raden jullie aan als bundel?

Een bundel is een uitbreiding, game pack en een stuff pack toch? Dan zou ik City Living, Dine Out en Kids stuff in een bundel doen.
Iig die gebruik ik het meest. Ik lees wel eens dat veel mensen problemen met Dine Out hebben, maar ik heb dat nog nooit gehad. Ik vind hem juist fijn, want je kan dan lekker op date.