Mijn favorieten:
city living & seasons.
ouderschap, in de natuur, jungle (build items).
En qua accessoires zeg ik: romantische tuin accessoires & wasgoed 100%.
Uitbreiding: City Living (leuker als je veel met single sims speelt) / Cats & Dogs (leuker als je met families speelt)
Game pack: Ik vind alleen Parenthood het geld waard, maar dan zou ik denk ik Dine Out kiezen of Jungle Adventure voor de meubels.
Stuff pack: Laundry day / Kids Room Stuff
Aaah volgens mij zijn Deligracy en James Turner een setje, zo leuk!
Aaah dat zou echt leuk zijn! Het lijkt er wel op idd
Ik ga nu ook build challenge doen! Ben echt slecht in bouwen en inrichten dus wish me luck!
Laat maar, het is allemaal al gelukt!
Ik ga aan de slag met de volgende packs:
Buitenkant en tuin: Get together
Centrale hal: Eco Lifestyle
Overloop: Seizoenen
Badkamer: Kids Room Stuff
Slaapkamer: Laundry Day
Keuken: Get to work
Eetkamer: Backyard stuff
Woonkamer: Jungle avonturen
Kleine kamer beneden: Welness dag
Balkon: filmavond
Oh zou goed kunnen ja!
Hierbij mijn build! Ik vind sommige kamers echt vreselijk geworden haha! Wat ik wel heel leuk vind is dat ik creatiever ben gaan bouwen omdat je minder keus hebt. Zelf vind ik de badkamer het leukst geworden!
Je zou hier maar wonen, wat een chaos.
Buitenkant+tuin: Studentenleven
Gang: Moschino
Woonkamer: Seizoenen
Keuken: aan het werk
Eetkamer: Wellnessdag
Badkamer: Ecologisch leven
Overloop: Stedelijk leven
Slaapkamer 1: honden en katten
Slaapkamer 2: word beroemd
Ik wil graag Jaargetijden kopen, maar ik speel veel met cc kleren (bijna alleen maar) en ik las dat je in de winter natuurlijk warme kleren aan moet doen etc. Loopt dat goed met cc kleding?
Vaak is CC kleding geschikt voor ieder seizoen!
Ja dat is echt geen enkel probleem!
Eventueel kun je Sims 4 Studio downloaden, daarmee kun je (onder andere) de categorie van kleding aanpassen
Mijn huis is af. Ik ben er niet echt blij mee, maar ben wel een aantal items tegengekomen die ik nog nooit had gezien!
Tuin: Outdoor Retreat
Gang: Get to Work
Woonkamer: Jungle Adventure
Keuken: City Living
Eetkamer: Dine Out
Badkamer: Spa Day
Overloop: Discover University
Slaapkamer 1: Island Living
Slaapkamer 2: StrangerVille
Ik heb net met de sale Stedelijk leven en Studentenleven gekocht. Wilde Seasons en Word beroemd ook nog wel, maar vond dat wel erg veel, haha. Dus die koop ik bij de volgende sale (en eco ook hopelijk) En als gamepacks Wasgoed accessoires en Klein leven
Wel vooral door hier, haha. Al wilde ik Studentenleven sowieso al, die vond ik bij Sims 2 (of 3) ook altijd erg tof.
Dat bad met die plantjes! Komt dat uit het pack of heb je dat zelf gedaan met bad en losse plantjes?
Zit in Stranger Ville zelf bij decoratie!
Jaaaa wat een score!
Weet iemand of die korting nog even blijft? Wil misschien wel wat packs kopen maar speel pas net weer dus wil eigenlijk eerst even zien of ik inderdaad zo enthousiast blijf spelen als nu.
Ik heb gisteren na een hele lange tijd niet simsen, echt uren weer zitten spelen. Heb een sim gemaakt en die wilde ik actrice laten worden, leek me nog leuker om dat met tags to riches te combineren. Denk dat ik ongeveer 7 uur heb gespeeld en nu eindelijk een beetje een fatsoenlijk huis heb.
Weet niet of het aan mij ligt maar die hele actrice carrière maak ik niet veel geld mee. Nu wel eindelijk zo ver dat ik geen audities meer hoef te doen maar kan telkens maar 1 rol kiezen. Kan er geen parttime baan bij nemen. Dus schilder ik me suf heb het idee dat ik iets verkeerds doe