Simstopic #1

Welke Macbook Pro heb je?

1 like

Ik heb zelf een iMac uit 2019 (maar net vorige maand gekocht) en daar doet 'ie het prima op. Maar op mijn oude iMac uit 2013 deed 'ie het (als het spel eenmaal opgestart was) eigenlijk ook wel prima.

1 like

Ik heb me eigenlijk nog nooit drukgemaakt om het geluid dat uit mijn laptop komt. Je moet er wel voor zorgen dat je niet bijv. de laptop op je schoot zet met een dikke deken eronder maar verder hoor je toch gewoon de ventilatoren. Het is alleen maar goed dat die je laptop koelen.

1 like

Wat screenshots van de huizen waar ik nu in speel :grin::

Appartement

Strandhuis

13 likes

De allerlaatste update heb ik niet meer gedaan, omdat ik toen al een nieuwe had. Wellicht dat mijn oudje daarmee ook moeite zou hebben. Heb het spel op mijn huidige pc wel moeten repareren, omdat al mijn sims er ineens uitzagen als crashtest dummy’s. Het lijkt me overigens niet dat er iets stuk gaat, maar zoveel weet ik er ook niet van.

Ooo dat is echt een goed en leuk idee!

1 like

Ik zit zelf ook nog te twijfelen over eco lifestyle. Denk inderdaad dat ik die ook pas aanschaf wanneer die in de sale komt. En aangezien EA zoveel pakketten uit poept in een jaar heb je best kans dat met de volgende sale dat pakket alweer in de aanbieding is. (Of over twee dagen heb ik er maling aan en koop ik hem als “Verjaardagscadeau”)

Weet trouwens iemand of je de feestdagen die bij seizoenen zitten, gewoon compleet uit kunt zetten? Mijn sim wordt er iedere keer sad van omdat ik die shit cancel. (Simpelweg niet zoveel tijd om al die feest dagen te doen om de paar dagen)

2 likes

Die feestdagen kun je verwijderen uit de kalender! Ik pas ze altijd aan zodat ze makkelijker te voltooien zijn, dus geen diner en geen tuinkabouters.

2 likes

oeee thanks! dan moet ik vanavond daar eens even goed naar kijken dan. Ga ook die seizoenen maar eens wat langer maken, heb nu iedere week een ander seizoen.

1 like

Die tuinkabouters zijn toch juist gemakkelijk? Je geeft ze taart en dan krijg je gratis zaadjes. Soms wordt er eentje boos die plast dan je huis onder.

3 likes

Ik vind het juist irritant dat er overal in je huis van die zaadjes liggen,dus voor mij oogstfeest zonder kabouters. :stuck_out_tongue:

6 likes

Wojooooo ik vind ze ook altijd eng dat ze er ineens zijn en iedere twee uur ergens anders staan :scream:

1 like

Denk oprecht, wanneer ze klaar zijn met melken van 4. (ik noem het maar melken want dat is het soms ook wel) Spel zal vast wel al een paar jaar in ontwikkeling zijn. Aangezien het spel op de lijst van PS5 stond, kan het maar zo zijn dat in 2021 wellicht De Sims 5 er al is. Misschien wilde ze dat dit jaar wel gaan aankondigen op de E3. Volgens mij ging dat ook niet door dit jaar zowel de beurs maar ook geen digitale versie.

Zie wel in een artikel ergens naar voren komen dat EA wel een live play dinges gaat doen. Zal vast wel op twitch zijn. Dus misschien nog 1 nachtje slapen :smiley: ?

June 18

EA Play Live 2020 – 4 PM PT / 7 PM ET

Mag toch hopen dat EA van al het kritiek heeft geleerd de afgelopen jaren. Dankzij de fans is De Sims 4 al meer ontwikkelt dan het was. Het blijft inderdaad wat je zeggen onaf voelen. Heb soms het idee dat er heeeeeeeeel veel zin een exp zit door alles wat je online ziet, maar dan in game een beetje tegenvalt. Of het is juist te veel waardoor je dingen misschien over het hoofd ziet. (Zoals ik nu met de kalender)

In de Sims 2/Sims 3 tijd heb ik een fansite gehad met betrekking tot de Sims, (was toen ook echt rond de 16. but free games. good time!) maar De Sims 4 heeft mij eigenlijk nooit zoveel getrokken als de eerste spellen. Al vind ik het, zoals nu richting de zomer, wel weer lekker even om te spelen.

1 like

Nee Sims 5 wordt niet aangekondigd. Morgen is er een livestream van Sims 4 en verder niks.
Zeiden ze

Oh, ik zie het inderdaad :frowning:

Just a heads up, Simmers, The Sims won’t announce any new products at EA PLAY Live, but you can tune in for a moment with

@SimGuruLyndsay

& lots of exciting news from our other EA games! We’ll see you on June 18th, at 4 PM PDT: http://ea.com/eaplay

Ja echt jammer! Had zelf gehoopt op de “zang” game pack :frowning:

Ja die kabouters zijn echt fucking irritant en inderdaad eng als ze met zo’n duister geluid opeens magisch verplaatsen naar een andere plek in je huis. Ik had er nog nooit over nagedacht dat je feestdagen kunt verwijderen, dus geen oogstfeest meer voor mij vanaf nu :partying_face:

2 likes

Het lef dat ze hebben :exploding_head:

Nee echt zooo saai, Sims 2 is voor drama echt zo veel beter. Vind dat echt stom. Je hebt wel zo’n jaloerse eigenschap maar die vind ik ook niet voldoen

1 like