Simstopic #1

Ik begon de rags to riches dus en omg nu heb ik gewoon al een huis en een tuin huisje. en nog geld over!!! Heb best nog wat plannen voor het huis zelf want ben nog niet helemaal tevreden. vooral woonkamer niet. maar dat komt wel!

(heb de gate geplaatst omdat haar fans en paparazzi telkens in de tuin kwamen te staan, vuilnis gingen graven en opeens had ik een vuilnis plant. No joke.)

9 likes

Kan ik ergens nog de Sims 2 kopen voor PC? Iemand ervaring hiermee?

1 like

Bij de kringloop hebben ze ze altijd wel liggen en anders kan je geluk hebben bij de klantenservice van Origin als je er naar vraagt, maar dat ligt echt aan de medewerker die je helpt (gebeurt zelden nog)

Omgggg is dit legit? Ik word een beetje getriggered door dat: zet je virus scanner uit omdat het bestand anders wordt gezien als trojan.

Dus jij hebt het van deze link gedownload en geen problemen ondervonden?

Ja bij mij werkte het prima, kreeg van Norton ook geen melding verder. Had ‘m niet uitgezet.

Weet dat meerderen van hier ‘m van deze site vandaan hebben en dat die Tarac wel legit is.

WTF Sims 4?! Ik wil gewoon leuke Sims om mijn legacy verder te spelen, maar ik krijg Handsome Squidward? Gelukkig zijn er nog 3 andere mogelijke opvolgers :sweat_smile:

4 likes

Het mag dan wel virusvrij zijn maar het is absoluut wel illegaal. En je kan er dus mee in de problemen komen.

2 likes

Soms is je sims plastische chirurgie geven de enige optie. Ik kan echt niet leuk spelen als ze lelijk zijn.

2 likes

Ah goed dat je het zegt. Heb de link even verwijderd dan!

Eens. Als de hoop echt verloren is pak ik een knappe sim uit de galerij en doe ik net alsof mijn sims haar geadopteerd hebben :joy:

1 like

Ik heb hem laten trouwen en uit het gezin gegooid :sweat_smile:

1 like

Vind ik valsspelen :stuck_out_tongue:
Ik fok wel gewoon door

1 like

Ik zie op Reddit posts voorbij komen dat mensen met Vlad kinderen krijgen. Echt zo grappig

Aaah alleen de kin is een beetje raar, maar verder is ze wel cute!

Zeker vooral de neus en kin nemen ze schijnbaar allemaal mee :joy:

1 like

Jaaaa! Goeie zeg. Ga ik eens aan beginnen.

Ben al de hele dag die hard aan het simsen. Laat ik een jongen naar de universiteit gaan die hele dag aan het studeren is en dan haalt ie alsnog hele lage cijfers?? Pff hij is alleen maar moe, 0 plezier, eenzaam etc. Een 4 en 5,5 en een 10. Wat is dit? Hij komt ook altijd te laat bij colleges maar weet niet hoe ik hem daar op tijd moet krijgen. Weet iemand dat?

ik stuur ze meestal een uur van de voren al naar locatie. klinkt stom maar bij 1 had ik zoveel trappen dat je alleen maar te laat kon komen :sob:

4 likes

Helpt een fiets? Hierdoor was mijn Sims altijd wel redelijk snel dacht ik

1 like

Altijd het huiswerk maken en alle opdrachten/presentaties op tijd maken helpt sowieso voor de cijfers!
En ohhh ja de mijne komen ook al-tijd te laat. Echt irritant. Ik stuur ze er meestal al ver van tevoren naar toe en als je sims in een ‘normaal huis’ (dus niet op de campus) wonen kun je ze ongeveer 15 min van tevoren op de stoep laten staan zodat ze gelijk weggaan als hun college start. Mijn sims die wel op de campus wonen en een uur van tevoren braaf staan te wachten flikken het soms wel eens om dan alsnóg te laat te komen. Staan ze daar een halfuur na aanvang te niksen met dat stomme huiswerkboekje in hun handen.

4 likes