Oh ja dat ik daar niet zelf aan had gedacht, gewoon eerder naar locatie sturen. Ik stuur hem nu ook een uur van te voren erheen en als ie te vroeg is gaat ie huiswerk maken. Heb eerlijk gezegd wel en cheat ingevoerd zodat alle balkjes groen blijven anders is het gewoon niet te doen als ie afgestudeerd is en een chickie heeft haal ik het weer weg haha
Wat zou ik toch eens zooi mooi willen kunnen bouwen!
Ecologisch leven zit nu bij in de package deal!
3 keer raden wie hem zojuist heeft aangeschaft
Music pack komt eraan! Yaaaay
Oh my ik wil ook. Heb nu een bundel met eco living, parenthood en tiny living.
Twijfel want 50 euro, maar wil deze drie wel heel graag en salaris net gestort.
Watttt? Tell us more!
Eco living heb ik zelf (nog) niet, maar parenthood en tiny living vind ik sowieso echt een hele goede toevoeging aan de game!
Klinkt wel leuk! Zeker icm Word Beroemd.
Er was toch ook een tijd geleden een vragenlijst geweest over of we buitensporten wilden zoals snowboarden enzo? Lijkt me zoo leuk als de sims op een soort wintersport kunnen. Kon dat niet bij de sims 2?
Sims 1! Kon je op wintersport!
dit is speculatie toch? Nog niks officieel bevestigd als ik rond kijk op Simsvip, Simscommunity etc. Komt niet eerst dat brei pakket nog?
Ja klopt, maar dit wordt al heel lang gespeculeerd. De vacatures en hints zijn wel duidelijk
Ah ja lijkt me fantastisch om dit weer te hebben!! Sowieso echt op vakantie gaan, ook resorts enzo. Dat kamperen vind ik maar saai
Is dat niet voor de fietsen die in de studenten-uitbreiding erbij zijn gekomen?
In sims 2 waren ook auto’s zonder open wereld. Vond dat zelf alsnog wat toevoegen, maar ik vind auto’s gewoon leuk haha
Ik heb eco nu ook gekocht in een bundel en ik vind t tot nu toe wel heel leuk, al snap ik er nog niet zo heel veel van. Het geeft weer een nieuwe dimensie aan het spel, met stemmen op buurtplannen etc. Alleen heb ik tegelijkertijd het idee dat ik 359 dingen mis en niet alles goed doe omdat het gewoon niet duidelijk is
Wat een emoties over een sims uitbreiding.
Dit had ik in het begin ook haha maar wordt vanzelf duidelijker!
————
Sinds ecologisch leven heb ik steeds dat mensen bij mij dingen jatten??? Dan is ineens m’n aanrecht weg als ik bezoek heb gehad🤔 En net ging ik uit eten en toen werd tot twee keer toe mijn tafel gejat??? Wat is dit voor iets raars
Hahaha dat heb ik ook. Mijn eettafel, de halve keuken, mijn bank en mijn familie is niet bepaald rijk.