Simstopic #1

Ja maar zelfs na herroeping gebeurt het nog steeds haha

Ja net had ik tegenspelers (m’n sim is actrice) op bezoek omdat ik vrienden met ze moet worden en m’n hele huis werd leeggeroofd :sob:

Maar ik ga proberen dat buurtinitiatief in te trekken, thanks @SpeedOfSound

4 likes

Ik zie al helemaal voor me hoe dat ‘delen is lief’ in het echt zou zijn. Dat mensen aan je aanrecht lopen te sjorren :rofl: :rofl:

9 likes

Hebben we een FF cc verzameling? Heb net voor t eerst cc gedownload maar vind het lastig zoeken en het is zo’n gedoe om alles apart te downloaded.

Jep!

1 like

https://www.patreon.com/posts/axa-spring-02-22-33666669 hele leuke cc is dit (maxis match)! Even een tip haha, heb het net gedownload.

3 likes

Oke ik heb net een leuke challenge gemaakt op basis van een huis wat ik op Funda zag. Maar omdat ik het in real life niet kan kopen en flippen, dan maar in Sims life. Ik wil m alleen op de Gallerij zetten maar krijg steeds geen internet verbinding, grrrr. Vanavond nog eens proberen.

3 likes

Leuk!!! Heb ik ook weleens gedaan :grin:

Enneh, je mag hier altijd screenshots delen he! Zo leuk om te zien :grin:

1 like

Oke een kleine impressie :grin:

Dit is dus before, haha (zo staat ie op funda). Het gaat om het rechter huis. Als iemand het ook leuk vindt om te doen, hij staat op de Gallerij als FF de Grote Verbouwing en mijn naam is soopher

30 likes

haha wat leuk om een echt Hollands huis te zien op de sims :smiley:

8 likes

Heel leuk!

1 like

Leuk! Ik heb dit wel eens met een Amerikaans plattegrond geprobeerd, maar wil idd een leuk Nederlands huisje maken. Ga dit van het weekend maar eens proberen

1 like

Momenteel speel ik met een vrouw in Brindleton Bay. Ze heeft 4 (:joy:) katten geadopteerd, allemaal zwerfkatten. Ze werkt als geheim agent zodat ze kan sparen voor haar eigen dierenwinkel. Zo leuk!

1 like

Het Hollandse huis hierboven vind ik echt heel tof!

Halve dag met dit huis bezig geweest, maar ik vind hem best goed gelukt :smiley: Nog niet af trouwens.

Hier crasht de galerie trouwens echt zo vaak, moet dan het spel vaak 3 of 4 keer opnieuw opstarten.

12 likes

Hebben jullie ook last van kleiende sims? Ik krijg er echt het heen en weer van. Om de een of andere reden lopen mijn sims constant te kleien. Ze stoppen met eten om te kleien, maken hun huiswerk maar half om te kleien, komen te laat op hun werk omdat ze ineens staan te kleien… Het ergste is dat ik die klei nooit voor ze koop, het verschijnt steeds in hun inventaris. En het blijft maar komen. Ik verkoop steeds al hun klei, maar dat werkt niet. Het wordt steeds aangevuld. Ik keek na een paar dagen in de inventaris van mijn sim, en ja hoor, ze had ineens 61(!!!) stukken klei in haar inventaris. :angry::angry::angry:

62 likes

Heeft dat kleien misschien te maken met Eco Lifestyle? Ik ben echt huiverig om deze aan te schaffen door het kleien, de zakken op iedereens hoofd, het stelen van voorwerpen en dat iedereen constant ongemakkelijk is als je even tv kijkt.

1 like

Omg ik probeerde incognito te forummen op mijn werk ik kon mijn lachen echt nauwelijks inhouden hierom

Ik heb nog niet gehad dat er opeens stukken klei verschenen. Maar ik had 1 x klei voor m’n kind gekocht en wel exact het probleem wat je noemde daarbij.
Heb toen de klei maar weer weggedaan

1 like

Ohh wat mooi!!

1 like

Hahaha ik ga helemaal stuk. In mijn omgeving wordt het werkwoord kleien ook voor wat anders gebruikt poepen dus ik dacht met de eerste zin dat je dat bedoelde hahaha

1 like