Simstopic #1

Hahaha, ja zo wordt het woord in mijn omgeving ook gebruikt. Ik had de link alleen zelf nog niet gelegd. :joy:

1 like

Ohhh hier heb ik zo een zin in :grin:

1 like

Is de Gallery bij jullie ook zo langzaam? Duurt zoooo lang voordat alles geladen is. Heel irritant. Mijn laptop is nieuw dus daar ligt het niet aan.

Also, kan ik de standaard stoeptegels ergens vinden in bouwen? Dan matcht mijn kavel mooi met de stoep :slight_smile: ty!’

1 like

Misschien ben ik late to the party, maar ik vraag me al zooo lang af hoe ik een zolder met schuine ramen erin kan krijgen. Deze video legt dat heel makkelijk uit! https://youtu.be/2JgRb6Rf64o

2 likes

Morgen Nifty Knitting trailer!!!

5 likes

Er is weer sale bij Origin :smiley: Heb net Jaargetijden gekocht en twijfel over nog eentje, maar Origin werkt niet mee, haha.

4 likes

Ik wilde een huis van Funda namaken, maar ik ben zo slecht in daken bouwen. Hoe maak je nou een fatsoenlijke zolder? Gelukkig zit ik vandaag in mijn kamer opgesloten en kan ik oefenen :sweat_smile:

Ik zit klaar voor de trailer :grin:

Oehh ik vind het er echt leuk uitzien!

3 likes

Oeh, ik wil een uitbreiding kopen nu er sale is. Welke van deze zal ik kopen?

• Vampieren
  • Strangerville
  • Magisch Rijk
  • Alle 3 niet

0 stemmers

Oh en aanraders voor stuff packs?

Wat zeggen jullie als je de sims gaat spelen? Ik ga …

• Simmen
  • Simsen

0 stemmers

ik heb net seizoenen gekocht met cdkey (aanrader om goedkoper uitbreidingen te kopen!)
tot nu toe alleen wat nieuwe meubels gezien en een storm gehad :smiley: wat zijn de leukste dingen om te doen met deze uitbreiding?

Eigen feestdag maken, Kerst vieren en op Valentijnsdag trouwen/verloven/verkering vragen/daten met de SimDa app (mod)

1 like

Dat breipakket ziet er zo tof uit!

En ik dacht ‘even’ een grachtenpand te bouwen. Niet te doen joh. :sweat_smile: Die daken zijn echt supermoeilijk.

Om even op mn eigen poll te reageren: ik zeg al sinds 20 jaar “simmen” maar een vriendin van me zei laatst “simsen” en ik vond het zo vreemd klinken maar als ik naar de stemmen kijk ben ik de uitzondering hier :joy:

4 likes

Leuk idee! Ik ga dat ook proberen te bouwen!

Ik zou echt nog graag een soort The Hamptons buurt willen hebben. :heart:

Mij lukten die bundels dus niet voor 34 euro, zo balen :frowning: Toen heb ik het maar opgegeven, haha. Ik koop eco wel in de volgende sale. Heb sowieso al genoeg gekocht.

1 like

Op de website kon ik het alleen via mijn mobiel, maar toen ik ging verversen was het weg. :frowning:

Nee, daar moet ik me aanmelden om een bundel te kunnen samenstellen en dat werkt niet :frowning: