Ik denk dat ik die nooit registreer omdat ik nog moet bijkomen van dat gladde hoofd van Ronaldo 
Echt? Heb nog nooit iets anders gezien dan Rotnaldo.
Ik ook niet. Kunnen we niet een andere knappe voetballer kiezen? Misschien kan EA een poll maken.
Er komt inderdaad ieder jaar een nieuwe fifa uit met soms een andere speler op de cover, maar in 2019 en 2020 was het Ronaldo. Voor fifa 21 is het Mbappé.
Duurt het updaten bij mij dan zo lang? 
That just took a turn 
Haha dat iedereen die klaagt gewoon snelle updates heeft
ik moet wel eerlijk zeggen dat het bij mij nooit zo lang duurt. Een update paar minuten max?
Ik heb mijn bestanden (gewoon mn hele sims map) op een harde schijf gezet inderdaad! Origin werkt dan alleen als je harde schijf is aangesloten, anders geeft ie een foutmelding dat ie de bestanden niet kan vinden op je computer. Ik zal even kijken of ik nog een link kan vinden waar goed wordt uitgelegd wat je precies moet doen!
Hier nog een uitleg, je moet dus in origin nog iets aanpassen maar is niet moeilijk. Hopelijk lukt het zo!
Ah super bedankt! Hier ga ik (na mijn tentamen hihi) eens mee aan de slag.
Haha succes!!
Wat handig! Dit ga ik eens proberen 
Oh wat leuk!
Wat ik nu niet snap, is dit van ea zelf? Want zo lijkt het (voor mij) nu. Of is dat gewoon iemand die dit zelf heeft gedaan.
En hoe zet ik dit in mijn spel?
sorry exht een noob hier
Het is een mod! Hij is nog niet uit voor niet-patrons en heb nog nooit zo’n mod gedownload, dus weet ook nog niet precies hoe dat bij deze moet 
Morgen nieuwe game pack aankondiging! Eindelijk weten we dan of het Star Wars wordt 
Oooooo wat spannend! Ben benieuwd. Als het een SW pack wordt dan zou dat wel goed zijn voor mijn wallet😂
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze zo’n specifieke game pack zouden maken
(of ik hoop eigenlijk van niet)
Vraag me ook af of het zo’n idee zoals stranger things gaat zijn dat je een verhaallijn hebt en voor de rest niet veel of dat het wat meer gaat brengen. EA kennende is een gamepack niet zo heel uitgebreid dus ik heb niet zoveel hoop.
Oke het gaat Star Wars worden zie ik net en oooooomg ik ben zo hyped ommmg omg.