StarWars viel te verwachten toch? Er zit vanaf de basisgame al een StarWars verkleedpak in. Denk dat ze dit al afgesproken hadden.
Same, ik heb heel veel uitbreidingen maar dingen als magie, vampieren, strangerville daar heb ik echt niets mee
Dit is ook echt niets voor mij. Ik keek net de trailer en mn vriend vroeg “waarom kijk jíj́ iets van Star Wars?!” 
Neeeeeeeeeee ik weet niks van Star Wars en ik wilde een muziek pack. Het idee vind ik wel heel erg leuk, maar waarom Star Wars? Ja, lekker goedkoop voor EA, maar we hebben al genoeg Star Wars in de Sims.
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden. En ik snap ook niet waar dit vandaan komt eerlijk gezegd. De community wilt een meer realistische gameplay (qua baby’s en zo) en ze komen aan met Star Wars 
Kennelijk brengt EA 3 Star Wars spellen uit 
Ik vind dit ook matig hoor. Beetje jammer weer.
Wat een geluk voor de Sims community
/s
Wát stom zeg. Ik hoop echt dat deze superslecht verkoopt. Net als die My First Pet Stuff.
Kijk eens naar de dislikes op de Starwars trailer😂
Ben benieuwd wanneer ze hem offline halen
Same
Morgen hopelijk een nieuwe patch met iets nieuws.
Ben nog steeds getraumatiseerd door dat lelijke bubbelbad die we voor de 20e verjaardag van de Sims kregen. Was echt de grootste dikke middelvinger naar de spelers toe.
Gaan jullie dinsdag de Star Wars game pack kopen?
- Ja meteen!
- Ik twijfel nog
- Nee en ga hem nooit kopen ook
- Ik wacht eerst de recensies af
- Ik wacht tot 'ie in de sale zit
- Pas wanneer Maxis andere packs gemaakt heeft
0 stemmers
Ik heb de review van plumbella gekeken en ik snap echt niet waarom je dit zou kopen tenzij je een starwars fan bent.
Oooh hebbenn de gamechangers hem al?
Ja! Spoiler: de aliens zijn maskers die sims op kunnen zetten, geen echte aliens