Is de forumstad al klaar eigenlijk?
Ik zie dat @Frambozenpudding sinds begin mei niet meer op het forum is geweest. Hoop dat ze oke is.
Als je van bouwen houdt is tiny living een leuke toevoeging vind ik!
Ik kan niet zonder Tiny Living!
Beste 10 euro ooit besteed aan de sims. Vind Tiny Living echt heel erg leuk!
Toen eco living uitkwam moest ik hem DIRECT kopen, toen heb ik letterlijk 1 dag gespeeld en sindsdien de sims niet meer aangeraakt. Vind ik zo typisch iets voor mij om niet te kunnen wachten tot er kortingen zijn en er daarna nog niet meer mee te spelen Daarnaast vind ik de gameplay van eco living heel erg matig.
Hebben jullie tegenwoordig ook dat als je een kavel uit de galerij plaatst hij op particulier blijft staan? Zo irritant!
Oh en is er een mod die dat delen oid bij de buurtplannen weghaalt? De Sims jatten gewoon hele tafels en de stoelen uit restaurants
Kan ik ergens een Origin cadeaukaart kopen zonder dat ik word opgelicht? Graag jullie ervaringen:smiling_face_with_three_hearts:
GameMania
En anders kan je altijd een spel kado doen
Dankje!!
Ik heb deze sale dus 120 euro uitgegeven, haha. Echt erg. Maar ik wil sowieso uiteindelijk alles en ik koop het mooi allemaal in de sale. Behalve het breipakket, die koop ik voor de volle prijs (maar die wordt volgens mij niet heel hoog?)
Ik moet eerst deze pakketten eens echt uitgebreid spelen, want ik heb het idee dat ik nog geen 10 procent weet.
Als ik speel, speel ik gelijk echt minimaal elke dag 2/3 uur.
In begin van Corona tijd gewoon 6/7u per dag in het weekend.
Nu heb ik Animal Crossing dus heb het nu al even niet meer gespeeld.
Ik heb ook periodes. Ik kan rustig 5-6 uur op een dag simsen, maar doe het soms ook weken niet.
In navolging; hoeveel uur heb jij de sims gespeeld (volgens origin bv.)
- 0-50
- 50-100
- 100-250
- 250-500
- 500-750
- 750-1000
- 1000-1250
- 1250-1500
- 1500-2000
- 2000-3000
- 3000-5000
- 5000-…
0 stemmers
Alleen 4?
Nee hoor, kies maar wat je meetelt.
ik kijk nu de livestream van Nifty Knitting terug en zouden die herinneringen echt hints naar een nieuwe pack zijn? Baby die met een hond speelt, sundae, donut, honkbal, een schoolgebouw, ouderwets speelgoed en sleeën… Hmmm ik ben benieuwd
Wat vinden jullie de leukste Sims youtubers? Ik heb er een paar gekeken want ik vind het leuk om de gameplay te zien, maar ik kan die persoonlijkheden vaak niet aan ze praten vaak zo snel en overenthousiast, en dat trek ik niet haha.
Ik vind Plumbella het leukst, als je haar kunt verstaan.