Ik vind Plumbella hilarisch, James Turner en Deligracy hebben vaak leuke videos en lilsimsie (bouwt vooral huizen) vind ik ook wel leuk!
Ik vind Aveline voor bouwvideo’s erg leuk en niet zo overenthousiast, haha
Ik heb totnutoe alleen nog wat filmpjes van Tessellate oid gezien.
Ik heb gister die eerste aflevering op YT gezien met al die simmers die in 4 afleveringen (Dacht ik) challenges moeten voltooien en dan 100.000 euro kunnen winnen. Zitten volgens mij ook vooral YT’ers bij.
Ik vind Aveline altijd een beetje rude overkomen op Instagram. Eigenlijk ook op YT. Vind ik jammer want ze kan wel leuk bouwen.
Lilsimsie is echt mijn favoriet, ik kijk echt veeel van haar video’s ook als achtergrond geluid.
Verder vind ik vixella leuk en plumbella ook wel!
Ik heb vakantie en zin om te simsen maar merk dat ik snel verveeld raak. Daarom wil ik wat cc gaan installeren om iig het maken van Sims en huizen weer leuk te maken. Gisteravond al het een en ander gedownload maar waarom is dit zo’n gedoe? Is er geen makkelijkere manier om dingen te downloaden dan stuk voor stuk al die linkjes aanklikken, wachten, bestanden uitpakken etc? Zijn er bijvoorbeeld pakketten waarin je meerdere kapsels/kleding/etc in 1 keer ontvangt of moet je echt ieder individuele ding apart downloaden?
Je kan op thesimsresource wel kijken naar sets, dan heb je bijv een set voor een slaapkamer met een bed, bijzettafeltje, lamp, accessoires etc. of een set met 12 soorten planten. Dan gaat het wel iets sneller, maar nog steeds is het best een gedoe met wachten op de download en uitpakken.
@Stateofmind als aanvulling hier op: je kan bij hun ook een VIP abonnement nemen. Je krijgt dan een winkelwagen waar je alles met 1 klik in plaatst en die download en pak je dan in één keer uit. Heeeel erg chill vind ik zelf, is die paar euro wel waard
@Taken hebben jullie dan een 1 maand abo? Die is 4 dollar staat op de site. Ik denk dat ik dan liever gelijk een jaar abo neem, die is 25 dollar.
Ja neem vaak 1 maand en zeg die dan direct weer op. Dan kan ik paar keer per jaar een hoop downloaden en dan ben ik vaak wel even zoet.
Doe ik ook!
Hebben jullie Newcrest al verbouwd? Ik heb wat huizen uit de gallery geplaatst, incl. restaurant, playground, school & supermarket maaarrrrr ik ben ze momenteel een beetje aan het tweaken zodat het meer 1 geheel wordt! Hebben jullie nog GalleryID aanraders? Ik ben op zoek naar van die typische American suburban homes. MissSimReno vind ik gaaf! Verder kan ik Avaline wel waarderen, al plaatst zij naar mijn bescheiden mening wel te veel clutter, lol.
Dat van die 1 maand bij TSR is wel echt een goed idee! Ik vind een voor een uitpakken ook zo’n gedoe.
Mijn Sims doen het vaak trouwens best slecht? Dan heb ik weer van die rare strepen op mijn beeld. Ik weet dat het een probleem is bij Apple, maar het is heel vervelend.
Ik vind Peacemaker van https://simsationaldesigns.blogspot.com/ hele leuke lots maken! Hij maakt meestal
Voor een hele buurt gelijk van alles. Zeker aan te raden.
Op een Mac is het (bij een pakket) zipjes uitpakken en daarna naar mods mapje verplaatsen idd.
Windows ook, althans bij mij wel!
Ja maar als ik iets wil downloaden vanaf the sims resource zonder abonnement moet ik tussen elk item 10 seconden wachten. Als je wel een abonnement hebt kun je alles in je mandje doen en je hele mandje in 1x downloaden
Edit; of bedoel je dit niet oeps
Wat is jullie favoriete wereld in Sims 4. Of ja wereld is verkeerde term volgens mij, maar jullie snappen wat ik bedoel. Vind ze allemaal echt zó saai. Ik mis Sims 3 man, maar dat trekt m’n laptop niet
Ik vind Willow Creek echt prachtig! Verder natuurlijk Brindleton Bay (weinig lots helaas). Selvadorado (?) vind ik ook prachtig. Jammer dat je er niet kan wonen.
Omg ja ik haat die wereld.