Die van Island Living!! Weet even niet hoe die heet. Maar die vind ik echt mooi
Sulani!!! Echt mooi ja, maar kan niet eindeloos staren naar Sims die zwemmen of zandkastelen bouwen.
Ja dat is echt voor de Amerikanen die in het zuiden wonen bedacht. Rest van de wereld cant relate
Hoe kan ik San Myshuno nou vergeten?! I LOVE IT! Zou niet meer zonder de apartments kunnen.
Jaa, ik vind Sulani echt cool!
Je kan toch ook meerdere dingen selecteren die je in 1x uit wilt pakken? Rechts klikken als je hebt geselecteerd en daar vind je alsgoedis de optie. Op een mac gebruik ik iZip hiervoor.
Ja, maar bij komt het allemaal in de downloadmap en daar staan meer dingen dan alleen simsspullen. Dus dan is het meer gedoe + dat wachten op de site zelf wat hierboven ook al genoemd wordt. En als je dan over de 200 dingen gedownload hebt ben je wel even bezig, haha.
San Myshuno en Windenburg
Ah ja, daar heb ik zelf ook een hekel aan. Inmiddelsl als ik ga downloaden dan trek ik er een paar uurtjes voor uit en ga ik het daarna meteen in submapjes zetten in mān mod map.
Dan zou ik Seizoenen kiezen hoor! Je krijgt er geen extra wereld bij, zoals bij Eilandleven wel. Maar Seizoenen voegt echt zoveel meer gameplay toe. En qua build/buy items vind ik beide pakketten leuk.
Maar met seizoenen heb je, naast het weer natuurlijk, ook verschillende evenementen die je kunt vieren zoals Kerst, oud en nieuw. Je kunt zelf ook feestdagen maken.
Seasonsssssss no doubt
Oeeeh Nifty Knitting is aan het installeren! Ik ga met de Pancakes spelen. Hun huis is bijna verbouwd. Alleen een grote kamer heb ik voor een knutselkamer leeggehouden
Ik ben nu het spel aan het opstartenš Denk dat ik met een nieuw huishouden begin.
Heb er 1 met 7 mensen en vind dat wat teveel nu. De baby daar is een echte āoepsā baby, want ik was een pakketje aan gaan pakken en had het spel niet op pauze gezet.
Ik heb net beleef het samen en in de natuur gekocht :ā). Best erg want heb al maand niet meer met plezier gesimst.
Nouja zal wel weer terugkomen en er was sale.
Ik speel sowieso nooit de sims op mijn laptop, veel te klein, haha. En dan gaat 'ie ook dat opstijggeluid maken en daar kan ik heel slecht tegen.
Ik heb even snel het breipakket uitgeprobeerd. Morgen uitgebreider doen, maar totnutoe ziet het er tof uit.
Breipakket? Waar vind ik dit. Klinkt leuk!
Bij origin! Is net vandaag uit
Ik ga ām morgen meteen kopen!
Kan iemand me uitleggen hoe dit werkt?
Als ik het goed begrijp pas ik dit toe en dan heb ik alle bouwmaterialen van andere packs? Dat lijkt me niet helemaal legaal. Toch?
Volgens mij gaat dit juist om het uitzetten van packs. Als je ze bijv. allemaal hebt en door de bomen het bos niet meer ziet en er dan een aantal uit wil zetten.