Boh goeiemorgen. Je hebt gelijk Dankjewel!
Zoooooo irritant dat je bepaalde CAS items moet unlocken door je breivaardigheid te verbeteren. I want the clothes!!!
Bedacht net een leuke storyline (niet heel baanbrekend hoor, haha): maak een ‘royal’ family, bouw een paleis (ik vind Britchester wel fitting) en laat de kroonprins/prinses trouwen met een burger. Neem een butler, huur een kok, etc! Lijkt me echt leuk.
Jaaa ik had het opgezocht maar de cheat werkte niet, de cheat van Teske werkte ook niet. Misschien doe ik iets verkeerd.
Heb je “testingcheatsenabled true” eerst gebruikt? Daar zou het aan kunnen liggen.
Oh nee laat maar. Het wordt waarschijnlijk een Star Wars gamepack
Ieewwww
Ik vind de sims heel leuk, star wars ook wel leuk, maar de combinatie? Nee bedankt. Hoop echt dat het iets anders is
O, bah. Dat vind ik zelf dan weer niet zo. Tenzij er toffe dingen in zitten qua bouwen.
Meh, als ik zie hoe ze nu die buitenaardse wereld hebben aangepakt heb ik niet zoveel zin in nog meer buitenaardse zooi.
Huh wat specifiek joh, vind het ook totaal niet bij de sims passen.
Misschien die camper in strangerville ombouwen?
Nou na maaanden niet spelen wilde ik weer een poging wagen. Maar niks werkte mee. Ben een uur verder en geef t maar op
oke ik kon het niet laten en heb toch Nifty Knitting gekocht. En Parenthood. oepsie
Gelijk maar een cottage met she shed gebouwd.
Heel schattig!
Doet me denken aan het huisje uit The Holiday!
Mijn spel blijft maar crashen. Bij opstarten minimaliseert hij het beeld zodat ik alleen nog de icoontjes voor minimaliseren en afsluiten etc. Zie. Hiervoor laadde hij en werd het een wit scherm wat verder niks meer deed…
Mijn game is helemaal bijgewerkt, heb tijdelijke bestanden verwijderd. Spel en origin als administrator uitgevoerd, al mijn CC en mods verwijderd. Maar hij blijft het doen. Las iets over cache van origin verwijderen maar lees daar ook slechte dingen over dus dat heb ik nog niet gedaan.
Iemand dit ook weleens gehad? Wat is dé oplossing? Word er echt gek van
Maar die spellen staan hoe dan ook op je eigen laptop, dus die kan je gemakkelijk even ergens anders plaatsen (USB ofzo).
Ik heb door dat nieuwe pakket en die video’s en die supergave cottage van @seveneleven (zijn die planten en dta muurtje trouwens cc?) nu zoveel zin om zelf ook te gaan spelen! Jammer genoeg trekt de laptop die ik mee heb het niet. Ik mis mijn pc…