Simstopic #1

Ik ben een nieuwe fam begonnen. Ze woont in Del Sol Valley en ik wil haar beroemd laten worden! Any tips?

Oh, en ik wil absoluut niet cheaten maar deze sim heeft nu 0 vaardigheden (als je een baby krijgt, en deze groeit op dan ontwikkel je veel vaardigheden). Dus ik neig er toch naar om wat basic vaardigheden te cheaten?:joy:

Nee joh begin gewoon een carrière dat dwingt je al tot opbouwen van vaardigheden. Actrice is dan makkelijk als je beroemd wil worden

1 like

Foto’s op simstagram zetten en je schilderijen verkopen voor roem helpt om beroemd te worden!

Ahhh dankjewel voor de tip!

Ik heb een lot gekocht in DSV voor 10.000 simoleons loooool dus nog 10k over om een huis te bouwen. Tiny Living komt nu goed van pas😂

Ik heb de laatste tijd zonder duidelijke aanwezig dat er buiten elke kavel aangegeven wordt dat het een vuile omgeving is. Iemand ideeën?

Is het geen glitch? Of heb je Eco Living en is het vervuild?

Nee heb geen eco living. Denk wel een glitch dan :pensive:

Zijn er nog mods die ik echt moet gebruiken?
Ik zag deze nieuwe mod en die moet ik geïnstalleerd hebben :stuck_out_tongue:

2 likes

Oeh deze is leuk! En die datingapp mod die hij noemt ga ik ook downloaden.

Eigenlijk toch belachelijk dat zo’n vreselijk dure game voornamelijk leuker gemaakt wordt door gratis mods gemaakt door de community haha.

Ik zag deze op Reddit en vond hem zo toepasselijk:

6 likes

Ik speel dan vaak met de mod in het Engels

Er is geen Nederlandse vertaling van, zat te denken om die te maken omdat ik het irritant vind om het spel in twee talen te spelen, maar ben er nog niet aan toe gekomen.

Ik weet niet wat mij bezielde, maar ik heb zojuist per ongeluk mijn allereerste save file verwijderd :sob: iemand enig idee wat te doen? alle tips op google om de namen van mijn savefiles in de folder te wijzigen halen niets uit

Aaah ik vind dit schattig. Hoe oud is je dochter?

1 like

Ik heb een 3d plattegrond van een huis nagemaakt, maar ik weet nu niet wat ik aan de buitenkant moet doen. ben er ook niet zo goed in. Iemand tips?

4 likes

Bijna 7 :grimacing: Ik zie dat de age rating 13 + is :grimacing: Ik blijf er wel altijd bij en ze leest nog niet goed Engels gelukkig. Enige dat ze tot nu toe zelf heeft gedaan is families maken en huizen bouwen, en ze heeft alleen oog voor de kindersims :upside_down_face:

1 like

Aah ja dan snap ik het wel. Echt leuk dat ze het al speelt!

2 likes

Erger me zo aan die eindeloze Origin updates. Het lukt gewoon niet om de Sims binnen één minuut op te starten. Eerst komt Origin, dan niets, dan een laadscherm met Ronaldo (???). Start gewoon meteen op. Zucht.

6 likes

Ja hahahah. Komt er niet elk jaar een nieuwe fifa (??) uit met een ander mannetje?

1 like

https://deaderpool-mccc.com/#/releases

Dit zijn mijn favoriete modders. Die zijn ook heel bekend en hun downloads zijn veilig. Verder is bijna alles op ModTheSims veilig en zijn er nog een paar andere grotere modders die veilige mods maken. Op YouTube vind je veel reviews waar je ook veel aan hebt.
1 like

Ja dat zou je wel zeggen idd, maar Ronaldo komt ook AL-TIJD op mijn scherm… het voelt iig als jaaaren, maar dat zal wel niet haha.

1 like