Ik had t hier gevonden geloof ik https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Maar heel origin is sloom bij mij gisteren en vandaag. Ben benieuwd of er morgen dan verandering in komt @Vaiana.
Ik had t hier gevonden geloof ik https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Maar heel origin is sloom bij mij gisteren en vandaag. Ben benieuwd of er morgen dan verandering in komt @Vaiana.
Origin is ook bezig met vernieuwen, maar ik weet niet of die nog een update krijgt
Bij mij deed de sims het zaterdag prima en gister ook ineens raar. Moest steeds op alles dubbelklikken. Spel repareren hielp wel iets.
Schijnbaar heb je gekeken. Wat is er blegh?
Slechte/saaie livestream, geen preview van de huidskleuren, de kleren zijn recolors. Meubels zien er wel leuk uit
Edit:
Ik heb al een tijdje geen Sims 4 meer gespeeld, maar de CC voor ramen en deuren werkt opeens niet meer, is hier een snelle oplossing voor? Of moet ik alles opnieuw downloaden?
Kan door de update van september of van Eco Living komen. Sinds die update kan je ramen naast elkaar en op elkaar stapelen
Oh shitttttt, echt geen zin om alles opnieuw te downloaden 
Ik denk dat ik al mijn CC eraf ga gooien voor een frisse start voor dit najaar. Nu alles weer strenger is en de zomeravonden ook voorbij zijn, kan ik weer opnieuw los.
Ik ben hetzelfde van plan! Heb er echt zo ontzettend veel rommel tussen zitten en mijn computer wordt er ook langzaam van
Alles opnieuw downloaden maakt helaas geen verschil😅
Nee, maar ik ga juist nieuwe downloaden ipv dezelfde.
Jawel, deze pack bijvoorbeeld is recent geupdate, dus als je ze opnieuw download werken ze weer!
Edit:
Gisteren even lag free gespeeld 
Oh thanks, dit ga ik dan even proberen!
Ik ben eindelijk weer sims aan het spelen, maar de nieuwe items van de laatste update worden niet als nieuw aangegeven dus ik moet echt graven.
Ik zie dat er sale is bij de sims, allemaal uitbreidingen met 50% korting! Weet iemand of met black friday ze nog hogere korting geven dan dat? Of is 50% wel de max?
Volgens mij was het vorig jaar met Black Friday ook max 50% (behalve voor het basisspel, dat was iets van 70% afgeprijsd geloof ik).