Simstopic #1

Ik heb ook nog nooit een andere gezien dan Ronaldo. Elke keer heb ik hoop, maar helaas daar is ie weer :sob:

Mijn truc is om hem al op te starten als ik nog andere dingen aan het doen ben/nog niet wil spelen.

Ik heb overigens nu te weinig schijfruimte omdat ik voor stage een programma op mijn laptop moest zetten en er is blijkbaar dus geen enkele manier om packs te de-installeren en gedeinstalleerd te houden. Je kunt ze wel uitschakelen met een code maar ik heb geen idee of dat invloed heeft op je schijfruimte. Ik las ook dat je via een harde schijf kunt spelen maar die heb ik niet. Wat zet je daar dan precies op? De bestanden uit de EA map? Hopelijk kan iemand me helpen.

Nooit Star Wars? Ik krijg eerst die hysterische kop van Ronaldo en dan komt Star Wars en soms de Sims :joy:

Ik denk dat ik die nooit registreer omdat ik nog moet bijkomen van dat gladde hoofd van Ronaldo :sweat_smile:

2 likes

Echt? Heb nog nooit iets anders gezien dan Rotnaldo.

1 like

Ik ook niet. Kunnen we niet een andere knappe voetballer kiezen? Misschien kan EA een poll maken.

1 like

Gimme Megan please :heart_eyes:

3 likes

Er komt inderdaad ieder jaar een nieuwe fifa uit met soms een andere speler op de cover, maar in 2019 en 2020 was het Ronaldo. Voor fifa 21 is het Mbappé.

2 likes

Duurt het updaten bij mij dan zo lang? :no_mouth:

That just took a turn :worried:

Haha dat iedereen die klaagt gewoon snelle updates heeft :sweat_smile: ik moet wel eerlijk zeggen dat het bij mij nooit zo lang duurt. Een update paar minuten max?

Deze mod :heart:
Ook zo fijn dat het Magnolia Promenade vervangt, want daar ga ik nooit heen
4 likes

Ik heb mijn bestanden (gewoon mn hele sims map) op een harde schijf gezet inderdaad! Origin werkt dan alleen als je harde schijf is aangesloten, anders geeft ie een foutmelding dat ie de bestanden niet kan vinden op je computer. Ik zal even kijken of ik nog een link kan vinden waar goed wordt uitgelegd wat je precies moet doen!

2 likes

Hier nog een uitleg, je moet dus in origin nog iets aanpassen maar is niet moeilijk. Hopelijk lukt het zo!

4 likes

Ah super bedankt! Hier ga ik (na mijn tentamen hihi) eens mee aan de slag.

Haha succes!!

Wat handig! Dit ga ik eens proberen :hugs:

1 like

Oh wat leuk!
Wat ik nu niet snap, is dit van ea zelf? Want zo lijkt het (voor mij) nu. Of is dat gewoon iemand die dit zelf heeft gedaan.
En hoe zet ik dit in mijn spel? :see_no_evil: sorry exht een noob hier

Het is een mod! Hij is nog niet uit voor niet-patrons en heb nog nooit zo’n mod gedownload, dus weet ook nog niet precies hoe dat bij deze moet :sweat_smile:

Morgen nieuwe game pack aankondiging! Eindelijk weten we dan of het Star Wars wordt :sweat_smile:

Oooooo wat spannend! Ben benieuwd. Als het een SW pack wordt dan zou dat wel goed zijn voor mijn wallet😂