Simstopic #1

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze zo’n specifieke game pack zouden maken :sweat_smile: (of ik hoop eigenlijk van niet)

Vraag me ook af of het zo’n idee zoals stranger things gaat zijn dat je een verhaallijn hebt en voor de rest niet veel of dat het wat meer gaat brengen. EA kennende is een gamepack niet zo heel uitgebreid dus ik heb niet zoveel hoop.

Oke het gaat Star Wars worden zie ik net en oooooomg ik ben zo hyped ommmg omg.

1 like

Hmmm ik weet niet of ik deze ga kopen… Ik heb ook de magie en vampieren uitbreiding niet want speel liever wat realistischer. Een pack als dit lijkt mij niet helemaal passen bij de gemiddelde simsspeler maar misschien heb ik daar een heel verkeerd beeld van haha.

1 like

Ik ben stiekem ook wel bang dat het kut is maar als Star Wars nerd en Sims fan van het eerste uur moet ik dit wel hebben natuurlijk. Magie en vampieren heb ik trouwens ook niet.

1 like

Ik denk ook dat dit iets is wat je even speelt en er daarna klaar mee bent. Ik houd sowieso niet van onrealistische gameplay zoals zeemeerminnen en aliens dus ik ga deze skippen. Lijkt me wel iets voor mn vriend om perse te willen dat ik hem koop zodat hij ermee kan spelen terwijl hij normaal nooit simt😂 (hij heeft zelfs een star wars tattoo dus hij is diehard fan haha)

Ik snap deze keuze echt niet… Het aantal dislikes en de comments spreken al voor zich :thumbsdown:

2 likes

Vreselijk x 10

Precies niemand.

Terwijl iedereen nog steeds zit te wachten op een boerderij uitbreiding :sleepy:

3 likes

StarWars viel te verwachten toch? Er zit vanaf de basisgame al een StarWars verkleedpak in. Denk dat ze dit al afgesproken hadden.

2 likes

Same, ik heb heel veel uitbreidingen maar dingen als magie, vampieren, strangerville daar heb ik echt niets mee :woman_shrugging: Dit is ook echt niets voor mij. Ik keek net de trailer en mn vriend vroeg “waarom kijk jíj́ iets van Star Wars?!” :face_with_raised_eyebrow:

Neeeeeeeeeee ik weet niks van Star Wars en ik wilde een muziek pack. Het idee vind ik wel heel erg leuk, maar waarom Star Wars? Ja, lekker goedkoop voor EA, maar we hebben al genoeg Star Wars in de Sims.

Ik weet niet wat ik hier van moet vinden. En ik snap ook niet waar dit vandaan komt eerlijk gezegd. De community wilt een meer realistische gameplay (qua baby’s en zo) en ze komen aan met Star Wars :flushed:

1 like

Kennelijk brengt EA 3 Star Wars spellen uit :face_with_raised_eyebrow:

Ik vind dit ook matig hoor. Beetje jammer weer.

10 likes

Wat een geluk voor de Sims community :clap:t3: /s

1 like

Lekker uitmelken, EA.

En twitter staat alweer vol met memes

10 likes

Wát stom zeg. Ik hoop echt dat deze superslecht verkoopt. Net als die My First Pet Stuff.

9 likes