Simstopic #1

Sorry :grimacing:

Ik ben gewoon zo niet enthousiast over de nieuwe uitbreiding. Iig niet tot het Generations is

1 like

Nee, snap ik. Vind het op het moment ook echt melken van EA. (maarja, das EA)

2 likes

Zooooo irritant dat ik de vruchtbaarheidsbehandeling heb gekocht voor 3000(!) punten en dan krijg ik één baby? So annoyed rn

Hoeveel uitbreidingspakketten volgen nog? Ik wil zo graag Sims 5 multiplayer, dat zou echt het einde zijn :pleading_face:

1 like

Sowieso ff je kavel instellen op Leylijn!

2 likes

Goeie!!

1 like

Dat wordt net zo’n flop als SimCity 2013. Slechte servers, nog kleinere steden, geen lore en net zoals Sims Online heb je dan allemaal mensen die je steeds wegkicken.

Ik hoop dus juist dat ze daarvan geleerd hebben en met iets beters komen. :crossed_fingers:

Elke keer als ik dit topic open vergeet ik dat ik in het sims topic zit en zo vaak is het eerste bericht wat ik zie dan een beetje raar maar dit was wel next level

7 likes

Is Parenthood een must als je met kinderen gaat spelen? Ik doe dat eigenlijk nooit en wil dat nu wel gaan doen, gewoon een gezinnetje creëeren. Is het dan echt een toevoeging of denken jullie neh?

Ik vind 't best tegenvallen. Zeker als je een vervanging voor Generations zoekt

1 like

Geen must, maar wel een goede toevoeging vind ik. Ik ken Generations niet, dus kan niet vergelijken.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijna altijd met een gezin met kinderen speel, ik heb ook de stuff packs voor kinderen en peuters😄

1 like

Ik vind Parenthood zeker leuk! Je krijgt er ook een leuke keuken bij.

1 like

Ja de keuken is wel leuk! En de aeki-meubels gebruik ik altijd voor tienerkamers

Parenthood is echt m’n favo gamepack, maar ik speel bijna altijd met gezinnen. Het voegt dan wel veel toe vind ik + de meubels (vooral de keuken) zijn echt tof.

1 like

Ja mee eens! Ik speel ook vaak met gezinnen omdat ik het leuk vind om meerdere generaties in een save file te hebben. Parenthood voegt dan echt veel toe.

2 likes

Ik heb net Vampires gekocht - na wat onderzoek bleek dat de beste ‘occult’ pack te zijn. Ik vind het tot nu toe heel leuk :smiley: ik speel er heel anders mee dan normaal, veel minder bouwen en meer een ‘karakter’. Ik heb een normale meid erin gezet (ze heet Sookie Stackhouse lol) die vampier wil worden en een vampierenfamilie wil als doel.

2 likes

19 likes

Meer teleurstellend dan de starwars uitbreiding kan het niet worden. Hoop ik.

5 likes

Ik heb toch wel goede hoop dat ze met iets leuks komen😌