Als ik dit zo zie vind ik het zo sad dat er zo weinig diepgang in de Sims 4 zit :(((
Kijk eens naar de dislikes op de Starwars trailer😂
Ben benieuwd wanneer ze hem offline halen
Same
Morgen hopelijk een nieuwe patch met iets nieuws.
Ben nog steeds getraumatiseerd door dat lelijke bubbelbad die we voor de 20e verjaardag van de Sims kregen. Was echt de grootste dikke middelvinger naar de spelers toe.
Gaan jullie dinsdag de Star Wars game pack kopen?
- Ja meteen!
- Ik twijfel nog
- Nee en ga hem nooit kopen ook
- Ik wacht eerst de recensies af
- Ik wacht tot 'ie in de sale zit
- Pas wanneer Maxis andere packs gemaakt heeft
0 stemmers
Ik heb de review van plumbella gekeken en ik snap echt niet waarom je dit zou kopen tenzij je een starwars fan bent.
Oooh hebbenn de gamechangers hem al?
Ja! Spoiler: de aliens zijn maskers die sims op kunnen zetten, geen echte aliens
Ik denk dat ik hem voor mijn verjaardag krijg. Mijn vriend was iets te enthousiast en wou graag de prijs weten en zei zelf nog ah lekker niet subtiel.
Haha. Love de uitslag van deze poll.
Die review van Plumbella was geweldig! Ik hoop dat ze mensen overtuigd heeft om hem niet te kopen
Wow over een paar weken komt er weer een expansion pack uit? Ik denk dat ze wat hebben goed te maken haha.
Geen ‘‘generations’’ dus. Ik ben wel heel benieuwd eigenlijk!
Farms please!!!
Oh lol geen farms. Nou dan boeit het me vrij weinig denk ik.
Oooh ja dat vond ik zó leuk bij Sims 3, die paarden. Je kon ze ook trainen en dan kon je geld verdienen met wedstrijden doen.
Ik vind het wel chill dat je bij Sims 4 de huisdieren niet meer kunt besturen zoals bij 3. Nu voelt het meer als een huisdier!
Nou ik mag hopen dat we wel iets spannenders dan boerderijen krijgen
Ik mis echt de tijden dat ik Sims helemaal het einde vond en uuuuuren kon spelen achter elkaar. Ik vraag me af of het niet komt doordat ik gewoon zelf ouder word, maar ik denk dat het toch ook wel aan Sims 4 zelf ligt.
Hoe vinden jullie Realm of magic? Ik heb die nog niet (heb eigenlijk verder alles wel) en ik vraag me af of dat het spel leuker zou maken? Of in elk geval weer even boeiender voor eventjes.
Ik had Eco living ook vrij snel na launch gekocht, maar ik snapte er eigenlijk niks van en ik kreeg mijn buurt helemaal niet schoner? Heeft iemand een goede uitleg van hoe dat moet of een filmpje of zo? Dan wil ik me daar vanavond nog wel aan wagen haha.
Ik vind dat dus juist heel jammer. Ik zou echt meer met een kat/hond doen als ik er zelf mee zou kunnen spelen. Nu hangen ze er maar een beetje bij.