Simstopic #1

Ik vind de meubels en cas items van Eco Living echt top, maar de gameplay vind ik echt stom zeg. Weet iemand of je dat ergens uit kan zetten?

Hmm ik vond Realm of Magic wel leuk, maar na een weekend had ik het wel weer gezien. Gebruik het daarna nog wel eens hoor, maar niet dat ik daardoor langer dan 2 dagen meer zin had om de Sims te spelen

Meh, dan ga ik 'm toch maar niet kopen. Ik koop echt steeds uitbreidingen in de hoop dat ik het spel leuker ga vinden, maar toch gebeurt dat steeds niet…

1 like

Uhuhuhuh stapelbedden kan je niet zo snel maken.
M’n reet! Het team wist al vanaf het begin dat iedereen weer om stapelbedden, ladders, wenteltrappen, boomhutten en kinderwagens zou vragen.

Ohhhh ja ik wil wenteltrappen!

Ik vind trouwens Star Wars heel leuk maar de pack lijkt me 3x niks. Ook de video van plumbella gezien, maar dat de aliens maskers zijn en je in de wereld (die een vakantiewereld is) bijna niks kan vind ik echt stom. Speel dan liever een ander Star Wars spel

1 like

Is niet waar. Game changer zijn betekent niet dat je altijd game packs krijgt,. Een andere game changer en Spark’d deelnemer had bijvoorbeeld geen Eco Lifestyle gehad.
Waarschijnlijk hebben ze het haar niet gegeven, omdat ze niets met occults heeft.

Steph0sims is anders ook groot en die kreeg dus Eco Lifestyle toen niet.
Lil Simsie is kennelijk ook niet de enige die SW niet gekregen heeft.
Het schijnt wel iets nieuws te zijn dat EA niet iedere game changer de nieuwste pack geeft.

Nope, LGR weigerde een Game Changer te worden en kreeg daarom geen early access meer

1 like

Wat is een Game Changer? Is het iets officieels?

1 like

Dat zijn influencers die spellen van EA als eerste mogen spelen
Het bestaat pas een paar jaar en het is bedoeld om een band tussen de influencers en (in dit geval) de Simguru’s te creëren. Enige nadeel ervan is, is dat de game changers door dit niet meer heel objectief durven te zijn. Denk dat Plumbella eerlijk durft te zijn, omdat ze Europees is en LGR durfde eerlijk te zijn, omdat zijn doelgroep anders is dan die van een Deli

2 likes

Oh grappig, ik vind dat niet van LilSimsie. Ze heeft wel vaak kritiek op de huizen en gebouwen, maar op de gameplay vind ik het dan weer meevallen

Whooo ik kan niet wachten tot morgen

2 likes

Gelukkig is er nog iemand blij mee :joy:

4 likes

Ja echt wel!
Kan niet wachten tot ik me morgen bij het spelen niet vermaak, de bouwproducten niet in de echte werelden ga gebruiken, de kleding niet ga dragen, het haar niet voor mijn sims ga gebruiken, de alienmaskers onaangeraakt laat en niet met de castmembers kan woohoo’en!

17 likes

Hahaha heb je gereageerd zonder op pmay te klikken :rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Eindelijk!

Misschien heeft een van jullie de oplossing: Ik wil graag mijn Sims spelen via mijn externe schijf. Daar heb ik het spel naar toe gekopieerd volgens instructies die ik hier op het forum vond.
In Origin zelf de bibliotheek aangepast en het spel is zich opnieuw gaan installeren. So far so good, het scheelt veel ruimte op mijn Macbook. Alleen als ik nu mijn spel opstart ben ik alles kwijt en maakt hij automatisch een map Electronic Arts aan in mijn documenten. Die zijn natuurlijk nieuw en leeg wat mijn lege spel verklaart. Kan ik dit ook ergens wijzigen of moet ik documenten als maplocatie behouden?

Was het wat?

Ik ga vandaag de heeeeeeele dag Simsen! Zo veel zin in. Ben ook benieuwd naar de nieuwe uitbreiding. Ik word ongeduldig haha.

17 likes

Ik ben de sims 2 aan het installeren op mijn laptop. Vind de sims 4 wel leuk, maar sims 2 is echt mijn favoriet

2 likes

Ik vind speelplezier eerlijk gezegd belangrijker dan graphics. Ik ben altijd zo snel verveeld als ik de sims 4 speel

1 like