Ik zal morgen eens kijken of de windmolen het doet ja. Goeie. En hopelijk kan ik eens gaan stemmen. Zo gauw dat open gaat zit ie al op maximaal aantal stemmen, zo vaag. Dan kan ik niks meer.
Maar nee ik vind het niet heel logisch allemaal. Wat die apparaten ook allemaal doen etc?
OMG de meubels! 
Love it! De stad ziet er zo goed uit
Ziet er leuk uit!
Ben benieuwd naar de let’s play video’s van bv. Teske.
Nou ja het is niet iets wat nu kan, hoogte verschillen in ruimtes. Dus zin in!
Het kan nu wel hoor
Staan tutorials online voor hoe het kan. Alleen kun je dan geen kelder meer maken, geloof ik. O, en alleen op de benedenverdieping.
Het ziet er op zich best goed uit, al ben ik toch weer bang dat de extra gameplay weer teleur zal stellen?
ik wilde echt zeggen; perfect om in de kerstvakantie te spelen. tot ik mij realiseerde dat ik niet meer 16 ben en een zure volwassene ben geworden.
Ja dat weet ik wel (kan ook met kelder trouwens) maar ik wil het overal kunnen en limitless
Op alle verdiepingen, bedoel je?
Heb eindelijk leuke tattoos gedownload voor mijn sim en ben zo blij als een kind 

Journey to Batuu is in de sale
Ik wil hem nog steeds niet 
De nieuwe expansion klinkt wel leuk, maar die wil ik dan ook pas in een sale kopen. Ben nu eigenlijk alleen de sims 2 aan het spelen.
Ik vind de save file van Aveline echt heeel nice, maar het is altijd zo sad als je niet álle uitbreidingen enzo en opeens de halve wereld naakt loopt
Ik vind haar heel leuk maar ze plaatst zoooooo bizar veel clutter. De huisjes zijn daardoor niet te betalen zonder cheats😂
ja omg daar ben ik dus ook net achter gekomen toen ik daadwerkelijk wilde gaan spelen. alles is suuuper duur en tegen iedere muur staat iets waardoor ik het ook niet helemaal lekker vind spelen
edit: heeft iemand trouwens nog aanbevelingen voor nice savefiles? ik heb op zich wel wat uitbreidingen, dus hoeft niet per se alleen basegame te zijn. ik heb die van plumbella en simlicy volgens mij ook al. ik vind het vooral leuk als er restaurantjes en allemaal dingetjes in staan die het een beetje realistisch maken
Ja! Echt té veel clutter. Als je denkt dat het niet meer past dan plaatst ze nog 100000 clutter items. Ik download haar huizen ook nooit meer. Ben eerst een half uur bezig met delete delete delete