Simstopic #1

Leuk joh! Heb je het nog ergens kunnen kopen?

Haha nee is nog onze collectie van vroeger. We hadden alleen huisdieren niet

Heeeel leuk! Misschien dat je huisdieren nog op MP kan vinden! Have fun :slight_smile:

Nee ik vind huisdieren niet zo nodig, vond die alleen leuk in de sims 3

100 huidskleuren?! :scream:
Ben heel benieuwd

4 likes

Ik vind het altijd zo fijn dat je ons op de hoogte houdt!

2 likes

Noooo ik had een heel leuk vriendje voor mijn Sim gemaakt en ik besloot dat hij wel in de vijver kon springen. Nu is hij dood :sob:

5 likes

Nou lach maar :sob:
Ik probeer hem nog terug te toveren

Zo leuk!

2 likes

Kennen jullie Gallery ID’s die Sims plaatsen zoals op de plaatjes? Ik vind de Sims van Elliandra echt geweldig maar ze heeft weinig in haar gallery. Mijn Sims lijken altijd op elkaar en wil graag wat afwisselen!
Dank :slight_smile:

1 like

Komt dat door Eco? Bokado heeft daar ook last van

Mijne drinken wel steeds water, maar dat doen ze al sinds 2014. Overal liggen stinkende glazen :expressionless:

4 likes

Dat kan door eco komen, had opeens ook dat bezoek taarten ging bakken en toen zag ik dat het zo’n buurt initiatief was.

1 like

Wow zo vet dit!

12 likes

Wow dit lijkt me zo leuk!! Ben heel benieuwd

Wow maar dit is een mod dus? Dat er zoveel zelf te maken is in dat spel😱 heel vet! Hoop alleen dat het spel er niet traag van wordt

Ja super knap dat mensen dit zelf kunnen maken!

Sinds de update van vorige maand zijn al mijn cc deuren en ramen kapot echt super irritant. Lees online dat dit een bekend probleem is, maar nu een maand later is er nog steeds niks opgelost :thumbsup:

1 like

Ik heb dat probleem ook met de deuren en ramen, super irritantā˜¹ļø Ik heb het idee dat er altijd wel wat is in dat spel

Dit heb ik ook! Zo irritant. Heb het spel opnieuw geĆÆnstalleerd (moest sowieso) maar maakte niets uit. Hopelijk fixen ze het snel

Ik heb met bepaalde meubels dat de texturen gewoon niet meer kloppen?