Mn spel is weer zooo laggy opeens. Ik had dit een tijdje terug en had toen de cache map leeg gehaald. Toen liep alles weer helemaal soepel. Maar deze meer werkt het niet? Hebben anderen hier ook last van?
Heel soms! Toevallig gisteren ook. Opnieuw opgestart… en wat CC verwijderd (ik heb heel weinig CC). Nieuwe sterke laptop met voldoende opslag en goede specs dus daar kan het niet aan liggen. Cache map verwijderen is dus meestal prima? Kan ik dat vinden in de EA map?
Ik zou even wachten tot en met morgen wanneer de nieuwe update er is
Ik had t hier gevonden geloof ik https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Maar heel origin is sloom bij mij gisteren en vandaag. Ben benieuwd of er morgen dan verandering in komt @Vaiana.
Origin is ook bezig met vernieuwen, maar ik weet niet of die nog een update krijgt
Bij mij deed de sims het zaterdag prima en gister ook ineens raar. Moest steeds op alles dubbelklikken. Spel repareren hielp wel iets.
Schijnbaar heb je gekeken. Wat is er blegh?
Slechte/saaie livestream, geen preview van de huidskleuren, de kleren zijn recolors. Meubels zien er wel leuk uit
Edit:
Hier een samenvatting. Ik vind de muurschilderingen prachtig. Beetje Mary Blair-achtig qua kleuren
Ik heb al een tijdje geen Sims 4 meer gespeeld, maar de CC voor ramen en deuren werkt opeens niet meer, is hier een snelle oplossing voor? Of moet ik alles opnieuw downloaden?
Kan door de update van september of van Eco Living komen. Sinds die update kan je ramen naast elkaar en op elkaar stapelen
Oh shitttttt, echt geen zin om alles opnieuw te downloaden
Ik denk dat ik al mijn CC eraf ga gooien voor een frisse start voor dit najaar. Nu alles weer strenger is en de zomeravonden ook voorbij zijn, kan ik weer opnieuw los.
Ik ben hetzelfde van plan! Heb er echt zo ontzettend veel rommel tussen zitten en mijn computer wordt er ook langzaam van
Alles opnieuw downloaden maakt helaas geen verschil😅
Nee, maar ik ga juist nieuwe downloaden ipv dezelfde.
Jawel, deze pack bijvoorbeeld is recent geupdate, dus als je ze opnieuw download werken ze weer!
Edit:
Oké, blijkbaar werkt het maar voor de helft, terwijl de bestanden 21 september nog geupdate zijn

Gisteren even lag free gespeeld
Oh thanks, dit ga ik dan even proberen!