Simstopic #1

Ik ben eindelijk weer sims aan het spelen, maar de nieuwe items van de laatste update worden niet als nieuw aangegeven dus ik moet echt graven.

Ik zie dat er sale is bij de sims, allemaal uitbreidingen met 50% korting! Weet iemand of met black friday ze nog hogere korting geven dan dat? Of is 50% wel de max?

1 like

Volgens mij was het vorig jaar met Black Friday ook max 50% (behalve voor het basisspel, dat was iets van 70% afgeprijsd geloof ik).

1 like

Ja haha halen ze mensen naar binnen met een goedkoop basisspelben verdienen ze het geld met de uitbreidingen.

Ik mag er 1 van mezelf kiezen met korting :slight_smile:

Álles verwijderd, nu zorgvuldig nieuwe items zoeken. Spreek jullie vannacht weer :joy:

2 likes

Ja is ook! Maar had zóveel meuk, ga nu alleen downloaden wat ik echt mooi vind. En als het kut is in het spel meteen eraf halen, dan houd ik het hopelijk overzichtelijk.

Nu met de strengere regels en de aankomende herfst/winter heb ik er weer helemaal zin in!

2 likes

Sssssshhht, wil er nog niet aan denken haha!

1 like

Zo doe ik het ook!

Eilandleven of studentenleven? En evt. waarom? :blush: ik twijfel!

• Eilandleven
  • Studentenleven

0 stemmers

Ik vond eilandleven veeeel mooier qua omgeving en merk dat ik studentenleven eigenlijk niet zo leuk vind, terwijl het bij de sims 2 echt mijn favoriet was.

1 like

Eilandleven gebruik ik nauwelijks, maar studentenleven heeft mooie CAS items

2 likes

Studentenleven maakt het wat realistischer. Prachtige kleding. Jammer dat je niet op vakantie kunt gaan naar de wereld van Island Living. Als je Get Together hebt dan kan je ook studenten clubjes maken.

2 likes

Oh ik dacht dat dat juist de hele bedoeling van de uitbreiding was? Maar je kan er dus alleen wonen en niet zoals in de sims 2 op vakantie?

Dit vind ik ook echt jammer! Ik laat ze soms maar even als daguitje naar Sulani gaan, even tanlines kweken. @Teigetje ze kunnen er niet op vakantie nee. Je kunt het eiland wel bezoeken.

1 like

Tanlines?!

Ik heb voor het eerst in Sulani een off the grid huisje gebouwd, van het weekend eens mee spelen.

Jaa je kunt ze laten zonnen op een ligbedje of handdoek en dan zie je daarna waar de badkleding of kleding heeft gezeten. Ze kunnen ook verbranden!

Ook als je geen seizoenen hebt?

Yes! Zonnebaden zit bij island living.

1 like

Ik heb studentenleven gekocht! :grin: ook mede door de juridische carrière haha

Het houd niet op, niet vanzelf.