Simstopic #1

De hoofdpersoon in de trailer is lgbtq+, dat is dan wel weer heel leuk :hugs:

5 likes

Oh wat een leuke trailer!! Ik had me voorgenomen ‘m niet te kopen - hoeveel geld gaat De Sims nog van mij afpakken - maar word nu toch wel heel enthousiast hahaha. Ben vooral benieuwd naar die lifestyle optie eigenlijk. Heb de build video van lilsimsie ook gezien en de huizen en nieuwe voorwerpen zien er echt heel tof uit!

1 like

De rainbow legacy challenge? Of de not so berry legacy challenge? Die laatste heb ik gedaan (nog niet gefinisht) en vond ik tof omdat je op die manier echt met bepaalde doelen speelt die je normaal niet in je game gebruikt. Bepaalde carrières of verzamelingen bijvoorbeeld. Wel redelijk uitdagend, maar heel tof!

1 like

Oh dat is chill! Denk dat ik hier gebruik van ga maken dan.
Twijfel over welke uitbreiding. Heb seizoenen al maar wil wat meer toevoegen aan de gameplay, heb veel op YouTube gekeken enzo en stedelijk leven staat toch echt vaak op nummer 1 of 2

Vraag me ook echt af hoe zulke websites die uitbreidingen dan altijd voor minder (lees : de helft) kunnen verkopen

City Living, City Living, City Living, City Living, City Living

Beste uitbreidingspakket ooit

7 likes

Door codes te jatten van mensen met een gehackte creditcard bijvoorbeeld.

Whut, dit meen je niet
EA zou deze webshops allang in de gaten moeten hebben toch? Weet jij toevallig of zij hier eens over hebben gecommuniceerd?

Kan echt niet wachten totdat deze mod gratis online komt! Ik gebruik de Woohoo and Wellness mod al, maar deze update ziet er echt goed uit. Zeker in combinatie met de Road to Romance mod.

5 likes

Jaaaaa city living😍

1 like

Als je het leuk vindt om met families te spelen, vind ik Parenthood ook echt een aanrader! Voegt best wat gameplay toe. Is trouwens een game pack, geen expansion pack.

Ze zijn er wel van op de hoogte, streamers bespreken het ook vaak. Weet niet of dit vanuit EA zelf gecommuniceerd is.

omg thanks for sharing, ziet er echt nice uit. ik ben modders zoooo eeuwig dankbaar, zonder hen is het spel voor mij echt niets waard

1 like

Straks de live stream!

1 like

Ben benieuwd! Maar ik kijk hem wel terug aangezien de guru’s awkward AF zijn :joy:

1 like

Over mods gesproken. Ik heb dat echt nog nooit geprobeerd en raak nu een beetje verveeld. Welke mods raden jullie aan? En is het allemaal veilig? Ik heb al wat gelezen over de wickedwhims mod en de wellness die jij ook noemt @Vaiana. Welke zijn echt leuk en een toevoeging?

Nee niet wicked whims doe het niet

3 likes

Daar kan je toch niet mee cheaten? Motherlode is mijn leven :joy:

5 likes

Jeetje we worden wel echt gelijk doodgegooid met alle Snowy Escape video’s.

oke hier even een opsomming van de mijne:

• KS - after school activities --> dan gaan je peuters naar het kinderdavervlijf, leren ze daar ook vaardigheden en kinderen en tieners leren ook vaardigheden op school
  • KS - education system mod --> volgens mij haal ik deze en die hier boven staat een beetje door elkaar, maar dit was ook iets met vaardigheden onder schooltijd volgens mij
  • KS - slice of life --> maakt het spel een stuuuk realistischer, zitten echt heel veel moodlets in en nieuwe interacties. je kan ook op ‘explore’ klikken en dan heb je dus heel veel rabbitholes waar je je sim naartoe kan sturen
  • UI-cheats extension --> je kan de behoeftebalkes schuiven
  • WooHooWellness --> heeel uitgebreid mbt zwangerschap enzo
  • scarlet sim city loans --> lening aanvragen en terugbetalen ipv motherlode motherlode motherlode
  • more cas columns --> ik heb een groot beeldscherm dus in cas zijn er dan veel meer kolommen wat wat fijner werkt
  • mccmdcenter --> je kan echt alllessss met deze mod, heel het leven van een andere sim beheren en het brengt ook meer roering in de wereld
  • littlemssam ultrasoundscan --> kan je vgm ultrasounds van je baby maken, maar nog niet geprobeerd
  • littlemssam simdadatingapp --> heeel leuk, soort van daten zoals in de sims 3
  • little mssam no restaurant bill when invited
  • little mssam advanced birth certificate --> krijg je een certificaat mee als je in t ziekenhuis bevalt
  • lbb grannies cookbook —> meeer recepten
  • ks the life decider --> kan je het leven van je sims random beinvloeden
  • ks memorable events
  • ks fish are friends --> zodat je vissen een beetje je huisdier zijn
  • ask for divorce

van sommige weet ik even de uitleg niet want ik vergeet om sommige te gebruiken. mocht iemand nog tips hebben let me know

11 likes

Dankje voor je uitgebreide antwoord! :grin:

1 like