Simstopic #1

Ooooo zooo leuk! Wat denken jullie?

Ik wil heel graag boerderijnen maar het team had eerder geloof ik al aangegeven dat dat het niet wordt.

Ik heb veel hoop dat het toch iets leuks wordt! Zoals hotels runnen, en dan zo’n geweldige buurt a la Italië Toscane❤️

2 likes

oo jaaa die buurt uit de Sims 3 was echt geweldig, tenminste, die vond ik een beetje Italie vibes hebben.

3 likes

Ik heb de sims 3 nooit gespeeld en ik heb door jullie en YouTube echt het gevoel dat ik iets gemist heb!

Je hebt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel bugs gemist. maar zonder grap, met Sims 2 en 3 heb ik mij het meest mee vermaakt.

2 likes

Omg ik ook niet​:joy::joy::joy: Alleen S1 en S2! En sinds kort weer S4, ben bijna 30 lol. Mijn vriend speelt het ook soms. :joy: En daarna zegt hij altijd dat het toch heel stom is. Waarom bemoei je je dan altijd met mijn sims???

1 like

Ja ik heb aan de sims 2 ook echt goede herinneringen, ik heb nu wel alle expansion packs van de sims 4 en een aantal game en stuff packs, maar ik raak het toch steeds snel zat.
Ik heb gister trouwens heel veel cc weer gedownload, en een hoop verwijderd.
Dat verwijderde is echt raar want die items worden vervangen. Staan er opeens 5 eettafelstoelen met planten erop in de woonkamer :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat sommige mods het wel wat leuker kunnen maken. Tenminste, dat denk ik? Ik heb nog nooit mods gedownload maar MCC en andere mods die het spel wat realistischer maken en wat meer diepgang geven lijken me wel het overwegen waard. Volgens mij is er een mod die extra gemoedstoestanden toevoegt. Die lijkt me leuk!

Sims 4: Get Bonehilda
Sims 4: Sims 4 the Expansion
Sims 4: Get to Batu
Sims 4: Beautiful Broiderie
Sims 4: Heckin Shrekin
Sims 4: We removed the toddlers again
Sims 4: Skin colors

7 likes

mijn thee kwam uit mijn mond. :joy:

1 like

Sorry :grimacing:

Ik ben gewoon zo niet enthousiast over de nieuwe uitbreiding. Iig niet tot het Generations is

1 like

Nee, snap ik. Vind het op het moment ook echt melken van EA. (maarja, das EA)

2 likes

Zooooo irritant dat ik de vruchtbaarheidsbehandeling heb gekocht voor 3000(!) punten en dan krijg ik één baby? So annoyed rn

Hoeveel uitbreidingspakketten volgen nog? Ik wil zo graag Sims 5 multiplayer, dat zou echt het einde zijn :pleading_face:

1 like

Sowieso ff je kavel instellen op Leylijn!

2 likes

Goeie!!

1 like

Dat wordt net zo’n flop als SimCity 2013. Slechte servers, nog kleinere steden, geen lore en net zoals Sims Online heb je dan allemaal mensen die je steeds wegkicken.

Ik hoop dus juist dat ze daarvan geleerd hebben en met iets beters komen. :crossed_fingers:

Elke keer als ik dit topic open vergeet ik dat ik in het sims topic zit en zo vaak is het eerste bericht wat ik zie dan een beetje raar maar dit was wel next level

7 likes

Is Parenthood een must als je met kinderen gaat spelen? Ik doe dat eigenlijk nooit en wil dat nu wel gaan doen, gewoon een gezinnetje creëeren. Is het dan echt een toevoeging of denken jullie neh?

Ik vind 't best tegenvallen. Zeker als je een vervanging voor Generations zoekt

1 like