Geen must, maar wel een goede toevoeging vind ik. Ik ken Generations niet, dus kan niet vergelijken.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijna altijd met een gezin met kinderen speel, ik heb ook de stuff packs voor kinderen en peutersđ
Geen must, maar wel een goede toevoeging vind ik. Ik ken Generations niet, dus kan niet vergelijken.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijna altijd met een gezin met kinderen speel, ik heb ook de stuff packs voor kinderen en peutersđ
Ik vind Parenthood zeker leuk! Je krijgt er ook een leuke keuken bij.
Ja de keuken is wel leuk! En de aeki-meubels gebruik ik altijd voor tienerkamers
Parenthood is echt mân favo gamepack, maar ik speel bijna altijd met gezinnen. Het voegt dan wel veel toe vind ik + de meubels (vooral de keuken) zijn echt tof.
Ja mee eens! Ik speel ook vaak met gezinnen omdat ik het leuk vind om meerdere generaties in een save file te hebben. Parenthood voegt dan echt veel toe.
Ik heb net Vampires gekocht - na wat onderzoek bleek dat de beste âoccultâ pack te zijn. Ik vind het tot nu toe heel leuk ik speel er heel anders mee dan normaal, veel minder bouwen en meer een âkarakterâ. Ik heb een normale meid erin gezet (ze heet Sookie Stackhouse lol) die vampier wil worden en een vampierenfamilie wil als doel.
Meer teleurstellend dan de starwars uitbreiding kan het niet worden. Hoop ik.
Ik heb toch wel goede hoop dat ze met iets leuks komenđ
misschien brengen ze wel een Pandemic pack uit
Nou ik vind ze de laatste tijd met de CAS wel erg verbeterd
Al zie ik ze nu wel over een halfjaar een pack met kekke mondkapjes uitkomen
Welk game pack is de moeite waard?
0 stemmers
Er is weer korting en ik wil misschien een bundel kopen
Je kan combineren, hangt eerder van je computer af hoe vlot je game loopt denk ik. Maar ik speel op een gewone laptop en heb nergens last van, en toch best wat packs
Ik speel op mijn laptop en heb ook best wat packs naast elkaar. Volgens mij is het ook best lastig om packs aan en uit te zetten elke keer dat je speelt.
Damn ik wilde eigenlijk Realm of magic kopen want magie maar die is dus het geld niet waard?
Ik had die met alle enthousiasme aangeschaft, en merkte dat ik er binnen een dag klaar mee was. De wereld is heel klein, gebeurd niet zo veel en het toveren had voor mij geen extra toevoeging.
Heeft iemand een oplossing voor die stomme zakken op het hoofd? Is er een optie om dat uit te zetten? Ik probeer al steeds op andere dingen te stemmen maar ze blijven ze steeds dragen⊠Vind het heel irritant
Je kunt een buurtactieplan laten intrekken als je genoeg handtekeningen verzamelt, het is meestal een optie om iemand daarom te vragen als je met ze praat. Maar het kan ook met cheats neem ik aan als je dat niet erg vind.
Nee vind ik niet erg! Daar had ik nog niet aan gedacht, thanks ik ga even Googlen
Ik heb Vampires gekocht en vind het leuk! Je kunt jezelf laten bijten door een vampier en dan heb je een boel nieuwe goals, zoals een vampierenfamilie maken, of een master vampire worden, en je normale behoeftes zoals eten vallen weg, daarvoor ipv moet je dus bloed drinken Je krijgt ook een nieuwe wereld erbij. En veel gothic meubels en decoratie. Leuk voor Halloween ook.