Hmh weet nog niet wat ik er van kan vinden
Weer een vakantiewereld dus.
Ik vind eco living echt wel ingewikkeld hoor.
Iemand het al helemaal te pakken?? Haha voel me echt suf. Stemrondes waarbij ik niet meer kan stemmen (speel met die gozer die in een container/kraan woont), apparaten die niet voldoen terwijl hij een windmolen op zijn dak heeft staan etc.
ooh leuk, ik hoop dat je echt kunt skieen en boarden! dat zal wel niet haha
Ik vind het idee van op vakantie gaan met de sims wel heel leuk, maar ik doe dat echt nooit.
Cool!
sorry, kon het niet laten haha. Ik wilde dit heel graag stom vinden maar het lijkt me veel leuker dan verwacht!
Wisten jullie nog dat je in de Sims 1 met 1 pack naar het strand, de alpen en het bos op vakantie kon?
Vroeger was alles beter in de Sims
Jaaaaaa!!! Dat waren nog eens tijden.
Op zich leuk, maar klinkt meer als een gamepack.
Ik had liever een tienerpack gehad, maar ik vind het wel leuk dat we eindelijk Azië in de Sims 4 krijgen. Nu nog iets van Afrika en Oceanië
Heee niet zo over Knox praten!
Is de windmolen kapot?
Eco Lifestyle is volgens mij sowieso erg buggy. Heb dat stemmen ook uitgezet, omdat allemaal kavels leeggeroofd werden
Jaaa! Ik wil echt mooie Japanse bergen zien!
Waarschijnlijk kunnen we nu ook hotels gaan bouwen
Oh ja die krijg je eerder dan auto’s
Oké ik weet niet hoe betrouwbaar dit is maar het werd gelinkt op reddit haha. Maar als dit klopt lijkt het alsof je er zowel kunt wonen als op vakantie kunt gaan? Omdat het een uitbreiding is en geen gamepack zou ik het wel logischer vinden als je er ook kunt wonen.
In het artikel dat je gedeeld hebt staat helaas juist in de comments dat er al gezegd is dat dat niet gaat gebeuren.
Ik ben bang dat het een Island Living maar dan met sneeuw gaat worden helaas: wel hele mooie graphics, maar geen/amper gameplay.
Ohh ik vind dit eigenlijk heel leuk klinken! Ben benieuwd!
Jeetjemina waar dienen die enquetes dan voor?
Die skilift! Zal wel weer nep zijn maar goed. Ik ben echt benieuwd naar dit pack, als het een uitbreiding is moet er wel veel gameplay in zitten
Boeee, hoe kan je er nog wat leuke kavels zoals een spa of een restaurant neer zetten?