wow mocht ze het nu al tonen? of is dit een " oops foutje"
oooof denk niet dat EA hier heel blij mee gaat zijn. Benieuwd wat de gevolgen daar van zijn.
Als ze dan meteen regelen dat je in de werelden van Jungle & Natuur ook kan wonen dan ben ik 100% content❤️
Heb heel veel zin in de trailer
Ik denk dat ze niet de preview van de game pack van Journey To Batu 2 krijgt
Ik zal morgen eens kijken of de windmolen het doet ja. Goeie. En hopelijk kan ik eens gaan stemmen. Zo gauw dat open gaat zit ie al op maximaal aantal stemmen, zo vaag. Dan kan ik niks meer.
Maar nee ik vind het niet heel logisch allemaal. Wat die apparaten ook allemaal doen etc?
OMG de meubels!
Love it! De stad ziet er zo goed uit
Ziet er leuk uit!
Ben benieuwd naar de let’s play video’s van bv. Teske.
Nou ja het is niet iets wat nu kan, hoogte verschillen in ruimtes. Dus zin in!
Was eerst heel enthousiast maar ik vind het eigenlijk weinig vernieuwend? Het lijkt een soort combi van seizoenen + outdoor retreat + Spa day in een cute aziatisch / japans thema.
Die stad ziet er wel super leuk uit en love alle meubels
Het kan nu wel hoor Staan tutorials online voor hoe het kan. Alleen kun je dan geen kelder meer maken, geloof ik. O, en alleen op de benedenverdieping.
Het ziet er op zich best goed uit, al ben ik toch weer bang dat de extra gameplay weer teleur zal stellen?
ik wilde echt zeggen; perfect om in de kerstvakantie te spelen. tot ik mij realiseerde dat ik niet meer 16 ben en een zure volwassene ben geworden.
Ja dat weet ik wel (kan ook met kelder trouwens) maar ik wil het overal kunnen en limitless
Op alle verdiepingen, bedoel je?
Heb eindelijk leuke tattoos gedownload voor mijn sim en ben zo blij als een kind
Journey to Batuu is in de sale