Ik wil hem nog steeds niet
De nieuwe expansion klinkt wel leuk, maar die wil ik dan ook pas in een sale kopen. Ben nu eigenlijk alleen de sims 2 aan het spelen.
Ik wil hem nog steeds niet
De nieuwe expansion klinkt wel leuk, maar die wil ik dan ook pas in een sale kopen. Ben nu eigenlijk alleen de sims 2 aan het spelen.
Ik vind de save file van Aveline echt heeel nice, maar het is altijd zo sad als je niet álle uitbreidingen enzo en opeens de halve wereld naakt loopt
Ik vind haar heel leuk maar ze plaatst zoooooo bizar veel clutter. De huisjes zijn daardoor niet te betalen zonder cheats😂
ja omg daar ben ik dus ook net achter gekomen toen ik daadwerkelijk wilde gaan spelen. alles is suuuper duur en tegen iedere muur staat iets waardoor ik het ook niet helemaal lekker vind spelen
edit: heeft iemand trouwens nog aanbevelingen voor nice savefiles? ik heb op zich wel wat uitbreidingen, dus hoeft niet per se alleen basegame te zijn. ik heb die van plumbella en simlicy volgens mij ook al. ik vind het vooral leuk als er restaurantjes en allemaal dingetjes in staan die het een beetje realistisch maken
Ja! Echt té veel clutter. Als je denkt dat het niet meer past dan plaatst ze nog 100000 clutter items. Ik download haar huizen ook nooit meer. Ben eerst een half uur bezig met delete delete delete
Heb je die van LilSimsie al geprobeert? Tomi Lyn heeft een Disney Save als dat je ding is.
Ik ben hier ook benieuwd naar. Ik mis m’n cc deuren/ramen☹️
Gameplay trailer van de nieuwe pack is uit. Ik ben zeer enthousiast!
Er is zelfs een interactieve map!
Aaaah die schooluniforms
Heeft er iemand ervaring met gremlins uit stadsleven?
Ik ben echt heel excited voor de nieuwe uitbreiding. En dat terwijl ik in het echte leven best wel een hekel aan sneeuw en wintersport heb
Omgggg dat zou toch ZO top zijn!
Alle build video’s staan online! Echt zo leuk om die youtubers zo te horen, zo dankbaar dat ze mee mogen doen enzo.
Ehhh die nieuwe huidskleuren vind ik echt niet mooi
Vanaf dit plaatje zien de koele tinten er echt dood uit. Hoop dat de cc skins niet (weer) kapot zijn, daar heb je meer aan dan dit…
Ik vind de nieuwe wereld er echt supermooi uitzien! Ik heb de videos over de huizen een beetje snel doorgespoeld dus misschien is het wel gezegd maar ik had het leuker gevonden als ze Japanse/Aziatische youtubers die huizen hadden laten maken? Ik snap dat die niet zo groot zijn maar de Sims heeft de laatste tijd zoveel kritiek gekregen dat ze niet inclusief zijn en dat alles geamerikaniseerd wordt. Ze hebben ook nog iets last minute uit het spel gehaald omdat dat beledigend was voor Koreanen, ik neem aan dat je voor een spel met een thema als dit toch wel onderzoek doet?
Ik denk dat ik de nieuwe pack meteen ga kopen! Normaal gesproken wacht ik op korting maar ik ben zooo enthousiast dat ik waarschijnlijk niet kan wachten.