Dit is echt de reden dat ik Eco Living niet ga kopen.
Hoe vettt ik heb de brick oven van animal crossing nagemaakt en hij kan ook echt in de fik 
Moet alleen nog even de deur aanpassenwant die heeft een rare reflectie maar daarna is die bijna af
Moet alleen kijken als wat voor item ik het in de sims ga zetten, als open haard of stove want het is eigenlijk om te koken maar het is niet echt een traditioneel fornuis 
Leuk hoor! Misschien als bbq? Daar kan je ook andere gerechten op maken die misschien wel wat meer passen haha
Oehh ja goeie! Dat ga ik even uitproberen haha
Wat knap!!
Dankje hij doet het weer!
Voor mensen die komende dagen willen spelen: de update duurt (bij mij in ieder geval) heel lang, dus start op tijd op 

Oh wauw dat had ik niet gezien, maar dan snap ik dat het lang duurde 
Goede tip! Zet nu mijn laptop aan zodat ik na het werk direct kan spelen.
Zijn alleen de gevoelens onderdeel van de update of ook de levensstijlen?
Alleen gevoelens
Omg de woede in dit bericht, ik ga stuk 
Jaaa heb hem ook net even gespeeld. De meubels zijn zo leuk en passen goed bij de meubels van Tiny Living en Eco Lifestyle.
De kapsels zijn ook zo leuk. Had graag iets meer Japanse make-up en accessoires gezien
Ik las dat heel veel mensen dit probleem hebben sinds de laatste update :(. The sims makers hebben ergens getweet dat ze gaan uitzoeken hoe het komt.
Ik had een mod gedownload. Nu heb ik per ongeluk een paar van mijn goede vrienden neer geschoten 
Ook had ik een handsome vriend voor mijn alleenstaande moeder gemaakt. was binnen 3 dagen een oudere. Ook maar vermoord.
Oooh daar had ik ook al last van, tot 2 keer toe dat ie crashte. Dacht dat t aan mijn laptop lag, maar ligt dus aan de update gelukkig 
Vind de gevoelens een leuke toevoeging aan het spel en heb direct een huis gebouwd met een split level uiteraard. Moet nog wel even uitvinden hoe dat precies werkt.
Ik ben m ook aan het opstarten!! Helemaal zin om fe rest van de dag te spelen. Ik hoop niet dat ik ook last heb van die bug☹️
Bij mij is het spel 1 keer vastgelopen tijdens het spelen en 1 keer bij het afsluiten