Simstopic #1

Heeft iemand weleens bij game.syn.c een uitbreiding gekocht?

Heb echt al jaren geen Sims meer gedaan maar wil weer eens even kijken. Wil denk ik stedelijk leven proberen. Zie bij origin op dit moment geen interessante uitbreiding in de sale. Op die website dus wel.
Of weet iemand toevallig of deze bijv vaker in de sale komt bij origin zelf ?

Origin heeft wel vaak sale, meestal 50% op alle uitbreidingen muv de nieuwste. Denk dat er nu wel weer sale komt met Black Friday! Of anders Kerst maar dat is wellicht te laat.

1 like

Ik vind m ook heel leuk! En mooie huizen, niet zo typisch EA!

1 like

Ik heb zelf geen ervaring met de site die je noemt, maar wel met eneba.com. Heb daar bijna al mijn uitbreidingen vandaan en werkt altijd top!

Nou ja, Maxis nodigt wel een Aziatische Simmer uit om aan de huidskleuren te werken (wat ik niet snap, want Aziatische foundations zijn hartstikke grauw), dus ze hadden ook prima een paar kunnen vinden om aan deze pack te werken.

De hoofdpersoon in de trailer is lgbtq+, dat is dan wel weer heel leuk :hugs:

5 likes

Oh wat een leuke trailer!! Ik had me voorgenomen ā€˜m niet te kopen - hoeveel geld gaat De Sims nog van mij afpakken - maar word nu toch wel heel enthousiast hahaha. Ben vooral benieuwd naar die lifestyle optie eigenlijk. Heb de build video van lilsimsie ook gezien en de huizen en nieuwe voorwerpen zien er echt heel tof uit!

1 like

De rainbow legacy challenge? Of de not so berry legacy challenge? Die laatste heb ik gedaan (nog niet gefinisht) en vond ik tof omdat je op die manier echt met bepaalde doelen speelt die je normaal niet in je game gebruikt. Bepaalde carriĆØres of verzamelingen bijvoorbeeld. Wel redelijk uitdagend, maar heel tof!

1 like

Oh dat is chill! Denk dat ik hier gebruik van ga maken dan.
Twijfel over welke uitbreiding. Heb seizoenen al maar wil wat meer toevoegen aan de gameplay, heb veel op YouTube gekeken enzo en stedelijk leven staat toch echt vaak op nummer 1 of 2

Vraag me ook echt af hoe zulke websites die uitbreidingen dan altijd voor minder (lees : de helft) kunnen verkopen

City Living, City Living, City Living, City Living, City Living

Beste uitbreidingspakket ooit

7 likes

Door codes te jatten van mensen met een gehackte creditcard bijvoorbeeld.

Whut, dit meen je niet
EA zou deze webshops allang in de gaten moeten hebben toch? Weet jij toevallig of zij hier eens over hebben gecommuniceerd?

Kan echt niet wachten totdat deze mod gratis online komt! Ik gebruik de Woohoo and Wellness mod al, maar deze update ziet er echt goed uit. Zeker in combinatie met de Road to Romance mod.

5 likes

Jaaaaa city livingšŸ˜

1 like

Als je het leuk vindt om met families te spelen, vind ik Parenthood ook echt een aanrader! Voegt best wat gameplay toe. Is trouwens een game pack, geen expansion pack.

Ze zijn er wel van op de hoogte, streamers bespreken het ook vaak. Weet niet of dit vanuit EA zelf gecommuniceerd is.

Ik was eerst niet zo enthousiast over Snowy Escape maar nu ik al die bouwvideo’s zie…

Ben volgende week jarig dus een goed cadeautje aan mezelf

3 likes

omg thanks for sharing, ziet er echt nice uit. ik ben modders zoooo eeuwig dankbaar, zonder hen is het spel voor mij echt niets waard

1 like

Straks de live stream!

1 like

Ben benieuwd! Maar ik kijk hem wel terug aangezien de guru’s awkward AF zijn :joy:

1 like