Nou die meid van Pleasant Sims op YT is NOT VERY PLEASANT. Wat een zuur persoon. 
Nooo love her!
Hahaha had m’n mond moeten houden. Gelijk daarna crashte mijn spel. Gelukkig komt er volgende week een update, want anders zou het zonde van m’n moneyz zijn
Heb wel al leuke screenshots kunnen maken
Ah shit, mijne crashte ook net. Maar van wat ik er even van heb kunnen zien lijkt gevoelens me wel een mooie toevoeging!
Iedereen die straks het toch nog even gaat proberen: zorg dat je een kopie maakt van je saved games map, je wilt niet dat die corrupted raakt.
Shit ik dacht dat ik te veel mods had dus heb echt veel verwijderd, heb ik dat voor niks gedaan.
Ik had 1 mega chille mod waarbij je die moodbalkjes kon verschuiven, maar die heb ik nu niet meer en ik weet niet hoe die heet.
En ik heb die update dus al uitgevoerd maar ik heb die extra emotions alsnog niet, vind ik ook raar.
Mehhhh ik wil spelen maar dat crashen vind ik een beetje engig.
Dat is UICheats
Die staat er overigens om bekend dat het na een update voor conflicten zorgt, dus even goed hun website in de gaten houden en nieuwe versie downloaden.
dankje!
Ik moest wonderful whims ookal updaten, ik ben dan zo lui dat ik dat weer niet doe. Echt zonde
Je moet eigenlijk altijd alle mods updaten 
nohh 
Dat klinkt echt als een rotklus.
Oke ik durf het bijna niet te zeggen maar mijn spel loopt prima.
En ik denk dat mijn nieuwe simhobby wandelen is, zo leuk!
Uuuuugh ik wil zooooo graag die nieuwe uitbreiding kopen maar ik heb al niet meer gespeeld sinds Eco lifestyle en dat was echt een flop want na een uurtje had ik die uitbreiding wel gezien (snapte er ook niks van) en zelfde eigenlijk met Island Living en ik ben heel bang dat ik nu weer hetzelfde ga hebben, maar de Lifestyles lokken me 
Is ie het tot nu toe waard?
Heeft iemand de Sims 4 Studio for Mac gedownload om items te fixen? M’n laptop geeft aan dat er geen app is om hem te openen. Ik snap het niet?! 
Zo schattig hoe kindjes door dat parkje wandelen 
Ik heb gepland de hele avond te sims en en wil alleen maar daarvoor de nieuwe uitbreiding kopen, maar net als @RupiKaur heb ik de vorige uitbreiding nog niet eens genoeg gespeeld
Ik heb de update gedaan, is het enige die herinneringen?
Hij opent bij mij niet meer het Sim profiel en mijn icoontjes kloppen niet meer (bijv relaties is nu een koffertje etc) en ik heb tijdens het spelen de hele tijd het muziekje wat je tijdens het bouwen hebt
Let op dat je met het GELUID UIT speelt. Waarom weet ik niet maar dat schijnt een ‘fix’ te zijn, voor nu.
Ik heb Mccmd en wonderful whims geupload.
@Sedana moet ik ook simpele career en traits mods updaten?
En spelen jullie eigk de sims in het Nederlands of in het Engels?
Ik nu in het Nederlands maar vind het wel storend dat de helft van de gesprekopties dan in het Engels zijn.