Simstopic #1

Huh? Nee toch? Er schijnt nu een glitch te zijn waarbij het geluid na een paar minuten spelen uitvalt.

Ik heb alweer uitbreidingen gekocht, miste echt huisdieren en wilde die seizoenen ook hebben
 Kan niet wachten om het zo verder te spelen. En ja heb dus gelijk zo’n bundel gekocht zodat ik nog meer uitbreidingen kon selecteren
 :see_no_evil:

4 likes

Vind dit tot nu toe een leuke pack

7 likes

Ik heb nu een keer gehad dat ik geen geluid had een keer dat ik een hele rare piep hoorde.
Echt gek dat ze zo veel glitches hebben tijdens updates. Dat checken ze toch.

Ik ben heel toevallig net mijn spel aan het omzetten van Nederlands naar Engels. Duurt wel ontzettend lang

@Kusjessoldaat en heb je ‘m al gekocht? Ik heb met mezelf afgesproken dat ik de komende week moet spelen en dan mag ik ‘m kopen, haha.

99 little bugs in the code
99 little bugs in the code
take one down, patch it around
127 little bugs in the code.

Vaak worden dingen ook getest maar zodra je gaat uitrollen kom je vaak toch weer dingen tegen.

5 likes

Haha mijn leven :sob: maar klopt helemaal wat je zegt.

Bij mij glitcht de Sims als ik van verdieping wil wisselen. Verder nog niet. Maar ja dit is ook irritant.

2 likes

same helaas ><

Heb de nieuwe EP niet, omdat ik Eco ook al amper heb gespeelt. maar kan wel genieten van het gepraat/videos ook over de nieuwe EP.

1 like

Oja niet aan te raden zomaar je spel in een andere taal te zetten want hij installeert dan blijkbaar het hele spel opnieuw dus ben nu alles kwijt. Gelukkig had ik toch al maanden niet gespeeld, dus geen nood aan de man. Maar toch.

1 like

klopt inderdaad, je saves kan je wel overzetten van de oude folder naar de nieuwe folder

Ik speel idd mede om die reden in het Engels

1 like

Kijk even op hun websites of ze ĂŒberhaupt een update hebben. Maar eigenlijk moet je altijd alles updaten ja. Als je daar geen zin in hebt sla dan op zijn minstens kopie van je save files map ergens anders op, mocht het fout gaan ben je niks kwijt.

Ik speel in het Engels ja.

@chiren @Clancy zijn jullie ook developers?

Ik heb ze geupdated voor welke ik updates kon vinden!
Mn kind kon steeds niet na zn after school activity en dat bleek ook een update nodig te hebben.
Maar eigk is mn kind na school ook steeds te moe om nog een activiteit te doen.
Ik heb nu in de not so berry challenge een kind, moeder die naar de uni gaat en een vader die wetenschapper is, en dat is zo’n interactieve baan dat je mee kan.
Maar iedere x als ik terug kom hebben die sims thuis amper voor zichzelf gezorgd, dat vind ik wel echt irritant.

Net alle updates gedaan, blijft alles maar vast lopen :weary: Ik wilde juist lekker Simsen. Heb nu dat het spel crasht om de zoveel minuten!

Ja ik ook! Ik dacht trouwens dat de verschillende huidskleuren ook in het basisspel zaten!

1 like

Dat hebben vet veel mensen :frowning: ze zijn ermee bezig zeggen ze.

1 like

Er komt ook een nieuwe baby update :scream:

2 likes

Heb al een tijdje niet gelezen in dit topic dus moet nog alles bijlezen. Maar wilde zeggen dat ik net de Snowy Escape heb gedownload en nu ga spelen. Heel veel zin in!

1 like

Ik zou dan toch effe terug lezen :see_no_evil:

1 like

Haha nee ik ga wachten tot alles weer korting heeft (black friday denk ik alles behalve snowy escape, dus nieuw jaar snowy escape ook?).
Ik wil ook al heel lang vampieren of realm of magic maar ben ook bij die bang dat ik ze te weinig speel.