Ja ook! Alles uitgepakt, in mods folder gezet, die optie aangevinkt in het spel en opnieuw opgestart. Misschien ga ik al mn cc maar even eruit halen en dan opnieuw kijken of het werkt.
Hoeveel mappen diep ga je in mods? Volgens mij kan je in de map mods een aantal subfoldeds aanmaken, maar in die subfolders dan niet meer subfolders. Dus bijv
Mods map
Subfolder slice of life
Daarin alle bestanden en niet in die folder nog een folder plaatsen
Oh zal even checken! Ik had bewust weinig mappen gedaan en dus Idd alles uit de submappen gehaald. Ik heb alle mods even verwijderd en ga zo even mn cc langs. Zo irritant, maar beter werkt het daarna!
Kan ook nog zijn dat je meer hebt dan je pc aan kan
Omg zo dom. Er staat blijkbaar ook een MODS file in m’n tray file? En daar heb ik het de hele tijd in lopen zetten in plaats van in m’n echte mods file? Vraag me nu af hoe die file in m’n tray file komt, maar goed, het is denk ik opgelost.
Ik heb zojuist 19 nieuwe mods gedownload, en ik ben bezig met de not so berry challenge!
Ik vind het altijd leuk om terwijl ik een challenge speel filmpjes te kijken op YouTube van mensen die dezelfde challenge spelen.
Edit: oké shit het klinkt alsof m’n laptop opstijgt
Gaan jullie snowy escape kopen als die uitkomt?
- Ja, gelijk als die uitkomt!
- Ja, maar ik wacht er nog eventjes mee
- Nee, hoef het niet
0 stemmers
Die challenge ben ik nu ook aan het doen!
Hoezo willen mensen Snowy Escape niet? Alleen al voor de meubels zou ik het kopen
ik heb nog wel andere uitbreidingen die ik eerst wil kopen, ik heb er maar 2
Heeft iemand zin om hetzelfde standaard huis in te richten en dan screens te delen? Vind het altijd zo tof om iedereen z’n stijl te zien!
Ik wil ook wel meedoen!
Ik ook!! Wordt wel vanavond/morgen.
Leuk! Ik doe mee
Ik ook enorm!
Het huis hier boven is leuk! Met of zonder mods? Ik wil ook wel zondag een Shell challenge maken bij interesse!
Oeeh we kunnen ook een appartement gaan inrichten!! Dan heb je straks genoeg voorbeelden hier!
Het rode appartement en dan deze?
Summary
Leuk! Moet alleen even kijken op welk termijn me dat lukt
Weet iemand hoe het met @Frambozenpudding gaat? Ze heeft toen begin dit jaar die spullen voor de FF save file gebundeld. Hoop dat alles goed met haar gaat! Ook al een tijdje niet op t forum online geweest zie ik.
ik heb dit topic eigenlijk nooit geopend of bijgelezen sinds het begin dus ik denk dat ik sowieso nog duizenden berichten terug kan om handige tips en dergelijke mee te nemen! ;o
ook dikke kans dat ik na de coronatijd weer geen tijd heb om te simsen hahaha echt in fases altijd